Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
FCK rundspiller jo RBK så til de grader... er jo helt sykt at norges beste lag gjennom alle tider ikke har en sjanse i havet!! Kun sedvanlig trønderflaks gjør at det ikke er 3-4-5 i sekken alt etter 30 min.
I papir-VG i dag uttaler Berg (i likhet med samtlige klubbledere untatt Martine) at han håper trøndra går til CL.
Utrolig å si det, men jeg er 100% enig med Martine.
Helt riktig svar fra Berg, og et lite steg i retning av å bli mer sympatisk.
Og der scoret Ståles menn!!!!! Herlig. Men dette er ikke over før FCK skulle få 3-0. Selv på 3-0 kan det være mulig for svina å rote inn først ett, og siden ett til og være videre.
I dag er jeg glad jeg har dansk familie sånn at jeg kan rettferdiggjøre det at jeg sitter her og gråter av glede over at fck knuser rævbk i parken. Go Ståle "Gud" Solbakken.
Jeg er helt i sjokk over ineffektiviteten nå. Normal uttelling skulle jo tilsi 4-0 eller 5-0.
Avslutningstrening sto ikke på timeplanen til Ståle denne uken.
Jeg synes dette ser ut som den perfekte oppskrift på en kamp der FCK eier kampen, men hvor RBK scorer et mål og vinner sammenlagt. Enten til fulltid, eller kanskje enda mer klassisk etter straffespark konkurranse.
Faen ta, jeg vet det kommer til å skje. Setter et live-bet nå.
Beste fotballaget fra skandinavia noen sinne.. Med normal effektivitet kan de faktisk bite fra seg mot de beste i europa!
På hjemmebane ja. Men litt for dårlige borte, og for svake i forsvar til å virkelig komme langt. Kanskje gå videre fra gruppespillet, om alt stemmer. Men først må de komme til CL, og det gjenstår 45 min.
Jeg synes dette ser ut som den perfekte oppskrift på en kamp der FCK eier kampen, men hvor RBK scorer et mål og vinner sammenlagt. Enten til fulltid, eller kanskje enda mer klassisk etter straffespark konkurranse.
Faen ta, jeg vet det kommer til å skje. Setter et live-bet nå.
Uff. Jeg får mageknip nå.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Kommentar