Fascinerende FFK

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Henrik
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2006
    • 2110

Jeg tipper også Uday må gå.

Kommentar

• andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

Opprinnelig skrevet av Henrik
      Jeg tipper også Uday må gå.
      Ikke umulig. Alt som skjer i FFK er ren lotto.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• holmiz
        The kjøkken-kanariz
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6064

"Skjebnetider for FFK":
        Før klokken 16 i dag må FFKs kreditorer svare på om de går med på klubbens akkordforslag, skriver Fredriksstad Blad.
        Samtlige av FFKs kreditorer som har mer enn 10.000 kroner til gode, er blitt spurt om de kan bli med på en akkord på 60 prosent.
        Dersom en eller flere kreditorer ikke aksepterer forslaget, er alternativet for FFK konkurs.
        Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• McGuffy
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 5102

Noen dager gammel, men alikevel:

Tom Nordlie måtte avlyse prestisjeduell.

Treningskampen mellom Fredrikstad og Sarpsborg er utsatt på grunn av skadesituasjonen i FFK. Dermed blir det ingenting av «revansjeoppgjøret» førstkommende fredag.

Tom Nordlie har rett og slett ikke nok tilgjengelige spillere til å stille lag. Det ble klart etter tirsdagens «vareopptelling» på trening. Mange skader og sykdom i troppen gjør det umulig å gjennomføre kampen.
          Hørt det før?

Kommentar

• Håkon Henriksen
            Administrator
            • Nov 2003
            • 6411

Nordlie endelig ferdig?

Håkon Henriksen
            -
            Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
            -
            ALT FOR FUGLA

Kommentar

• knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9539

Håper'n drar og tar med seg mest mulig penger ut fra sutreklubben uten mål, mening og ryggrad.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

Opprinnelig skrevet av knut
                Håper'n drar og tar med seg mest mulig penger ut fra sutreklubben uten mål, mening og ryggrad.
                Står 2,4 mill der. Tviler på at han går med på 60% for å si det sånn
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                  Står 2,4 mill der. Tviler på at han går med på 60% for å si det sånn
                  Men... Han er ikke noen vanlig kreditor - han er vel ansatt. Og da tviler jeg på om man lovlig kan si "her har du 60 % - nøy deg med det..".

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

Opprinnelig skrevet av *46*
                    Men... Han er ikke noen vanlig kreditor - han er vel ansatt.
                    Var med glimt i øyet det innlegget der.

Skal vel uansett ikke se helt bort i fra at det blir inkassosak til slutt

Evetuelt 240 000 pølse i vaffler.

Kommentar

• okb
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 2377

Kjell da. Pølse i vaffel er Moss. Har ingen kobling til dagens FFK.
                      Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• *46*

Var med glimt i øyet det innlegget der.

Skal vel uansett ikke se helt bort i fra at det blir inkassosak til slutt

Jeg tar den, men ønsker å påpeke at det nepper går... Senariot kan være at kreditorene ikke går med på akkorden og Nordlie skyves ut - da vil han neppe få sine 2,4 mill.

240 000 pølse i vaffel? Kjenner jeg blir dårlig... Husker første gang jeg i voksen alder så den sammensettningen på Bakkeløp for rallycross og rallybiler i 1997 (Petter Solberg vant forøvrig og en fra Kongsvinger kjørte total skrot av bilen etter å ha vunnet løpet - litt avsporing men....). Husker faktisk den kvalme sammensettningen bedre enn de to nevnte resultaene. Klippe kort på 240 000 pølse i vaffel hadde vært noe for Nordlie....

Uansett så synes jeg litt synd på Nordlie. Mye er nok foråsaket av egne synder, men han blir satt veldig i en gapestokk. Seansen under Idrettsgallaen var en flau afære ovenfor det norske publikum.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av okb
                          Der tror jeg du tar litt feil Ole Kristian - det er ett østfolds fenomen.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

Samme ulla.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

Jeg tar den, men ønsker å påpeke at det nepper går... Senariot kan være at kreditorene ikke går med på akkorden og Nordlie skyves ut - da vil han neppe få sine 2,4 mill.

240 000 pølse i vaffel? Kjenner jeg blir dårlig... Husker første gang jeg i voksen alder så den sammensettningen på Bakkeløp for rallycross og rallybiler i 1997 (Petter Solberg vant forøvrig og en fra Kongsvinger kjørte total skrot av bilen etter å ha vunnet løpet - litt avsporing men....). Husker faktisk den kvalme sammensettningen bedre enn de to nevnte resultaene. Klippe kort på 240 000 pølse i vaffel hadde vært noe for Nordlie....

Uansett så synes jeg litt synd på Nordlie. Mye er nok foråsaket av egne synder, men han blir satt veldig i en gapestokk. Seansen under Idrettsgallaen var en flau afære ovenfor det norske publikum.
                              Jeg syns ikke synd på Nordlie, men fra et objektivt synspunkt (ikke mitt) har han jo aldri hatt en sjanse til å prestere der nede. Fra dag 1 har han hatt null fred og ro til å bygge et fungerende lag, og spillegruppa har vært negativt innstillt fra han kom.

Han har aldri hatt noen reell sjanse til å oppnå suksess der.

Kommentar

• okb
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 2377

Der tror jeg du tar litt feil Ole Kristian - det er ett østfolds fenomen.
                                Sorry, kompis. Pølse i vaffel er fremmed for min bedre halvdels familie i Askim (Indre Østfold). Et lite Google-søk gjør det også klart at Moss er hovedstaden for denne gastronomiske retten selv om jeg har hørt at de har servert det litt lenger ned på E6en også.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

Bruker man forresten ketchup etter syltetøy på pølse i vaffel? Begge høres helt jævelig ut.

Kommentar

• *46*

Sorry, kompis. Pølse i vaffel er fremmed for min bedre halvdels familie i Askim (Indre Østfold). Et lite Google-søk gjør det også klart at Moss er hovedstaden for denne gastronomiske retten selv om jeg har hørt at de har servert det litt lenger ned på E6en også.
                                    Reiser du lenger syd i fylket, er det ganske så vanlig. Selv om denne artikkelen fra Wikipedia sier at hovedstaden for denne "kulinariske" opplevelsen sier Moss: http://no.wikipedia.org/wiki/P%C3%B8lse_i_vaffel

Nok om det... Blir spennde å se om FFK klarer seg over kneika.

Edit: litt mer lesestoff om denne retten:http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.6935714

Kommentar

• okb
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 2377

Bruker man forresten ketchup etter syltetøy på pølse i vaffel? Begge høres helt jævelig ut.
                                      Dette avslutter mitt pølse-i-vaffel-engasjement i denne tråden.

Spørsmålet er feil, Kjell. Har man noengang prøvd pølse i vaffel behøver man ikke å stille spørsmålet.

Selv forsøker jeg å innføre pølse i vaffel som en av ukens matretter hjemme hos min familie. Uten hell foreløpig.

Takk for meg. Det var alt fra pølse-i-vaffel-verdenen.

Kommentar

• reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13278

Jeg tror pølse-i-vaffel må ta sin del av ansvaret for mosselukta.

Kommentar

• Roll75
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2007
                                          • 834

Såpa som utspilles i FFK får jo forholdene i skøytelandslaget til å fremstå som ryddige!

Kommentar

Working...