Hater Strømmen if tråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    Hater Strømmen if tråden

    Hvis det utenkelige skulle skje, at Strømmen rykker opp, er det uaktuelt at dem skal spille sine hjemmekamper på Åråsen.

    Det håper jeg klubben også forstår.

    RB.NO i dag om et mulig opprykk: http://www.rb.no/lokal_sport/article5318691.ece
  • OppsalKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2008
    • 1881

    #2
    Akkurat nå så har klubben et akutt pengebehov.

    Forstår hatet ditt mot Strømmen men, ærlig talt.... de er ikke noe "rival" lenger. De er et ingenting lag. Om de vil leie Åråsen, vær så god, si jeg bare. At Søpla ønsket å spille hjemmekampene sine på Åråsen derimot, hadde vært noe helt annet.
    Nå bosatt på Rasta !!!!!

    Alltid Celtic og LSK

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      #3
      Jeg har veldig lite hat mot Strømmen... Kunne faktisk sett for meg de som et lite "farmerlag" som utvilker spillere som Dosso, lille bukk med fler.

      De må fortsatt gjennom kvalikk for å rykke opp - de har nok ikke kjempe trua på dette selv. De har ikke spillere eller administrasjon for tippeligaen.

      Kommentar

      • sniper
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 5254

        #4
        Hold dem langt unna. Største fienden vi har.
        Strømmen er hat, hat og atter HAT!

        Kommentar

        • sniper
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 5254

          #5
          Folk historieløse her nå eller? Alt går for penger? Fy faen, la oss selge sjela når vi først er i gang da, dere.

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            #6
            Kan egentlig fjerne if fra tråden. Hater Strømmen!
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • Skinke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2007
              • 3914

              #7
              merker jeg hater høland like mye som strømmen. sterkt hat. nåååååååååt
              Daukjøtt Felt C

              Kommentar

              • Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

                #8
                Opprinnelig skrevet av sniper
                Folk historieløse her nå eller? Alt går for penger? Fy faen, la oss selge sjela når vi først er i gang da, dere.
                Det var som faen, mista du fatninga helt nå eller?

                Kommentar

                • Ketil Cantona
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6813

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                  Kan egentlig fjerne if fra tråden. Hater Strømmen!
                  Strømmen senter er bra vet du.
                  På Lørdager(Under premier League) sender jeg kjerringa og unga dit for å handle. I mellomtiden får bilen seg en vask/rens - PERFEKT lørdag!

                  Kommentar

                  • *46*

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Skinke
                    merker jeg hater høland like mye som strømmen. sterkt hat. nåååååååååt
                    For ikke å snakke om AFSK og Turn....

                    Kommentar

                    • morten
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 2156

                      #11
                      Slapp av..De rykker aldri opp,men blir nok i 1 i noen år. Under den tiden bør LSK ha et edruelig samarbeid med dem.
                      Badekar
                      http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                      Kommentar

                      • Tony
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4737

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av morten
                        Slapp av..De rykker aldri opp,men blir nok i 1 i noen år. Under den tiden bør LSK ha et edruelig samarbeid med dem.
                        Hva i alle dager har Strømmen å tilby LSK som vil komme godt ut for våres del?

                        Heldigvis har Strømmen en uttalelse som jeg liker: For på Åråsen vil man helst ikke spille

                        Kommentar

                        • El Caco
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2009
                          • 2286

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Tony
                          Heldigvis har Strømmen en uttalelse som jeg liker: For på Åråsen vil man helst ikke spille
                          Tror ikke det er et annet alternativ enn Åråsen hvis de rykker opp.
                          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                          Kommentar

                          • Skinke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2007
                            • 3914

                            #14
                            Få som vil at noen andre lag skal spille på Åråsen. Åråsen er forbeholdt LSK ikke flisbyen, strømmen eller andre.
                            Daukjøtt Felt C

                            Kommentar

                            • Skinke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2007
                              • 3914

                              #15
                              Ta det med ro da nisser. Strømmen rykker opp de første 10årene anyways. jeeeeeeeeeeeeesuz
                              Daukjøtt Felt C

                              Kommentar

                              • heidar
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2004
                                • 2129

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av sniper
                                Folk historieløse her nå eller? Alt går for penger? Fy faen, la oss selge sjela når vi først er i gang da, dere.
                                Det er vel bare å sende Petter Myhre ned på Martin's, så lar vi nok Strømmen spille gratis på Åråsen tenker jeg.
                                En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                Endelig er mørketida over.

                                Kommentar

                                • Felt C
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2004
                                  • 776

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Skinke
                                  Få som vil at noen andre lag skal spille på Åråsen. Åråsen er forbeholdt LSK ikke flisbyen, strømmen eller andre.
                                  Du som gammel Flisbyengutt bør ikke nevne klubben i samme åndedrag som strømmen og bruk stor forbokstav når du skriver Flisbyen,takk!

                                  Kommentar

                                  • skotten
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 1794

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av sniper
                                    Folk historieløse her nå eller? Alt går for penger? Fy faen, la oss selge sjela når vi først er i gang da, dere.
                                    Sorry, Petter. Jeg har prøvd så godt jeg kan i mange år å hate Strømmen, fordi det er supporterpolitisk korrekt av en Fuglasupporter. Jeg klarer det rett og slett ikke. Du må rett og slett ha vært veldig inne i miljøet før 88-sesongen for å klare å mobilisere noe hat mot Strømmen. Jeg begynte å bli veldig aktiv først et par-tre år seinere.

                                    Sier heller ja takk til penga det medfører hvis det skulle bli aktuelt, hvilket neppe skjer uansett. Og det er i så tilfelle mye tyngre for en innbarka Strømmenpatriot (loffen...) enn for oss.

                                    PS! Er det ikke så at du ikke setter din fot på Åråsen så lenge Bergdølmo er ansatt i klubben? Da rekker nok Strømmen å rykke ned igjen innen du er tilbake...

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13277

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av skotten
                                      Jeg klarer det rett og slett ikke. Du må rett og slett ha vært veldig inne i miljøet før 88-sesongen for å klare å mobilisere noe hat mot Strømmen.
                                      Tullball. Det holder å møte noen strømlinger, ref. bitteputtreneren på skjetten eller noen die-hard vif/strømmen-fans. Det går an å respektere klansfolk som er flaska opp i et vif-miljø, men når man drar på seg søpla-drakt fordi "vif er bedre enn LSK" og tar toget til Ullevål hver helg er det bare ekkelt. Her er det bare å fyre opp hatet og hive alle i en bås - er tross alt ikke hudfarge vi snakker om her, er jo bare å flytte.
                                      Last edited by reka; 22.09.2010, 17:19.

                                      Kommentar

                                      • holmiz
                                        The kjøkken-kanariz
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6064

                                        #20
                                        Det eneste positive som kan sies om strømmen de siste 20 årene må være Musikkbukken. En legendarisk plass med legendariske konserter (deLillos feks.) som nå er erstattet av, jo vent - en jævla rundkjøring!

                                        Kulturlivet til dette hølet består stort sett av å velge mellom hvit eller oransje dressing på kebaben, kjøre bil i sirkel rundt en heller ensom shell-stasjon, eller kanskje la alle ungene løpe fritt rundt på kjøpesenteret mens mor og far sitter på "cafe". Som sniper også har nevnt før, er det flom i området i og omkring Lillestrøm finner du nok av huseiere i hølet som lar hageslangene stå på 24/7 i håp om at også deres vann når Lillestrøm.

                                        På toppen av dette så har de et krek av et fotballag som er mest opptatt av å late som de er søpla, de vurderer endog å flytte hjemmekampene til Bislett! Rykker hølet opp lukter det emisjon med Skeidar IF lang vei.

                                        Slår du opp ordet "sjeleløst" i ordboka finner du et bilde av noen grå fotballdrakter med kebabsaus foran et forlatt rådhus med en uflidd gressplen.

                                        Selvsagt hater jeg strømmen!
                                        Last edited by holmiz; 22.09.2010, 20:03.
                                        Hilsen Anders

                                        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                        Kommentar

                                        Working...