Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Forstår hatet ditt mot Strømmen men, ærlig talt.... de er ikke noe "rival" lenger. De er et ingenting lag. Om de vil leie Åråsen, vær så god, si jeg bare. At Søpla ønsket å spille hjemmekampene sine på Åråsen derimot, hadde vært noe helt annet.
Kan egentlig fjerne if fra tråden. Hater Strømmen!
Strømmen senter er bra vet du.
På Lørdager(Under premier League) sender jeg kjerringa og unga dit for å handle. I mellomtiden får bilen seg en vask/rens - PERFEKT lørdag!
Folk historieløse her nå eller? Alt går for penger? Fy faen, la oss selge sjela når vi først er i gang da, dere.
Sorry, Petter. Jeg har prøvd så godt jeg kan i mange år å hate Strømmen, fordi det er supporterpolitisk korrekt av en Fuglasupporter. Jeg klarer det rett og slett ikke. Du må rett og slett ha vært veldig inne i miljøet før 88-sesongen for å klare å mobilisere noe hat mot Strømmen. Jeg begynte å bli veldig aktiv først et par-tre år seinere.
Sier heller ja takk til penga det medfører hvis det skulle bli aktuelt, hvilket neppe skjer uansett. Og det er i så tilfelle mye tyngre for en innbarka Strømmenpatriot (loffen...) enn for oss.
PS! Er det ikke så at du ikke setter din fot på Åråsen så lenge Bergdølmo er ansatt i klubben? Da rekker nok Strømmen å rykke ned igjen innen du er tilbake...
Jeg klarer det rett og slett ikke. Du må rett og slett ha vært veldig inne i miljøet før 88-sesongen for å klare å mobilisere noe hat mot Strømmen.
Tullball. Det holder å møte noen strømlinger, ref. bitteputtreneren på skjetten eller noen die-hard vif/strømmen-fans. Det går an å respektere klansfolk som er flaska opp i et vif-miljø, men når man drar på seg søpla-drakt fordi "vif er bedre enn LSK" og tar toget til Ullevål hver helg er det bare ekkelt. Her er det bare å fyre opp hatet og hive alle i en bås - er tross alt ikke hudfarge vi snakker om her, er jo bare å flytte.
Det eneste positive som kan sies om strømmen de siste 20 årene må være Musikkbukken. En legendarisk plass med legendariske konserter (deLillos feks.) som nå er erstattet av, jo vent - en jævla rundkjøring!
Kulturlivet til dette hølet består stort sett av å velge mellom hvit eller oransje dressing på kebaben, kjøre bil i sirkel rundt en heller ensom shell-stasjon, eller kanskje la alle ungene løpe fritt rundt på kjøpesenteret mens mor og far sitter på "cafe". Som sniper også har nevnt før, er det flom i området i og omkring Lillestrøm finner du nok av huseiere i hølet som lar hageslangene stå på 24/7 i håp om at også deres vann når Lillestrøm.
På toppen av dette så har de et krek av et fotballag som er mest opptatt av å late som de er søpla, de vurderer endog å flytte hjemmekampene til Bislett! Rykker hølet opp lukter det emisjon med Skeidar IF lang vei.
Slår du opp ordet "sjeleløst" i ordboka finner du et bilde av noen grå fotballdrakter med kebabsaus foran et forlatt rådhus med en uflidd gressplen.
Kommentar