Victoria Plzen kommer til å sende dem ut i neste runde. Ingen CL i år heller... Noen som vet om de får en mulighet til å kvalifisere til EL om de ryker mot tsjekkerne?
Ja, vi hater fortsatt bartepakket!
Collapse
X
-
Sakset fra rbkweb:
Jeg tenker å hente så vi kan stille med:
Örlund (bra keeper all over)
Wembangomo - Wangberg - Larsen - Vaage Nilsen
Issah (har ikke bevist samme bunnivå som resten ennå)
Nosa - Henriksen/Svensson
Borges
Sigurdarsson - Ojo
Det meste virker som forsterkninger etter dagens kamp."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Prica løper rett i motspiller, som står på stedet hvil. En klar obstruksjon i følge Stokke. Etter å ha sett situasjonen fra to forskjellige vinkler i reprise.Kommentar
-
Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Spør en trønder om hva objektivitet betyr, og han sier "HæH?! Ka du sæi mæinj!".
Du svarer at han kan slå det opp i en ordbok. - Trønderen svarer igjen "HæH!, æ skjønn itj nånj tæng, karsk!.".
Til sist sier du at når du ikke forstår hva jeg snakker om, så orker jeg rett og slett ikke å diskutere fotball med deg, hvorpå trønderen svarer:
"Jammen Rooooosenborg varjt jo me i sjampions lig!".
Never ending story. True story. Mine 6 år som student i Trondheim.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Eneste negative med den nyheten er at Stabæk får penger til å spille en ekstra serierunde i gymsalen.Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Artig å höre Jönsson og Holm grine til Davy etter kampen. Faktum er vel at Fredheim Holm har armene inntil kroppen og flytter dem i en annen posisjon når ballen kommer. Umulig å si hvordan armene står, men han kunne bare ha holdt armene sine inntil kroppen i stedet for å begynne å veive med dem. Hahahahahaha!"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Ser ut som om han drar di foran magen for å "beskytte" magen mot det knallharde skuddet. Menneskelig reaksjon det, og ikke straffe sånn jeg ser det. Hadde gått i magen og ut uansett.
Men, uansett glad det ble straffe! HahaTar seg en pause til mars 2012..Kommentar
Kommentar