Obiefule har vel flere episoder der han har provosert, uten at jeg lar det overskygge at han er en bra spiller med godt teknisk register og arbeidskapasitet. Pasningssikker fyr, men jeg har aldri oppfattet ham som en veldig offensiv ressurs. Men som "sittende" sentral midtbane kan han være bra for oss. En ok erstatter for Gislason og en liknende spillertype, som holder bra+ tippeliganivå, men ikke helt er i Gislason-klassen.
Paul Obiefule
Collapse
X
-
Om fyren gjör det bra hos oss og Hönefoss unngår opprykk så kan vel dette fort bli permanent. Må väre en ökonomisk byrde for Hönefoss om de fortsetter i Adeccoligaen.
Jeg bryr meg ikke veldig om provokasjonen i fjor. For noen år siden signerte vi Vidar Riseth, og de fleste svalgte den kamelen. Dette er peanöts i forhold."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Banner i første kamp med klar beskjed til Obi, om at den gesten han gjorde gjør at han skylder oss 5 mål i løpet av de 5 første kampene.....Kommentar
-
Sportslig sett liker jeg signeringen, men synes virkelig han fortjener en påminner om den forferdelige gesten han kom med i fjor... Håper han er gira på å gjøre en god innsats for da vil gamle synder fort bli glemt hos den jevne fuglasupporter.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Det som har skjedd har skjedd.
Nosa på vei bort og Gisse på vei bort, hva har vi igjen da? Ikke rare greiene, har troa på Paul i gule og svarte drakta. Ikke glem at dette er en fyr som ikke har klaget på tilværelsen i Hønefoss, har dansk kone og unger, ikke minst snakker han Norsk også! Det betyr at han tilpasser seg miljøet i Norge og ikke som Nosa hvor alle skal tilpasse seg etter han.
Om han signerer så gir jeg stor Tommel opp.Daukjøtt Felt CKommentar
-
-
Kommentar
Kommentar