Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Tabellen oppsummeres ved seriens slutt, ikke før ferien. Detta veit du da alt om Torolf!
Eventuelt så tar ikke de andre lagene i tippeligaen nok ansvar. Jeg blir ihvertfall helt stiv av tanken på en tabell som ved oppsummeringa er slik jeg har den, en verdig vinner øverst og ikke minst de tre lagene nederst, og jeg får våte drømmer av bare å tenke på at bartepakket ryker i en kvalikk mot Ranheim.
Kall meg gjerne idealist, jeg holder tross alt med LSK!
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn
Dessuten så burde språktråden sin far påpeke at min plass er på kjøkkenet enten ved å si at Holmiz sin plass er, eller eventuelt at Holmiz's plass er ...
Dessuten så burde språktråden sin far påpeke at min plass er på kjøkkenet enten ved å si at Holmiz sin plass er, eller eventuelt at Holmiz's plass er ...
Stor bokstav foran egenavn mister.
Du skriver jo selv holmiz med liten h? Apostrofen til Torolf er jo sikkert også spot-on, det er jo slike tegnsettingsproblemer som holder ham våken om nettene.
Hjelp heller meg. Her har jeg et halvferdig IKEA-kjøkken. Mye å diskutere.
Kommentar