Eliteserien 2011 - tips og vurderinger foran sesongen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • glasgow
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2007
    • 1252

    Eliteserien 2011 - tips og vurderinger foran sesongen

    Alle tror Molde skal havne så høyt opp i år. Er ikke helt sikker på det.
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6082

    #2
    Opprinnelig skrevet av glasgow
    Alle tror Molde skal havne så høyt opp i år. Er ikke helt sikker på det.
    Er ikek så overbevist over at vif er så sykt gode heller. De har mista Moa, og hadde en ekstrem flyt i fjor som de ikke kan vente i år. Synes de ser ut som et standard "superlag" i tippeligaen. Lagene som utmerker seg en sesong i tippeligaen har ofte en tung sesong året etter.

    Eksempler på dette er Molde, Brann, Stabæk...

    Kommentar

    • Robiwan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2006
      • 603

      #3
      Når det er sagt, så trur jeg faktisk RBK kommer til å slite. Trur ikke Jønson er bedre trener en Hamren, og de har vel også mista en del spillere.
      Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

        #4
        Opprinnelig skrevet av HSft
        Er ikek så overbevist over at vif er så sykt gode heller. De har mista Moa, og hadde en ekstrem flyt i fjor som de ikke kan vente i år. Synes de ser ut som et standard "superlag" i tippeligaen. Lagene som utmerker seg en sesong i tippeligaen har ofte en tung sesong året etter.

        Eksempler på dette er Molde, Brann, Stabæk...
        Tabellen i det hele og store er vanskelig å tippe i år. Jeg har noen småtanker, og i og med at jeg skal til å sette i gang med tipset snart kan jeg smekke opp mine foreløpige inntrykk, i tilfeldig rekkefølge.

        1. Brann. Brann er jeg veldig usikker på. Før de fikk hentet inn Korczmar var jeg sikker på at dette ville gå til helvete i ei håndveske, og jeg er fortsatt ikke overbevist om at det vil gå noe bedre, men faktum er at i Bergen går det meste på psyken. I år, for første gang på noensinne, forventer ingen noe som helst. Om de får en god start, og Torp, Ojo og Amankwah virkelig kommer i gang, kan det gå veldig godt. De har alle muligheter til å skape enn oss-mot-allementalitet, og Skarsfjord er en trener som passer bedre inn i Bergen enn Nilsen gjorde.

        2. Viking. Dette går ad undas. Viking kan fort rykke ned. Laget deres har vært på kontinuerlig nedtur i to år, men i motsetning til i Bergen forventes det ting i Stavanger. De har en direkte dårlig trener, og altfor mange ungdommer som ikke har noen leder å støtte seg på(hos oss har kidsa Logi, Pedersen og Kippe som alle er naturlige, rutinerte ledere). Jeg skjønner fryktelig lite av at de lot eksen til Tone gå, for nå ser det virkelig tynt ut bakover. Det hjelper ikke å ha bra om enn gamle spisser når forsvaret vil lekke som en sil.

        3. Haugesund. Jeg tror ikke Haugesund kommer til å prestere som i fjor, men jeg tror heller ikke de vil havne for langt nede. rundt tiende. Det må nødvendigvis bli en viss nedtur etter langt over pari i fjor, men vanligvis rykker slike overraskelseslag rett ned(FFK, BG, blant mange andre) igjen. Det tror jeg ikke skjer her. De har en suveren trener som er veldig klar over trenden, og har lyktes med å atter etablere lagets mentalitet som underdogs. De har vel heller ikke mistet noen sentrale.

        4. Tromsø. Soleklare nedrykkskandidater om ikke det dukker opp noen av de vanlige nordnorske overraskelsene. Har mistet mange av målene fra i fjor, og Rush er for gammel nå. Han scorer nok 6-7 mål i år også, men det er ikke nok. Beholdningen er Kara, Yttergård Jenssen og Remi Johansen, mens Mika Koppinen og Tom Høgli er gode, men ikke fantastiske. Fem av elleve er foreløpig ikke nok. Mourad er et større tap enn de fleste aner. Når jeg har fått tenkt meg litt om tror jeg vel egentlig ikke at det går for galt med TIL, de har en egen evne til å hente inn gode spillere fra det store intet.

        5. Sandefj... Eh. Tja.

        6. Sarpsborg. Jeg har større tro på Sarpsborg enn jeg har på FFK. Her er det kontinuitet, full støtte fra en hel by som ikke forventer annet enn å få være med i selskapet, en gjeng spillere som ville drept for hverandre og som spiller for fotballen, ikke pengene. Sarp kommer ikke høyt, men de kan overleve. Jeg tenker kvalikk.

        7. FFK. Har to gode spillere som kommer til å gjøre endel lekkert sammen, men utover det er det... Ingenting. Det blir spektakulære mål, ja, men det blir også spektakulær juling. Om de ikke kommer godt i gang kommer idiotgjengen til å kaste Aune på dør og krangle masse i media, og så har man hele sirkuset i gang igjen. FFK er årets Kongsvinger i mine øyne.

