Gratulerer Sarpsborg 08

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

Gratulerer Sarpsborg 08

... Sender en stor GRATULERER til Sarp i dag deilig og få vekk spillere som gashi og barsom og ikke minst feiten som valgte penger kontra Kongsvinger. GRATULERER ALLE SAMMEN. Ps gi meg gult kort for denne ,dette var gøy.
  • Fuglefar
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Aug 2006
    • 202

Nordlie valgte å trene en klubb i eliteserien hvor det er mer prestisje og penger, enn i de dype skogene i Hedemark. Nå kan det jo hende at KIL rykker opp, mens nomaden blir igjen i 1.div i minst ett år. Ja ja. Sånn kan det gå når man på død og liv skal bytte jobb hele tida.
    Det er merkelig at han skulle slutte frivillig i Kongsvinger hvor han faktisk var ønska. Nå får han sikkert sparken i FFK etter hvert. Det virker som om mannen ikke liker å jobbe på samme sted stort mer enn et år???
    Samma kan det værra.
    Fugla er i hvertfall der de skal til neste år
    Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

Kommentar

• armykanari
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2009
      • 752

Gratulerer

Dæven! dette var litt uventet. Men vi får jo bare takke fredrikstad som rykker ned med et ganske greit lag og gratulere særpingen med opprykk! Snakker vi Valencia, Everton eller Andersson til Åråsen?

Kommentar

• haak
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Aug 2007
        • 141

Så jævelig bra!!

Kommentar

• Rovfugl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 3672

Der ble vi kvitt KFL wannabes\plagiathaugen
          DØ FOR FUGLA!!!
          http://www.fluefiskebloggen.no
          LSK er min religion
          Ujah er min gud

Kommentar

• mr.Jordbakke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3845

Dette var morsomt!

Off topic: Hvis Nordlie klarer kunststykket å ta cupgull med LSK og rykke ned med både Søpla og FFK. Er han da en helt?
            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
            Mr.Jordbakke

Kommentar

• andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

Opprinnelig skrevet av armykanari
              Dæven! dette var litt uventet. Men vi får jo bare takke fredrikstad som rykker ned med et ganske greit lag og gratulere særpingen med opprykk! Snakker vi Valencia, Everton eller Andersson til Åråsen?
              Ingen Valencia, han har ikke värt god siden 2005. Everton går sikkert for mer penger enn LSK er villige til å bla opp, og Andersson kjöpte dem for 4-5 mill i sommer. Amin Askar derimot! Han ser jeg gjerne på Åråsen. Var ikke särlig dyr for FFK, og det bör väre lettere for FFK å sleppe ham enn andre mer profilerte spillere. Det som er helt sikkert er at det ikke er god ökonomi i å rykke ned, og Andersson, Borges, Valencia, Gashi, Kvisvik og ikke minst Nordlie betales ikke med knapper og glansbilder. Jeg tror heller ikke de andre spillerne i stallen hever små lönnssjekker. Ökonomistyringa i Fredrikstad er ikke patent. En hel gjeng spillere kommer til å forsvinne fra FFK.

Askar er den eneste jeg önsker meg, selv om jeg ikke hadde sagt nei til Borges, Everton eller Wallace. De tre sistnevnte tror jeg derimot ikke er aktuelle.
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                Dette var morsomt!

Off topic: Hvis Nordlie klarer kunststykket å ta cupgull med LSK og rykke ned med både Søpla og FFK. Er han da en helt?
                om han gjør det samme med Rbk så er han KONGE og fortjener statue uten for Nye Åråsen.

Kommentar

• tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

PS. Sarpborg må vinne over Kongsvinger før dem er klare.

Kommentar

• Kayo
                    Medlem
                    Bøffel
                    • Jan 2004
                    • 34

Ikke skyt meg for å spør om dette, men når begynte man med 1 kamp i opprykk/nedrykks-kampen ?

