Hater Strømmen if tråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #61
    hva skjedde med dopingsaken?
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7102

      #62
      La gjerne strømmen få bruke Åråsen. Leieinntekter for LSK tar vi vel alltid imot. Forutsetningen er selvsagt at strømmen kun får disponere den trange, kjipe og på alle måter ræva bortegarderoben, mens bortelagene får hjemmegarderoben.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • Tony
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4737

        #63
        La dem spille på Åråsen? Hva er det for en holdning da?
        Skal "Greyhounds" stå på feltet VÅRT som dems hjemmefelt? Nei takk!

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          #64
          Strømmen nekter jo å spille i Lillestrøm.. Så den saken er jo grei!
          Men å la de leie (og ødelegge gressmatta) Åråsen burde vel strengt tatt aldri skje, mye rart har skjedd i verden før men akkurat det tviler jeg sterkt på at kommer til å skje! LSK Hallen derimot, den kunne de vel fått låne? Der ville de hatt muligheter til å lage litt stemning hvertfall... Også slipper man unødvendig slitasje på gressmatta på Åråsen!

          Nei aller helst ser jeg at strømmen klarer seg selv!

          Kommentar

          • holmiz
            The kjøkken-kanariz
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6064

            #65
            Med så tidlig seriestart som 19. mars, så tror jeg at kostnaden med tanke på slitasje på banen ved å slippe til et ekstra lag, fort kan overgå eventuelle leieinntekter. Dessuten så er det vel også begrenset hvor likvide disse gråtassene er.
            Hilsen Anders

            Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
            Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13277

              #66
              De kan sikkert spille i hagen til Øyvind Lensnes. Så kan de dra på strippeklubben han vil innføre etterpå, med lommene fulle av sexleketøy fra Kondomeriet på SS.

              Kommentar

              • knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9476

                #67
                Opprinnelig skrevet av xeR
                hva skjedde med dopingsaken?
                Påtalenemnda i Antidoping Norge har anmeldt en fotballspiller fra Strømmen for brudd på dopingbestemmelsene til Norges Idrettsforbund.

                Spillerens positive dopingprøve ble tatt etter en 1.-divisjonskamp mot Mjøndalen 26. september i fjor. Prøven inneholdt ifølge Antidoping Norge metabolitter av benzoylecgonine, ecgonine methylester, som er i overensstemmelse med inntak av kokain.

                Påtalenemnda har lagt ned påstand om at fotballspilleren skal suspenderes med øyeblikkelig virkning. I tillegg skal utøveren etter påstanden tape retten til å delta i konkurranser og til å ha valgte og oppnevnte tillitsverv for to år.

                http://fotball.aftenposten.no/forste...icle191047.ece

                Opprinnelig skrevet av Ted Nugent
                Nja, kjenner jeg spillestallen der rett, er det vel neppe noe prestasjonsfremmende de er dopet på. Tipper cannabis eller kokain.

                Kommentar

                • Robiwan
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2006
                  • 603

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Ted Nugent
                  Nja, kjenner jeg spillestallen der rett, er det vel neppe noe prestasjonsfremmende de er dopet på. Tipper cannabis eller kokain.
                  Opprinnelig skrevet av knut
                  Påtalenemnda i Antidoping Norge har anmeldt en fotballspiller fra Strømmen for brudd på dopingbestemmelsene til Norges Idrettsforbund.

                  Spillerens positive dopingprøve ble tatt etter en 1.-divisjonskamp mot Mjøndalen 26. september i fjor. Prøven inneholdt ifølge Antidoping Norge metabolitter av benzoylecgonine, ecgonine methylester, som er i overensstemmelse med inntak av kokain.

                  Påtalenemnda har lagt ned påstand om at fotballspilleren skal suspenderes med øyeblikkelig virkning. I tillegg skal utøveren etter påstanden tape retten til å delta i konkurranser og til å ha valgte og oppnevnte tillitsverv for to år.

                  http://fotball.aftenposten.no/forste...icle191047.ece



                  Hvis dette er holdninga blant strømmenspillerne, så håper jeg virkelig LSK vurderer andre klubber til evt utlån.
                  Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                  Kommentar

                  • *46*

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Tony
                    La dem spille på Åråsen? Hva er det for en holdning da?
                    Skal "Greyhounds" stå på feltet VÅRT som dems hjemmefelt? Nei takk!
                    Dem hadde sikkert fått plass i ene hjørnet av stadion med et snitt på 500 stk...

                    Kommentar

                    • *46*

                      #70
                      2010 skal visst nok ha ny keeper klar. Thomas Myhre.

                      Kommentar

                      • *46*

                        #71
                        2010 engasjerer ser jeg - må nesten to år tilbake for å finne sist post. Meget bra

                        Kunne sikker skrevet det i en eller annen tråd BS om ting som får meg til å le, men tar det her. Oppstandelse og forbannelse å spore blandt 2010 sine 15-20 tilhengere. Hvorfor? Fjøra bidro på trening i går. Lærte bort litt om avsluttninger! Noen tydligvis gå der nå - uhørt. Det kunne jo tenkes at noen lærte noen, men siden Fjøra er en så grufull type (sammenliknes med å ta til seg en dopingdømt på Facebook...) er dette helt håpløst!



                        Bekymringene er til å ta å føle på - tenke seg til om dem hadde lært noe? Kan forøvrig tipse Fjøra om at han sikkert er velkommen en tur i LSK Hallen en eller annen gang.... Tror han har mer å lære bort enn de fleste tror.

                        Kommentar

                        • lars p
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Nov 2005
                          • 190

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av *46*

                          Bekymringene er til å ta å føle på - tenke seg til om dem hadde lært noe? Kan forøvrig tipse Fjøra om at han sikkert er velkommen en tur i LSK Hallen en eller annen gang.... Tror han har mer å lære bort enn de fleste tror.
                          Skjønner dem godt jeg.
                          I mine øyne trenger ikke Fjøra komme tilbake til Hallen etter dette. Lære bort ting til de Gråkledde på andre siden av elva er faen meg et svik.....
                          Hater Strømmen

                          Kommentar

                          • *46*

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av lars p
                            Skjønner dem godt jeg.
                            I mine øyne trenger ikke Fjøra komme tilbake til Hallen etter dette. Lære bort ting til de Gråkledde på andre siden av elva er faen meg et svik.....
                            Hater Strømmen
                            Har du samme forhold til LSK sine spillere som har vært der på utlån? Feks Marius Høibråten?

                            Missforstå meg rett nå - jeg er drittlei subsidiering og utlån av spillere til 2010 (noe jeg håper det er slutt på), men denne episoden var bare morsom.

                            Kommentar

                            • lars p
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Nov 2005
                              • 190

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av *46*
                              Har du samme forhold til LSK sine spillere som har vært der på utlån? Feks Marius Høibråten?
                              Dømmer selvsagt ikke en unggutt som får nyttig erfaring og spilletid i starten av sin karriere. Men hadde mye heller sett han hadde spilt den perioden i fjor i Ull/Kisa i steden for altså.

                              Kommentar

                              • Folke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2008
                                • 5955

                                #75
                                At det finnes en tråd med dette ordet, denne styggdommen i seg på vårt forum er ille... Steng denne tråden asap!

                                Kommentar

                                • Børge
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2013
                                  • 2558

                                  #76
                                  Morsomt at 2010 ledet 4-0 i går, for så å ende opp kun 1 poeng mot et lag som nå er klart for nedrykk.
                                  Sint og tverr på felt N

                                  Kommentar

                                  • Børge
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2013
                                    • 2558

                                    #77
                                    Mulig det er noe sært ved meg, men at innlegget jeg nå skal sitere fra 2009 burde vært satt inn i ramme og glass:

                                    Opprinnelig skrevet av reka
                                    Nå må du skjerpe deg canario. Jobber du på strømmen storsenter? SELVFØLGELIG hater vi strømmen. Rent personlig: Mitt første møte med strømmen var skoletannlegen der som hadde et ekstra ondt øye til meg. Jeg visste ikke at det fantes noe som het bedøvelse før jeg som tenåring endelig fikk en ny tannlege på skedsmo. Det faktum at tannfelling av melketenner er en naturlig prosess som går av seg selv uten tang og kniv lærte jeg heller ikke før i voksen alder. At denne åpenbare torturisten av en skoletannlege slapp unna nazijegere som Wiesenthal etc. er et mirakel. Ta en lang titt på dette bygget og formerlig se ondskapen syde ut av vegger og vinduer:

                                    Spoiler:

                                    Kan du ikke nesten høre de fortvilte skrikene til en 8-åring i en strømmenkvinnes vold? Er det rart man blir tannløs fugl når man står gråtende og pjuskete på et fortau i strømmen med halve kroppsblodet oppsugd i to tampiser den sjuke dama forsøkte å skyve ned i halsen på deg?

                                    Vi kan spole raskt over diverse motbydelige opplevelser jeg hadde i ungdomsårene på diverse "utesteder" i strømmen, spesielt i de veneriske gytjebadene "Bukken" og "discoworld" Steder hvor øllen var utvanna til det mest av alt minnet om helium og hvor dørvakta nærmest strøk clamydiainfisert puss i skrevet på deg når du skulle hjem. case closed.

                                    Til sist har vi opplevelsene i voksne år, hvor strømmen storsenter er et slags "plata" for fruen. Med heroinknekk i knea drar hun kortet gang på gang i en salig kjøperus mens jeg etterhvert må stryke flaske etter flaske fra pol-listen min. Oftest drømmer jeg at Jesus kommer tilbake og jager disse helvetes kjøpmennene og pengevekslerne på dør akkurat slik han gjorde i tempelet. Men drømmen blir nok aldri virkelighet, Jesus ville selvfølgelig aldri sette sine ben på strømmen.

                                    Tilbake til 2010 i rødt og passende grått: Denne dritklubben har vært gratisarbeidende prostituert for søpla i alle år. Alle jeg kjenner fra stømmen (dvs han dusten på treninga jeg ikke husker navnet på) heier på vif. Et manisk, spyttslikkende lsk hat er helt åpenbart drivkraften hans. Hver gang får jeg en eller annen blødme om lsks tabellposisjon eller våre spillere som ikke kan møte pga konfirmasjon. Herregud så uintelligente vitser, jeg trodde de hadde bibliotek på strømmen?

                                    Til sist har vi petter n (n for niding?) myhre. Har aldri stolt på folk som må slenge inn en bokstav i navnet sitt for å jekke seg opp. Fyren er en liten bolle med unnvikende blikk. En ryggdolker som attpåtil er bosatt på skjetten. At hans spor krysser Wernies er ille nok, men denne fysaken har altså valgt å ødsle sitt svikefulle yrkesliv på to klubber: Strømmen og Søpla. Som søplatrener vant han bare en kamp, og det var mot LSK. Tviler ikke på at den kampen går jevnlig på VHS-spilleren hans hjemme mens han tar seg en hogst i stua. Ellers er han utstyrt med en salig bullshitgenerator når det kommer til rollen som fotballekspert - en endeløs utlegning om hva som skulle vært gjort og hva det burde ført til. Åpenbart et tankemønster han etablerte som søplatrener der han satt igjen i garderoben som viggo vennelaus mens taperspillerne hans dro på byen for å feire et nytt nederlag. At denne mannen ikke nådde opp som spiller eller trener på øverste nivå har imidlertid ikke nådd inn, selv Tom Nordlie klarer iallefall å lykkes i én av rollene. Gå av nå petter, og finn deg en jobb! Sprøytebussen skriker etter organisatorer.

                                    (Fyren var dessuten så nervøs foran det tv2-sendte møtet med Berg på kafeén i dag at han kom med en hel halvliter blank vodka som han satte på bordet. Dette mens sjefen over alle sjefer nøt en kontinental cappuchino slik han er vant til fra verdens fotballhovedsteder.)

                                    Så for skams skyld, canario: Se å få opp litt godt gammeldags fotballhat. Så kan du heller legge det bort kl 19.48 som meg og ta en tur på polet for å glemme alle de barnslige tankene på torsdag. Forhåpentligvis hilser jeg høflig i polkøen på petter'n myhre som er ute i samme ærend.
                                    Sint og tverr på felt N

                                    Kommentar

                                    Working...