heier man på kokkos da eller?
Flisbyen 20ogti
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Da er semifinalene i RMO unnagjort i snøføyka på 20ogti stadion.
Flisbyen A møtte Flisbyen kokkos og vant 6-4 etter at kokkos satte alle de 3 straffene de får før kampen pga divisjonsforskjell.
I finalen møter de Kisa 3 som slo åkrene med hele 9-1.
Kokkos får dermed muligheten til å slå åkrene enda en gang i bronsefinale.
Feiringa er i full gang på Klubbhuset.
5 stykker ble bortvist pga feil farge på termodressen og 1 for å ha en kamerat som er tatt for råkjøring i Nittedalsgata i 1997.....Kommentar
-
Homoerotikk på høyt plan, ny kjendis av riktig kaliber som gir sin support til Flisbyen Ballklubb.
Mine damer og herrer, her finner dere Rob Lowe i bar overkropp og med Flisbyen-lue!!
Kommentar
-
kan vel legge til at Byen hittil har spilt en uavgjort og vinni 4 kamper.
bl.a. 11-1 mot Blaker. Bare å møte opp og se på. Frrøøøktelli bra foppall.
Møter Søndre Høland på manda'n på kunstgressetI'd rather have a bottle in front of me
than a frontal lobotomy.Kommentar
-
Homoerotikk på høyt plan, ny kjendis av riktig kaliber som gir sin support til Flisbyen Ballklubb.
Mine damer og herrer, her finner dere Rob Lowe i bar overkropp og med Flisbyen-lue!!
http://www.flisbyenbk.com/index.php?...bka&Itemid=123Kommentar
-
Tur til Aurskog 4. juni. Buss og øl på Tyst.
I'd rather have a bottle in front of me
than a frontal lobotomy.Kommentar
-
Tur til Aurskog 4. juni. Buss og øl på Tyst.
www.flisbyenbk.com
www.flisbyenbk.com/forum
Kommentar
-
Var kanskje ikke så smart av keeperen til Skjetten å slenge meldinger til han hver gang han hadde ballen.Dette tenner bare Anders mer og det fikk kålhuet merke.
Han er forøvrig nevøen til Grodås og er den desidert mest usympatiske spilleren jeg noensinne har sett på dette nivået.Han var helt i særklasse.
Sjelden kost meg mer enn da de ca.70 Byenpatriotene ropte Sila til han så det runget over hele 2013Kommentar
-
Flisbyen hjemme mot Fet i dag klokken 2100 på Lillestrøm stadion.
Kiosk-tjeneste og breddefotballens Barcelona for alle som vil ta seg en tur.
Det er selvsagt gratis inngang.Kommentar
-
-
-
Det vil bli radiosending i dag, fra klokken 2000 på www.flisbyenbk.com så logg dere inn og hør på dekningen av toppoppgjøret på Jessheim Stadion.Kommentar
-
Kommentar