Kommentar

• sniper
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 5254

Dette er en talsmann etter min smak, deilig lefling med rivaliseringen:

Kommentar

• ulfpulf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 2511

Opprinnelig skrevet av Kayo
                        Ikke skyt meg for å spør om dette, men når begynte man med 1 kamp i opprykk/nedrykks-kampen ?
                        I år.
                        1 kamp først, så møtes vinnerne av de kampene (Sarpsborg og Kongsvinger) i 2 kamper.

Kommentar

• andersmm
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 5764

- Jeg skulle gjerne møtt Rosenborg på Lerkendal og ikke spilt på et stadion der kjerringa i kiosken hører hva du roper, sa Nordlie.

Kommentar

• Grusom B
                            Generalissimo Bellisimo
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6248

Er fordi det skal være fordel lagene som har gjort det best. Hjemmekamp til TL-laget og tredjeplassen i Adecco.

Dette var vanvittig moro, jeg satt limt til skjermen. Herlig å være kvitt denne møkkagjengen, skuespillere og griser alle sammen.

Hoås, Wiig og Røn bør vel være rimelig aktuelle for TL-comeback uavhengig av om Særp rykker opp eller ikke.

Fullt fortjent!
                            Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• andersmm
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 5764

Sarpsborg sendte sensasjonelt Fredrikstad ned i 1. divisjon, og kan samtidig spille eliteserie neste sesong. Her kan du gratulere Sarpsborg, og samtidig ønske Fredrikstad lykke til i 1. divisjon.

Her kan vi alle "önske FFK lykke til" i Adeccoligaen.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Fuglefar
                                Nordlie valgte å trene en klubb i eliteserien hvor det er mer prestisje og penger, enn i de dype skogene i Hedemark. Nå kan det jo hende at KIL rykker opp, mens nomaden blir igjen i 1.div i minst ett år. Ja ja. Sånn kan det gå når man på død og liv skal bytte jobb hele tida.
                                Det er merkelig at han skulle slutte frivillig i Kongsvinger hvor han faktisk var ønska. Nå får han sikkert sparken i FFK etter hvert. Det virker som om mannen ikke liker å jobbe på samme sted stort mer enn et år???
                                Samma kan det værra.
                                Fugla er i hvertfall der de skal til neste år
                                Det hadde vel en del med økonomi for KIL sin del også - dem fikk en halv mill for å slippe Tom og mindre lønnskostnader ut året. Noe som økte dem sin mulighet til å overleve økonomisk da dem tross alt sliter økonomisk. Så det var faktisk litt med tanke på at KIL skulle holde hodet over vannet.

Synes faktisk det er litt synd for Tom sin del, men for FFK sin del synes jeg det er helt supert at dem rykker ned! Har fortsatt sansen for Tom selv om LSK + Tom aldri ble sant... Selv om det ble mange rare disposisjoner under han...

Kommentar

• Canário
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2005
                                  • 1471

Det er bare å gratulere! Det morsomme er at de spiller ball.

Det blir bonus uansett hvem som vinner opprykksfinalen: Går Sarpsborg opp hadde det vært vanvittig gøy, og vinner Kongsvinger er det bare hysterisk morsomt at FFK og Nordlie går ned mens Kongsvinger spiller eliteserie.

Herlig ressigert, både det bytte og opprykkskampen i år. Snakk om synergidefekt for Nordlie...

Moro for alle særpinger og Sarpsborg!

Kommentar

• dennis
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2006
                                    • 872

Sarpsborg har ikke rykka opp!!!!!!

Kommentar

• Stray Cat
                                      Moderator
                                      • Aug 2008
                                      • 5918

Morsomt, morsomt. Og det aller morsomste er at FFK har bundet seg til Nordlie for all verdens evigheter. Noen som tror Nordlie lurer på hvor glupt det egentlig var å skvise Kvisvik i dag?
                                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

Haha... Nordlie, Barsom, Gashi & co på Strømmen stadion neste år! Snakker om to minuser som møtes. Jeg ler!

Kommentar

Working...