Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Sagt det i hele vinter, og jeg skjønner fortsatt ikke helt hvordan de tenker spillerlogistikk. De har hentet kvalitet offensivt i Finne, Ibrahim og Keita, i tillegg til at de har Moa og Zahid som bør kunne fikse endel målpoeng. Men de eier jo ikke forsvar! Nakkim og Tollås!? I tillegg til en fryktelig ustabil keeper. For de som liker å tippe oversspill på oddsen er dette laget å følge.. Helt utrolig at de ikke har prioritert mer defensive fibre.Kommentar
-
👍 3Kommentar
-
Kan være et bra kjøp det. Men i søplas Verden er en kjent spiller med nedadgående kurve bedre en en med oppadgående. Sikkert dyr i lønn og.
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
VIF-direktør Erik Espeseth gir en helt riktig advarsel til firmaer som måtte vurdere å bruke penger på å sette navnet sitt på bingen på Valle:
– Skal du eie stadionnavnet på vår nye hjemmebane, så må du minimum betale seks-syv millioner kroner i året. Prisen avhenger av bransjetilknytning og graden av skreddersøm. Og avtalen må være på minst fem år. Ideelt sett bør den være på ti år. Hvis du først bekler en stadion med ditt navn, så vil det henge ved det i lang tid, svarer VIF-lederen.
Ullevaal stadion er historie, men hva skal den nyfødte babyen på Valle hete? Fra seks-syv millioner kroner i året kan du få bestemme navnet på Vålerengas nye stadion.
Tenk dere nøye om sponsorsjefer. Stanken blir hengende ved.👍 4Kommentar
-
Jeg har alltid syntes at Åråsen har vært et høl. Og Kanarifansen er oppskrytt. Nå er det selvfølgelig god stemning der når vi kommer dit, men fra tiden i Ålesund husker jeg at det var den tammeste bortebanen.
Kommentar
-
Blir så åpenbart at han har tenkt " Nå skal jeg skåre noen poeng hos supporterne". Enig med den grusomme.CustodesI med og motgangKommentar
-
Anbefaler alle å lese på Lyn supporter gruppe Bastionen sin side, det som er skrevet om søpla stadion. Vannvittig om dette stemmer.....
Et lite utdrag; «Én måned før Vålerenga flytter inn i sin nye lekegrind, er det noen alarmklokker som ringer. For eksempel er den detaljerteavtalen allerede brutt. Rett før sommeren – i ekspressfart og mot fagetatenes råd – valgte bystyret å overta ansvaret for ombyggingen av veien ved stadion, som Vålerenga hadde forpliktet seg til å bygge. Kostnaden på 25 millioner kroner belastes nå skattebetalerne i stedet.Kommentar
Kommentar