Jeg tipper også Uday må gå.
Fascinerende FFK
Collapse
X
-
"Skjebnetider for FFK":
Før klokken 16 i dag må FFKs kreditorer svare på om de går med på klubbens akkordforslag, skriver Fredriksstad Blad.
Samtlige av FFKs kreditorer som har mer enn 10.000 kroner til gode, er blitt spurt om de kan bli med på en akkord på 60 prosent.
Dersom en eller flere kreditorer ikke aksepterer forslaget, er alternativet for FFK konkurs.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Noen dager gammel, men alikevel:
Tom Nordlie måtte avlyse prestisjeduell.
Treningskampen mellom Fredrikstad og Sarpsborg er utsatt på grunn av skadesituasjonen i FFK. Dermed blir det ingenting av «revansjeoppgjøret» førstkommende fredag.
Tom Nordlie har rett og slett ikke nok tilgjengelige spillere til å stille lag. Det ble klart etter tirsdagens «vareopptelling» på trening. Mange skader og sykdom i troppen gjør det umulig å gjennomføre kampen.Kommentar
-
Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
240 000 pølse i vaffel? Kjenner jeg blir dårlig... Husker første gang jeg i voksen alder så den sammensettningen på Bakkeløp for rallycross og rallybiler i 1997 (Petter Solberg vant forøvrig og en fra Kongsvinger kjørte total skrot av bilen etter å ha vunnet løpet - litt avsporing men....). Husker faktisk den kvalme sammensettningen bedre enn de to nevnte resultaene. Klippe kort på 240 000 pølse i vaffel hadde vært noe for Nordlie....
Uansett så synes jeg litt synd på Nordlie. Mye er nok foråsaket av egne synder, men han blir satt veldig i en gapestokk. Seansen under Idrettsgallaen var en flau afære ovenfor det norske publikum.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg tar den, men ønsker å påpeke at det nepper går... Senariot kan være at kreditorene ikke går med på akkorden og Nordlie skyves ut - da vil han neppe få sine 2,4 mill.
240 000 pølse i vaffel? Kjenner jeg blir dårlig... Husker første gang jeg i voksen alder så den sammensettningen på Bakkeløp for rallycross og rallybiler i 1997 (Petter Solberg vant forøvrig og en fra Kongsvinger kjørte total skrot av bilen etter å ha vunnet løpet - litt avsporing men....). Husker faktisk den kvalme sammensettningen bedre enn de to nevnte resultaene. Klippe kort på 240 000 pølse i vaffel hadde vært noe for Nordlie....
Uansett så synes jeg litt synd på Nordlie. Mye er nok foråsaket av egne synder, men han blir satt veldig i en gapestokk. Seansen under Idrettsgallaen var en flau afære ovenfor det norske publikum.
Han har aldri hatt noen reell sjanse til å oppnå suksess der.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Sorry, kompis. Pølse i vaffel er fremmed for min bedre halvdels familie i Askim (Indre Østfold). Et lite Google-søk gjør det også klart at Moss er hovedstaden for denne gastronomiske retten selv om jeg har hørt at de har servert det litt lenger ned på E6en også.Kommentar
-
Bruker man forresten ketchup etter syltetøy på pølse i vaffel? Begge høres helt jævelig ut.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Nok om det... Blir spennde å se om FFK klarer seg over kneika.
Edit: litt mer lesestoff om denne retten:http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.6935714Kommentar
-
Spørsmålet er feil, Kjell. Har man noengang prøvd pølse i vaffel behøver man ikke å stille spørsmålet.
Selv forsøker jeg å innføre pølse i vaffel som en av ukens matretter hjemme hos min familie. Uten hell foreløpig.
Takk for meg. Det var alt fra pølse-i-vaffel-verdenen.Kommentar
Kommentar