Trenersituasjonen i Rosenborg

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Håkon Henriksen
    Administrator
    • Nov 2003
    • 6411

Kan de ikke hente han som trente ffk?
    Håkon Henriksen
    -
    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
    -
    ALT FOR FUGLA

Kommentar

• Emil B
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 5921

Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
      Kan de ikke hente han som trente ffk?
      Jo, Tom Freddy Aune var jo en kjempe hit som vikar for Grönhagen. Tom Freddy er moden for laaaaaaaaangt større oppgaver en å trene et lag i Norge. Nei, han må nok til Premier League eller Albansk Superliga.

Kommentar

• Robiwan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2006
        • 603

Opprinnelig skrevet av RSP
        Mye tyder på et comeback for Eggen sr.:

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...p?artid=596656
        Woohooo! Fluesnapperen er tilbake, gleder meg til å telle antall ganger tunga hans stikker ut i løpet av intervjuene på TV
        Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

Kommentar

• Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

Her er Nils Arne Eggens mer kjente tvillingbror

http://www.starwars.com/databank/character/jabbathehutt/[/URL][/FONT]

Hvem som trener RBK er rimelig likegyldig. Laget engasjerer ganske enkelt ikke, unntatt når de vender det blinde øyet til etikk og henter fallesyke spillere som Abdel Razhøl Trahore, Pelu og Annan, og klinikken som skriver fallesyke-erklæringene for de. Siden de har like lite norsk inne som de har troverdighet, ja så kjøper man seg det ved hjelp av noen doktor-titler i stallen. Løgnene blir mye finere slik. I RBK.

Det er uansett penger, kun penger og en kynisk shittstøvel ved navn Skutle som har endret klubben fra å være en gjeng trønderske undermålere til å bli en gjeng vinnende trønderske undermålere. Det heter at at "alle liker en vinner". RBK er unntaket som bekrefter regelen.

Og for alle som synes trøndere må være gode til å spille ball, som har RBK: Møre og Romsdal har flere elitelag. Akershus har flere elitelag. Til og med Østfold, ja til og med Bergen (!) har flere brukbare lag enn rånerpakket fra nord.

At to fylker klarer å stille et eneste lag, er faktisk ingen stor prestasjon i det hele tatt. Det vitner om lite fantasi og stor saueflokkmentalitet.

Midt-Norge er forøvrig bare en floskel som brukes kun i nedre nord-Norge.

Last edited by Hamburg & Kanari; 16.12.2009, 19:10.
          LSK Norges beste lag

Kommentar

• reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13278

Eggen er jo svært ettertraktet i nedre nordnorge, og forventningene er jo skyhøye blant soddmisbrukerne. Men mye har endret seg, boblegåsa har krympa og ser mer ut som han er blitt brukt til putefyll. Rett og slett blitt gammel og sliten. Stallen er full av utlendinger, noe Eggen beviselig gang på gang har vist at han ikke klarer å forholde seg til. Det tok ham noen år å få stallen og spillet på plass i Ræv, jeg tror neppe han bare kan ta opp hansken fra 90-tallet og levere de samme prestasjonene. Tror faktisk han er avhengig av å bygge opp stallen på nytt for å klare det. Er vel mulig vi ser Skammelsrud tilbake på banen om ikke suksessen innfinner seg raskt

Kommentar

• trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7113

Jeg har en hemmelig drøm om å få se Uday trene Rosenborg. To fluer i ett smekk: Nordlie rykker ned i vanære med RBK, som går konkurs.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

Opprinnelig skrevet av trigz
                Jeg har en hemmelig drøm om å få se Uday trene Rosenborg. To fluer i ett smekk: Nordlie rykker ned i vanære med RBK, som går konkurs.
                Har hatt samme drømmen selv, men den sjansen gikk nok når han tok over LSK. Etter Start/Viking tiden kunne det blitt en realitet, men det er nok for sent nå. *sukk*
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

Tom Nordlie er ferdig i Fredrikstad. Men nomaden registrerer at RBK trenger hjelp.
                  Det hadde vært kult det! Skjer selvfølgelig neppe, men for en deilig tanke å se for seg RBK med Nordlie ved roret. Aaaaaaaaaah.
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• rulfi
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2007
                    • 982

Ser ut som det blir Jönsson fra 2011. Gidder ikke lete fram link, men stod på TV2 sine sider.

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 3006

Sapara på vei til stjernelaget Ankara (hans andre store feilvalg i valg av klubb) og vips: så var RBK like kjedelig som landsdelen sin. Nå går det rett i dass. Det blir å beise sodd og rape heimert og ikke så mye annet å glede seg over for dagdriverne på den elendige, shitstygge brakka. Jo, forresten Skutle kan jo sitte der og telle penger. Å kalle han jøde blir feil: det er en fornærmelse mot jødene.

Last edited by Hamburg & Kanari; 01.02.2010, 19:17.
                      LSK Norges beste lag

Kommentar

• kimmern
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2005
                        • 1174

nils arne eggen blir trener igjen, det er mitt tips.

Kommentar

• trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7113

Å gud bedre som jeg håper at Nordlie får jobb i Rosenborg. Da skal jeg glise, da.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• *46*

Barna til en hvis Stabæk trener har visst nok fortalt klassekompisene sine at de skal gå på skole i Trondheim neste år.... De prøvde visst nok å dementere det som bare det dagen etterpå uten videre hell.

Sannheten kommer fra barn og fulle folk?

Kommentar

Working...