Hater Strømmen if tråden
Collapse
X
-
Jeg ser ikke det morsome i dette i det hele tatt. At det finnes i norsk fotball er bare trist. Og enda tristere blir det nesten når det kommer til lag der ingen akkurat har noe kjempepotensiale for idretten.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Dette finnes ikke trist i det hele tatt. Hvis noen får en stein i hue, blir truffet av lynet eller brekker beinet på fotballbanen så er det trist, uansett draktfarge. Når noen doper seg med vitende og vilje har jeg vanskelig for å mønstre samme grad av sympati, for å si det mildt... "Selvforskyldt" er vel kanskje et passende ord...Kommentar
-
Kommentar
-
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Når kommunen ikke har penger til å holde skoler, barnehager og gamlehjem i orden bør dem hvertfall IKKE bruke penger på strømmen stadion.. La strømlinga ordne dette selv, om de låner penger av Thon, spiller kampene på bislett (for å spille i Lillestrøm nekter dem jo) eller rett og slett bare legger ned hele klubben er jo opp til dem å avgjøre!Kommentar
-
Fiffig at kommunen ønsker å legge føringer for hvordan et privat eiet område skal disponeres....Knurr...Kommentar
Kommentar