Gratulerer Sarpsborg 08
Collapse
X
-
Åsså så trasig julestemning det skal bli for Gashi
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Tråden bør endres til:FFK rykket ned.
Jeg har ikke krokodilletårer som resten av landet.Dette var stas!MEN! Vi kunne fort vært der sjæl! Neida-Bare fleiper.Det skjer ikkeKommentar
-
Skrevet av:Lillestrøm supporter, 07.11.09 - 00:18
Føler med Fredrikstad! Ikke nødvendigvis fordi laget fortjente bedre, men byen og supporterne. Hva får vi i steden? Hønefoss med 3000 tilskuere! Kongsvinger med 2000 tilskuere, eller Sarpsborg med 800!! Haugesund er den eneste med potensiale! 16-lags serien er en katastrofe! Reduser til 12 lag, la de spille tre ganger mot hverandre, la kun ett lag rykke ned, nest sist i kvalik! Det er mange som ønsker FFK med engasjement og fotballstemning tilbake så fort som mulig! Lykke til!
Er dette mulig????!!! Ingen som ønsker FFK noe godt! For en klovn! FFK står for det helt motsatte av fotballstemmning!Kommentar
-
Åsså så trasig julestemning det skal bli for Gashi
http://www.gjengangeren.no/article/2...PORT/751512635Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
Sitat:
Opprinnelig skrevet av armykanari
Snakker vi Valencia, Everton eller Andersson til Åråsen?
Vell! Det blir kanskje ikke direkte riktig av meg og bruke Zane som et eksempel her, men jeg gjør det like vell Clayton var vell mere en flopp i molde med 0 mål på 14 kamper og 30 kamper og 3 mål for et annet jalla-lag downunder før molde karrieren. men likevell ble han en gud første sesongen på Åråsen.
OG det er ingen tvil at Everton har et stort potensiale, men igjen spørs det åssen potensiale pengesekken på åråsen er!Kommentar
-
Det er da ikke bare artig. Må nødvendigvis bli en stor diskusjon rundt dette. Hvor mye er FFK snytt for? Summen er da ikke utvidbar etter hvor mange lag som rykker ned?For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Om jeg husker rett, så er det vel da litt for sent å dra i gang en debatt om dette.
Uansett har jo FFK en nær uutømmelig kilde i ryggen, bygget opp av barnehender i den tredje verden. Så de er vel den klubben som minst har behov for støtte fra nedrykksfondet. Dessverre.....Knurr...Kommentar
-
Kommentar
-
Last edited by Stray Cat; 09.11.2009, 21:24.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar