... Sender en stor GRATULERER til Sarp i dag deilig og få vekk spillere som gashi og barsom og ikke minst feiten som valgte penger kontra Kongsvinger. GRATULERER ALLE SAMMEN. Ps gi meg gult kort for denne ,dette var gøy.
Gratulerer Sarpsborg 08
Collapse
X
-
Nordlie valgte å trene en klubb i eliteserien hvor det er mer prestisje og penger, enn i de dype skogene i Hedemark. Nå kan det jo hende at KIL rykker opp, mens nomaden blir igjen i 1.div i minst ett år. Ja ja. Sånn kan det gå når man på død og liv skal bytte jobb hele tida.
Det er merkelig at han skulle slutte frivillig i Kongsvinger hvor han faktisk var ønska. Nå får han sikkert sparken i FFK etter hvert. Det virker som om mannen ikke liker å jobbe på samme sted stort mer enn et år???
Samma kan det værra.
Fugla er i hvertfall der de skal til neste årLillestrøm Kanaris........................................... .................................................. ......................... -
Gratulerer
Dæven! dette var litt uventet. Men vi får jo bare takke fredrikstad som rykker ned med et ganske greit lag og gratulere særpingen med opprykk! Snakker vi Valencia, Everton eller Andersson til Åråsen?Kommentar
-
Der ble vi kvitt KFL wannabes\plagiathaugenKommentar
-
Dette var morsomt!
Off topic: Hvis Nordlie klarer kunststykket å ta cupgull med LSK og rykke ned med både Søpla og FFK. Er han da en helt?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Askar er den eneste jeg önsker meg, selv om jeg ikke hadde sagt nei til Borges, Everton eller Wallace. De tre sistnevnte tror jeg derimot ikke er aktuelle."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Dette er en talsmann etter min smak, deilig lefling med rivaliseringen:
Kommentar
-
- Jeg skulle gjerne møtt Rosenborg på Lerkendal og ikke spilt på et stadion der kjerringa i kiosken hører hva du roper, sa Nordlie."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Er fordi det skal være fordel lagene som har gjort det best. Hjemmekamp til TL-laget og tredjeplassen i Adecco.
Dette var vanvittig moro, jeg satt limt til skjermen. Herlig å være kvitt denne møkkagjengen, skuespillere og griser alle sammen.
Hoås, Wiig og Røn bør vel være rimelig aktuelle for TL-comeback uavhengig av om Særp rykker opp eller ikke.
Fullt fortjent!Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Nordlie valgte å trene en klubb i eliteserien hvor det er mer prestisje og penger, enn i de dype skogene i Hedemark. Nå kan det jo hende at KIL rykker opp, mens nomaden blir igjen i 1.div i minst ett år. Ja ja. Sånn kan det gå når man på død og liv skal bytte jobb hele tida.
Det er merkelig at han skulle slutte frivillig i Kongsvinger hvor han faktisk var ønska. Nå får han sikkert sparken i FFK etter hvert. Det virker som om mannen ikke liker å jobbe på samme sted stort mer enn et år???
Samma kan det værra.
Fugla er i hvertfall der de skal til neste år
Synes faktisk det er litt synd for Tom sin del, men for FFK sin del synes jeg det er helt supert at dem rykker ned! Har fortsatt sansen for Tom selv om LSK + Tom aldri ble sant... Selv om det ble mange rare disposisjoner under han...Kommentar
-
Det er bare å gratulere! Det morsomme er at de spiller ball.
Det blir bonus uansett hvem som vinner opprykksfinalen: Går Sarpsborg opp hadde det vært vanvittig gøy, og vinner Kongsvinger er det bare hysterisk morsomt at FFK og Nordlie går ned mens Kongsvinger spiller eliteserie.
Herlig ressigert, både det bytte og opprykkskampen i år. Snakk om synergidefekt for Nordlie...
Moro for alle særpinger og Sarpsborg!Kommentar
-
Kommentar
-
Morsomt, morsomt. Og det aller morsomste er at FFK har bundet seg til Nordlie for all verdens evigheter. Noen som tror Nordlie lurer på hvor glupt det egentlig var å skvise Kvisvik i dag?For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
Kommentar