Make that 3-0
Hvem håper du rykker opp?
Collapse
X
-
-
Jeg gleder meg mest til en løpsduell mellom Ujah og Piiroja.Kommentar
-
redusering. Klasse å feire med å dra skjorta over huet når man ligger under med tre. Perfekt timing for en ekstravagant feiring. Virkelig verdt et gult kort."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jaja... Ingen Tarik på ossAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Jeg holder fortsatt en knapp på at det er bedre med FFK i tippeligaen enn Hønsa...... Skam Hønefoss.....KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Når et lag kollektivt ligger og vrir seg i krampe og faker skada er den sportslige respekten min borte for alltid. Når adminstrasjonen i klubben jukser med skatteregler, saksøker x-spillere for å slippe å utbetale tilgodehavende, tuller med regnskapstallene og lyver i media er det åpenbart en ukultur der også.
Da driter jeg i hvor mange busser det kommer.Kommentar
-
Kommentar
-
Da er sirkus Fredrikstad i gang igjen. Har de absolutt ingen moral eller begrep om generell folkeskikk der nede?
Kommentar
-
Hva har det med FFK å gjøre?
Latterlig å dra inn arbeidsplassen fordi en løk ikke greier å hodet på riktig plass. Hvis Rånern blir tatt i å rane ei gammal tante - hva har det med LSK å gjøre?Kommentar
-
-
Når Rånern finner alternative metoder for å hjelpe klubbøkonomien håper jeg de sparker han på hode og ræva ut. Spiller du i LSK så er du forbilde for mange unge, og lett påvirkelige.03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
Kommentar