Slenger fire mill i bordet for Totland og får blankt nei av Tromsø. Er så deilig! Tyn dem for alt det er verdt, Gutan!
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
-
Dønnum IF på hue og ræva ut av NM, sju poeng bak LSK på tabellen og gullkalven Osame med rødt kort som gjør at han må stå over mot B/G i helga. Fagermo har virkelig vært en åpenbaring for slumsøstrene. Snart så jeg graver opp disse Lolex-artiklene fra tidlig i sesongen for å kose meg litt. Hovmod stod virkelig for fallKommentar
-
"Rødt kort gir automatisk minst 1 kamps karantene, og skal sones i samme seriesystem/nivå som kortet er gitt. Unntak: NM cup, hvor straffen kan gjøres gjeldende for neste serie kamp. 1 kamps karantene er ikke til hinder for at ytterlige sanksjoner kan bli gitt."
Kan eller skal straffen gjøres gjeldende i neste seriekamp? Er det unntak? I så fall når?For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Mulig jeg inviterer til avsporing nå, men jeg stusser litt på formuleringen av reglene her:
"Rødt kort gir automatisk minst 1 kamps karantene, og skal sones i samme seriesystem/nivå som kortet er gitt. Unntak: NM cup, hvor straffen kan gjøres gjeldende for neste serie kamp. 1 kamps karantene er ikke til hinder for at ytterlige sanksjoner kan bli gitt."
Kan eller skal straffen gjøres gjeldende i neste seriekamp? Er det unntak? I så fall når?Kommentar
-
Er så glad for at de valgte Fagermo til trener, og med de mange fiaskoene de siste årene så beholder de han sikkert lenger enn de burde også. Fagermo er muligens en god trener på papiret, men som person er han så ufyselig at ingen er villige til å gå i krigen for hans skyld.👍 1Kommentar
-
Mulig jeg inviterer til avsporing nå, men jeg stusser litt på formuleringen av reglene her:
Kan eller skal straffen gjøres gjeldende i neste seriekamp? Er det unntak? I så fall når?
👍 2Kommentar
-
For å holde dette relevant for tråden, så lurte jeg vel egentlig på om praksis er å gjøre det gjeldende for seriespill, eller om man kan velge å ikke gjøre det i dette tilfellet. Det ville jo i tilfelle være syndFor vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Det samme prinsippet gjelder om en spiller får mer enn én kamps karantene. Har laget røket ut av cupen skal samtlige kampers karantene sones i seriespill, går laget videre i cupen sones neste cuprunde pluss det gjenstående antall kamper i seriespill.
Salquist fikk to kampers karantene etter rødt kort i cupkamp mot Gjelleråsen, han måtte da stå over neste seriekamp pluss neste runde i cupen ettersom vi gikk videre.Morten👍 2Kommentar
-
Karantenen skal sones i neste runde dersom laget går videre. Ryker laget ut av cupen skal karantenen sones i neste seriekamp.
Det samme prinsippet gjelder om en spiller får mer enn én kamps karantene. Har laget røket ut av cupen skal samtlige kampers karantene sones i seriespill, går laget videre i cupen sones neste cuprunde pluss det gjenstående antall kamper i seriespill.
Salquist fikk to kampers karantene etter rødt kort i cupkamp mot Gjelleråsen, han måtte da stå over neste seriekamp pluss neste runde i cupen ettersom vi gikk videre.
Men han senka i det minste Søpla før pila pekte nedover! (sånn, da er innlegget relevant for tråden )
Kommentar
-
Fantastisk involvering av supertalentet Skaret dels minutter på overtid sørger for sarpsborgseier👍 2Kommentar
-
Fine folk...
"En VG-reporter ble søndag kveld angrepet av en aggressiv fotballsupporter utenfor Åråsen. Et videokamera ble ødelagt under opptrinnet."Kommentar
-
OBOS signerer som hovedsponsor og samme dag ryker Odin Holm og Borchgrevink på langtidsskader. Et tegn på at søpla er på vei dit de hører hjemme?👍 2Kommentar
-
-
👍 2Kommentar
-
Dette intervjuet, og den påfølgende helslakten i Eurosport-panelet, er helt ubetalelig. Det hadde vært en ønskedrøm om det inkompetente sutretrynet hadde vært sjef i søpla til evig tid!
https://www.eurosport.no/fotball/eli...00/video.shtml👍 7Kommentar
-
Daaakar!
"For ett år siden debuterte Aron Dønnum (24) for Norge. Motgangen i etterkant er vanskeligere å takle enn folk trolig forstår, forteller en av Eliteseriens største profiler."
Kommentar
-
Daaakar!
"For ett år siden debuterte Aron Dønnum (24) for Norge. Motgangen i etterkant er vanskeligere å takle enn folk trolig forstår, forteller en av Eliteseriens største profiler."
https://www.vg.no/sport/fotball/i/Xq...lt-forferdelig👍 1Kommentar
Kommentar