En ting er sikkert, forsvarsrekka til trønderne skal få kjørt seg noe jævlig mot Bolly, Ujah, BBS og Nosa
Ja, vi hater fortsatt bartepakket!
Collapse
X
-
-
Ser til min store glede at Per Ciljan Balltap fortsatt får lov til å føre ball på kryss og tvers før han omsider mister den. Motstanderne rekker jo en liten drikkepause under RBK-kontringene. Er det det man kaller en "ballführer"? I motsetning til en spielführer?Kommentar
-
Bart er i opplösning. Har ikke klart å erstatte nökkelspillere fra i fjor, og Jönsson-metoden er tydeligvis ikke noen instant solution. Jönsson seiler opp som en het kandidat til å bli förste sparkede TL-trener i 2011. Aalesund er i litt samme posisjon, og klubbledelsen der oppe har vel mer enn bare sportslige grunner til å sparke Reka. Rekdal har dog bygd opp noe i Aalesund. Jönsson tok over et lag som ikke hadde tapt på tretti-noenting matcher, og har klart kunststykket å tape förste hjemmekamp mot et lag som fikk 7 i rävva i forrige runde, i tillegg til å tape serieåpningen mot erkefienden. Det ser ikke så bra ut, og kursendringen må komme fort. Dette håper jeg slår ut til vår fordel i neste runde. Vi har ikke noe press på oss i det hele tatt. Bartene har mista vitale spillere som kunne lede laget i denne situasjonen, og vil merke publikums misnöye ganske fort. Det ser allerede ut til å väre en del usikkerhet i RBK 2011, först og fremst defensivt, og spörsmålet er hvor mye trönderne tör å satse fremover når Ujah, Björn, Bolly, Knudtzon og Nosa står på andre banehalvdel. Annan er borte, og nivået på stopperne har gått fra best i ligaen (Stadsgaard, Femidov) til veldig mediokert (Larsen, Bäsjmyr, Höiland).
Spådom: Bartene har en horribel vårsesong og kicker Jönsson halvveis, för Henriksen igjen tar over på midlertidig basis og masse penger blåses på nye spillere i sommervinduet."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Jønson får sparken m.m er piss å snakke om etter 2 kamper. Det lå i kortene at Stabæk skulle revansjere tapet og utklassingen sist helg. RBK ble sannsynlig snytt for straffe på 1-0 og i tilegg kan siste målet til Stabæk diskuteres -ute?
Klarer ikke fryde meg, dette gjør at Martine, Celina og Mr. Riseth kommer nærmere gullet. Grøsser ved tanken.Kommentar
-
Bekrefter vel at suksesspillerne til stabæk under Jønne ble hentet av en annen fyr (husker ikke hva han heter i farta), og at Nannskog var den som tok seg av disiplin og sportslig fokus. Det han har hentet til Ræv ser ut til å være ubrukelig vrakgods, og laget fremstod uten disiplin og moral.
PS! Olé Olè var helt klart på ball og 2-1 målet til Stabæk har ingenting med krittet gjøre, bare med dårlig konsentrasjon og disiplin.Kommentar
-
Det er en ren nytelse å ankomme en slagen barteby i kveld, men jeg deler ikke den store optimismen. Med to nederlag i bagasjen kommer bartene til å bli et helvete å slå. De har presset på seg, men alt å bevise og en vilje som fugla må kunne matche. De må vinne mot oss, hvis de skal ha en sjanse til å komme opp av sumpa. rbk med ryggen mot veggen skal ikke tas lett på.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Ballen er bare delvis over linja för andre målet til stabäk. Hele ballen skal väre ute, hvilket den ikke er i den aktuelle situasjonen."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Joda stort sett enig... Dog hadde det vært bedre med uavgjort eller hjemmeseier. Vi kommer ikke til å kjempe mot RBK men desto mer sannsynlig midt på og knive med Stabæk. I tilegg frykter jeg nå RBK vil mobilisere noe jævlig og banke oss med rå makt.Kommentar
-
RBK er som best når de flyter i medgang. Det er da man skal frykte dem. Når det er motgang på lerkendal, så er det vanskelig å vende det, uten å ta radikale grep (les: trenerbytte). Misnöyen fra omgivelsene kommer fort, og den legger seg som en byrde på de som skal prestere.
I 2009-2010 har bart tatt to gull. Vi har ikke slått dem EN gang i denne perioden. 0-1-3 i matcher. Ingen seier, en uavgjort og tre tap. Dårlig statistikk
2007-2008 tok bartene ingen gull. Vi vant også 2 av oppgjörene i denne perioden, spilte uavgjort i ett og tapte bortekampen i 2008 (helvetessesongen, altså). Altså 2-1-1 i kamper. Ganske bra statistikk.
I 2006 tok bartene gull. Vi tapte en av matchene mot dem og spilte uavgjort i den andre. Ingen seier i 2006, altså relativt dårlig.
I 2005 hadde bartene en drittsesong. Vi spilte uavgjort i vårkampen mot dem, og tok rotta på dem på Lerkendal. En uavgjort og en seier, altså relativt bra.
Med andre ord kan vi definitivt se en aldri så liten trend her, og den er ganske konsekvent. Det understreker også mitt poeng:
Det er alltid bedre å möte et bartelag som sliter i motgang, enn et velfungerende bartemaskineri som flyter på medgangen.
Trönderne er ikke vant med motgang, og forstår ikke hvordan man kjemper seg ut av det. De forventer å kunne kjöpe seg ut av problemene eller få hjelp av NFF. De har rett og slett ikke nok ryggrad, karakter eller krigsvilje. Godt illustrert ved Mikael Lustig (gud forbanne deg!), som i dag legger seg langflat når Olle Olle forsöker takle ham. Olle Olle er ikke när ballen, men han er ei heller när Lustig. Den drittungen kan ta mopedbarten sin å dra utenlands, for han er en skam for sporten. Ligaens störste skuespiller og sytepave.
Det hjelper heller ikke bartenes situasjon at Annan har forsvunnet. La gå at han var en usportslig dritt, men han gikk ihvertfall inn i hver kamp med en rabiat instilling og en voldsom krigslyst. At det i blandt ytret seg i rumpeklyping og nipple-biting er en annen historie."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
I always thought that Christer Basma
was the ugliest player I have ever seen. But that Bakenga takes the piss.
I mean... seriously: If he isnt a footballer, he's a virgin.
Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Bakenga er mørk. Jeg bare minner om det....Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Seriøst, du er britisk. Hvis du mener at Basma og Bakenga er de to styggeste du har sett så kan du umulig ha sett mye fotball fra england/skottland. Storbritania er jo Europas hovedleverandør av stygge folk.
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Også i Norsk målestokk når ikke Bakenga opp. Bl.a. denne mannen er noe av det styggeste landet har produsert:
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar