Vinner vi, så rykker vi opp. For en deilig tanke! Skremmende, men deilig!
Flisbyen 20ogti
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Jeg kommer men det blir med bil,kjerringa og eldste ungen er på tur hele uka så minste jenta må være med meg.Kommentar
-
Kommentar
-
Flisbyens viktigste kamp gjennom tidene kan du følge på twitter av alle ting fra klokka 20:00.
Liveoppdatering i kveld Kveldens liveoppdatering blir på twitter: www.twitter.com/flisbyen
Kom igjen Hesta, dem er ræva!Kommentar
-
Flisbyen - Skårer søndag 17.10. kl. 13.00 på stadion
Da er det klart: etter 0-0 borte mot EIF skal altså opprykket avgjøres i sesongens siste kamp, hjemme mot Skårer søndag 17.10. kl. 13.00.
Byen klarer seg med uavgjort, da de har 2 poeng på EIF. Skårer kjemper for å holde plassen og det blir ingen walk in the park for Hesta denne søndagen!
Flisbyen 54 poeng og 90 - 35 i målforskjell
Eidsvold IF 52 poeng og 72 - 30 i målforskjell
Ta med venner, familie, bikkja og naboen og få med dere denne thrilleren!
Wilfred kommer garantert
Vel møtt!
Hilsen Flisbyen BK - din kameratKommentar
-
-
Her er siden til Toppfotball på NøFF sin side: http://www.fotball.no/Landslag_og_to...l/Toppfotball/
Omfatter tippeligaen, toppserien, Adeccoligane, 1 div. kvinner, 2 div. menn og Futsal. Slik jeg forstår det, sortere disse direkte under NøFF.
3 div og nedover synes å sortere under kretsene.
Mye mulig jeg tar feil, men det er dette jeg fant ut ved et kort søk. 3 div vet jeg blir sortert under breddefotball. Personlig liker jeg å sortere Adeccoligaen under breddefotball også, men det er mest pga vennskaplig mobbing av gråstær-fans.Kommentar
-
Flisbyen Ballklubb=Breddefotballens Barcelona. Det er da ikke noe å diskutere dette?Kommentar
-
Kommentar
-
Da er det klart: etter 0-0 borte mot EIF skal altså opprykket avgjøres i sesongens siste kamp, hjemme mot Skårer søndag 17.10. kl. 13.00.
Byen klarer seg med uavgjort, da de har 2 poeng på EIF. Skårer kjemper for å holde plassen og det blir ingen walk in the park for Hesta denne søndagen!
Flisbyen 54 poeng og 90 - 35 i målforskjell
Eidsvold IF 52 poeng og 72 - 30 i målforskjell
Ta med venner, familie, bikkja og naboen og få med dere denne thrilleren!
Wilfred kommer garantert
Vel møtt!
Hilsen Flisbyen BK - din kamerat
Kan jeg få si; HEIA EIF? blir spennende nå!Kommentar
-
Tror ikke det blir så spennende for å være ærlig.Byen er et mye bedre lag enn Skårer og vinner denne kampen.Var klasseforskjell på lagene igår også,spillemessig hvertfall.
Men å heie på EIF kan ingen nekte deg,ingenting er så godt som ekte lokalpatriotismeKommentar
-
Felt C, kan du slutte å være så jævlig sikker på seier. Jeg blir så stressa når du begynner sånn.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar