Hater Strømmen if tråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    #21
    Jeg har litt problemer med å hate noen, sånn generelt.. Spesielt når de det gjelder viser seg fra en så sykt usympatisk side som en strømling gjør når det er snakk om fotball, snakk om å ha storebror komplekser! Jeg skulle ønske jeg hatet strømmen, men jeg tar meg i det at jeg rett og slett bare driter i hele strømmen og ser over dit med en likegyldighetsfølelse.. Hvem faen er strømmen liksom?!!

    NB! Om Strømmen skulle rykke opp kan vi trøste oss med at det blir tidenes letteste 6 poeng, kort vei til bortekamp og tidenes stilleste bortesupporter felt på åråsen!

    Kommentar

    • sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

      #22
      Opprinnelig skrevet av holmiz
      Det eneste positive som kan sies om strømmen de siste 20 årene må være Musikkbukken. En legendarisk plass med legendariske konserter (deLillos feks.) som nå er erstattet av, jo vent - en jævla rundkjøring!

      Kulturlivet til dette hølet består stort sett av å velge mellom hvit eller oransje dressing på kebaben, kjøre bil i sirkel rundt en heller ensom shell-stasjon, eller kanskje la alle ungene løpe fritt rundt på kjøpesenteret mens mor og far sitter på "cafe". Som sniper også har nevnt før, er det flom i området i og omkring Lillestrøm finner du nok av huseiere i hølet som lar hageslangene stå på 24/7 i håp om at også deres vann når Lillestrøm.

      På toppen av dette så har de et krek av et fotballag som er mest opptatt av å late som de er søpla, de vurderer endog å flytte hjemmekampene til Bislett! Rykker hølet opp lukter det emisjon med Skeidar IF lang vei.

      Slår du opp ordet "sjeleløst" i ordboka finner du et bilde av noen grå fotballdrakter med kebabsaus foran et forlatt rådhus med en uflidd gressplen.

      Selvsagt hater jeg strømmen!
      Takk, du er en deilig mann! Utrolig gode ord.

      Det som er supporterpolitisk riktig å hate, det er jo VIF.
      Strømmen er naturlig, de er naboer, og vi har en lang rivaliserende historie med de.
      Dette hatet startet tidlig, Strømmen har alltid vært dritt å møte uansett om man er fra Rælingen, Skjetten eller Lillestrøm. Det er noe som er i hele ryggmargen til møkkaklubben, man merket det allerede når man spilte mot de som miniputter. Jævla møkkaunger. Ikke rart jeg har blitt en bitter mann når man tenker på alle de dårlige minnene jeg har.

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7102

        #23
        Ubegripelig diskusjon. Hvor historieløs kan man bli? Hater jævla Strømmen!
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • *46*

          #24
          Personlig har jeg veldig problem med å hate Strømmen. De er ikke noe annet enn en plagsom lillebror med alt for store komplekser.... Man skal heller ta seg av slike

          Ja til mer samarbeid med Strømmen! (Den er nok tung å svelge for mange, men ærlig talt - Strømmen kommer aldri til å nå LSK opp til skolissene en gang! Da er samarbeid og utvikling av spillere).

          Kommentar

          • sparwasser
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3185

            #25
            For mitt vedkommende så var onsdag 21. juni 1995 den deiligste dagen på hele 90-tallet.

            LSK - Gråstærdritten 7-0 i cupen, etter bl.a 3 mål av Gud.

            Kommentar

            • Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

              #26
              Opprinnelig skrevet av skotten

              PS! Er det ikke så at du ikke setter din fot på Åråsen så lenge Bergdølmo er ansatt i klubben? Da rekker nok Strømmen å rykke ned igjen innen du er tilbake...
              Ha ha stemmer det Sniper? I såfall går det kun utover en person og det er deg...

              Kommentar

              • sniper
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 5254

                #27
                Opprinnelig skrevet av Paddis
                Ha ha stemmer det Sniper? I såfall går det kun utover en person og det er deg...
                Selvsagt, hvorfor skal jeg bidra til lønna hans? Vet jeg ikke er alene og. Går utover meg? Hvordan da?

                Kommentar

                • Ketil Cantona
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6813

                  #28
                  Du som misser stemninga og kosen med å tusle inn på Åråsen en herlig søndag. Betale lønna til Andrè? hva med lønna til de andre og støtten til klubben. Du setter deg tydeligvis foran klubben i ditt hjerte - BRA!

                  Sånne bør og skal holde seg hjemme!

                  Kommentar

                  • sniper
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 5254

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Paddis
                    Du som misser stemninga og kosen med å tusle inn på Åråsen en herlig søndag. Betale lønna til Andrè? hva med lønna til de andre og støtten til klubben. Du setter deg tydeligvis foran klubben i ditt hjerte - BRA!

                    Sånne bør og skal holde seg hjemme!
                    Da passer det bra da, siden jeg holder meg hjemme vinn-vinn-situasjon

                    Kommentar

                    • xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Paddis
                      Ha ha stemmer det Sniper? I såfall går det kun utover en person og det er deg...
                      Det merkelige er at Sniper oppførte seg som en kjerring allerede før han kappa balla.... Sterilisering eller kjønnskifte? Tough call...

                      Men fra spøk til alvor. Jeg hata Bergdølmo, vet ikke om jeg har tilgitt han eller om jeg har gått over til en følelse der jeg ikke bryr meg..Jeg var forbanna når han gikk til Rosenborg, men det kler meg ikke å være langsint. Men jeg har forståelse for at noen føler hatet sterkere enn det andre gjør.. Det være seg Bergdølmo,strømmen, pellerud eller andre..
                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                      Kommentar

                      • Ketil Cantona
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6813

                        #31
                        Joda hate er i for seg greit nok - det legger jeg meg ikke opp i.
                        Men å boikotte å besøke Åråsen blir for meg idioti... Sorry Sniper men du er ei kjerring

                        Kommentar

                        • Leif A
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 3962

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av sniper
                          Dette hatet startet tidlig, Strømmen har alltid vært dritt å møte uansett om man er fra Rælingen, Skjetten eller Lillestrøm. Det er noe som er i hele ryggmargen til møkkaklubben, man merket det allerede når man spilte mot de som miniputter. Jævla møkkaunger. Ikke rart jeg har blitt en bitter mann når man tenker på alle de dårlige minnene jeg har.
                          Strømmen gikk fra å være uspiselige til noe enda værre den gang de klarte å snuble seg til å vinne Norway Cup, og mistet hodet fullstendig. For oss som var noenlunde jevngamle med den gjengen, var Strømmen laget som mer enn noen tente motstanderne til full innsats. Ikke bare for å vinne, men for å knuse.
                          Mitt hat har lite med min tilværelse som LSK-supporter å gjøre, men som en gang utøvende lilleputt, smågutt og junior. Å se Tore Kallstad i LSK-drakt var direkte motbydelig.
                          Knurr...

                          Kommentar

                          • Fugla- patriot83
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2005
                            • 1241

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                            Forstår hatet ditt mot Strømmen men, ærlig talt.... de er ikke noe "rival" lenger. De er et ingenting lag. Om de vil leie Åråsen, vær så god, si jeg bare. At Søpla ønsket å spille hjemmekampene sine på Åråsen derimot, hadde vært noe helt annet.
                            Historien ift 2010 går langt tilbake og for min del synes jeg de kan holde seg på sin side av elva. Du som holder med riktig lag i Glasgow hadde vel ikke likt om Rangers-møkka hadde spilt på Paradise.. Og det er jo rimelig provoserende når oransjeordenen marsjerer på feil side i Belfast? Hehe.. Overdriver nok litt nå, men.. Hehe

                            Om jeg husker riktig så tror jeg noen supportere fra det grå laget der oppe lagt inn forholdet mellom SIF og LSK inn på en side som heter noe som footballrivalries.com, eller noe...

                            Skal strømmen if AKA vannlatingspausestedet IF absolutt spille fotball på rett side av elva får de heller prøve å spille seg inn på LSK Kvinner.

                            Men Musikkbukken var bra. Var sjøl på noen konserter der og spilte sjøl der. Men ironisk nok så går alt til helvete der oppe - eller over elva (Som det skildres i sangen "Over Elva Selvfølgelig" som finnes under Ekstra på Årsfilmen I Med- og Motgang, Årsfilmen fra 2009).
                            -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                            Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                            En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                            Kommentar

                            • Fugla- patriot83
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2005
                              • 1241

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Felt C
                              Du som gammel Flisbyengutt bør ikke nevne klubben i samme åndedrag som strømmen og bruk stor forbokstav når du skriver Flisbyen,takk!

                              Hvis du leste Humbug i fjor undertegnet Lilleström Dampsag & Hövleri ser'u et 2010 IF-skjerf som endte opp i pissoaret på Republic. Dette skjerfet ble hengt opp av en Flisbyen-supporter på Martin's med begrunnelse "De gjør det jo bra, da". Dette førte til at en rekke Sportsklubben-fanatister, hvis navn ikke skal nevnes (Slapp av, Brenne(vin)) måtte aksjonere og reagere

                              Hold SIF aka vannlatingspausestedet vekk fra både FBK og Sportsklubben!!
                              -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                              Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                              En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                              Kommentar

                              • Fugla- patriot83
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2005
                                • 1241

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Paddis
                                Joda hate er i for seg greit nok - det legger jeg meg ikke opp i.
                                Men å boikotte å besøke Åråsen blir for meg idioti...
                                Dette er egentlig feil tråd for dette, men siden det allerede er lagt opp til dans...

                                Det finnes alltids noe å mislike og hate ved ens klubb. Det er lettere å holde seg unna og det er lettere å sitte og murre enn å stille opp.

                                Se heller til UFC - uansett hvor mye de er uenige i styre og stell stiller de da opp!

                                Og dessuten er Judas ute av klubben innen to-tre år da han inntrer i rollen som trener for Skeid i 2. divisjon eller Løv-Ham i 1. divisjon. Ingen er tjent med at Judas skal gå rundt som en utfryst rotte i Åråsens korridorer som Pål Strand gjorde på slutten. Nei, sammenligner ikke Supermann med Judas, men sett dere inn i situasjonen.

                                Selv om man hater Judas og hans tilstedeværelse på o store Åråsen trenger man ikke å være som enkelte som ønsket han velkommen fra første sekund på Martin's, men man trenger da faen ikke være kjerring heller og boikotte hele klubben!

                                Å boikotte klubben får heller være ansvaret for sinte, gamle menn fra Leirsund med leserinnlegg i RB.

                                Nei, bøfler stilte opp bedre før i tiden!
                                -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                                Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                                En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                                Kommentar

                                • Felt C
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2004
                                  • 776

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
                                  Hvis du leste Humbug i fjor undertegnet Lilleström Dampsag & Hövleri ser'u et 2010 IF-skjerf som endte opp i pissoaret på Republic. Dette skjerfet ble hengt opp av en Flisbyen-supporter på Martin's med begrunnelse "De gjør det jo bra, da". Dette førte til at en rekke Sportsklubben-fanatister, hvis navn ikke skal nevnes (Slapp av, Brenne(vin)) måtte aksjonere og reagere

                                  Hold SIF aka vannlatingspausestedet vekk fra både FBK og Sportsklubben!!
                                  Mannen jobber på Martins og er 2010-patriot.Men det skal selvsagt ikke henge et slikt skjerf på Martins.Bra det gikk samme veien som åkreneskjerfet som hang der

                                  Kommentar

                                  • Tony
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4737

                                    #37
                                    Strømmen spiller tatt for doping

                                    Kommentar

                                    • Folke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2008
                                      • 5955

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Tony
                                      Strømmen spiller tatt for doping

                                      http://www.rb.no/lokale_nyheter/article5354969.ece
                                      Ikke smil for tidlig nå a... Fugla har jo en spiller i stallen der!

                                      Please, kjære gud (Ståle Solbakken) la det være en annen spiller enn Dosso!

                                      Kommentar

                                      • Ted Nugent
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2004
                                        • 851

                                        #39
                                        Nja, kjenner jeg spillestallen der rett, er det vel neppe noe prestasjonsfremmende de er dopet på. Tipper cannabis eller kokain.

                                        Kommentar

                                        • xeR
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 11206

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Ted Nugent
                                          Nja, kjenner jeg spillestallen der rett, er det vel neppe noe prestasjonsfremmende de er dopet på. Tipper cannabis eller kokain.
                                          Vi snakker om strømmen, sikkert hasj...
                                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                          Kommentar

                                          Working...