        8. Sogndal. Ingen skal hevde at Sogndal ikke kan overraske, men det skal mye til. Jeg tror Sarp er årets overraskelseslag, og at Sogndal skal være lykkelige om de overlever. Det er endel spillere med TL-erfaring her, men det er ingen som skiller seg ut som potensielle stjerner, med mindre de to Flo-gutta skulle gjøre noe spesielt ut av seg. Sogndal var først og fremst et godt LAG i fjor, og jeg sliter med å se hvor jokerne som avgjør kampene til deres fordel skal komme fra.

        9. Molde. Det skal skje noe rart for at Molde skal gjøre det så godt som mange ser ut til å tro i år. De skal være godt fornøyde med topp fem, og overlykkelige med topp tre. At Solskjær vil være en trener spillerne VIL spille for teller tungt, men det var Jonevret også. Det er mange gode spillere her, men ALT må klaffe om de skal gjøre det virkelig godt. Usikkert om nyervervelsene Gatt og Eikrem virkelig kan gjøre noe spesielt ut av seg, det blir spennende å se. Kan vinne, kommer ikke lenger ned en sjette.

        10. Aalesund. Vanskelig å si, fordi det kommer til å skje ting på overgangsfronten. Når det er sagt har de mistet tre fjerdedeler av sentrallinja si(Lindegaard-Skiri-Arneng-Aarøy), og det må veie tungt. Barrantes er virkelig så god som Rekdal påstår, så Arneng er ikke så tungt å svelge, men Grytebust kan få det veldig vondt om han ikke åpner sterkt. Hvor skal målene komme fra? Jeg tipper et sted mellom øvre nedrykksjikt og niende plass.

        11. Rosenborg. Rosenborg kommer til å være i toppen uansett. Er de best? Sannsynligvis. Men om de mister Ciljan, Annan, Lustig, osv, ser det skummelt ut. Demidov og Iversen var ille nok. Det skal noe til å erstatte disse gutta ordentlig. De har heller ikke de samme musklene de har hatt før. Jönnson er en durabelig god trener, men husk at han aldri har hatt forventningspress på seg før(Landskrona, Stabæk). Spennende å se hvordan han reagerer på stresset det medfører å ha et helt land av medgangssupportere oppå seg. 1-3, første i så fall kun fordi ingen andre er gode nok.

        12. LSK. Dette kan gå hvilken vei som helst, men jeg tror ikke vi kommer til å havne i noen nedrykkstrid i år. Jeg håper vi kan overraske, og utviklingen til kidsa tilsier at det er mulig, men enn så lenge er det helt åpent. Skal jeg virkelig strekke meg og tippe på nåværende tidspunkt sier jeg femte-sjuende. Og det er greit.

        13. Odd. Børven er landets største talent pdd. Han er Solskjærsk, bortsett fra at han er kjepphøy der Ole Gunnar var ydmyk. De har også en del veldig gode spillere rundt om, med Bentley og Fevang i første rekke. Når det er sagt har de mistet mye rutine i at våre to gamle helter har lagt opp, og det er et stort spørsmålstegn rundt hvordan de takler dette. Det er ikke så mye kvalitet her at en ordentlig nedtur er utenkelig, men samtidig har de en dyktig trener med store motivasjonsevner. Jeg tror det blir midt på tabellen(ved nærmere ettertanke).

        14. Start. Start er modne for adecco. De har mistet sine to beste spillere, og er helt avhengige av at kidsa utvikler seg til nøkkelspillere. Dette gjelder i første rekke Stokkelien, Børufsen og Kleiven. De MÅ ta store steg. De slapp inn vanvittig mye i fjor, og har mistet halvparten av forsvaret sitt. Dette blir spennende, men jeg blir ikke sjokkert om Start fyker ned i en storm av publikumssvikt, trener/lederbråk og sinte spillere som føler seg sviktet av alle.

        15. Søpla. Er de egentlig så gode? Hodet sier nja, hjertet sier selvsagt nei. De hadde, som hostesaft påpeker, en vanvittig flyt i fjor, da de blant annet ble tildelt seks ufortjente poeng av dommerne mot oss(brenn, Tommy). Jeg tror ikke de kommer til å gå på noen kjempesmell, men jeg tror heller ikke at de vil herje så vilt som idiotene deres(les: fansen) innbiller seg. De kommer til å få mye julling av aggressive lag som vet at det er veien å gå for å stoppe finspillet deres, og de har gått i den samme fella som alltid med å hente inn én spiss som skal score masse mål, uten å ta høyde for at de færreste tackler presset der borte. Forsvaret deres er heller ikke spesielt bra selv om Stoor er en ok forsterkning, spesielt er Muri så overvurdert som noen spiller i norsk fotball noensinne har vært. Han er fattigmanns Erik Hagen, og det kommer han alltid til å være. Singh, Fellah og Hirschfeld er i stor grad beholdningen av klassespillere, mens andre som hadde full klaff ikke nødvendigvis vil bli like bra i år. 3-5. plass høres rimelig ut, om de ikke faktisk skulle ende med å få samme flyt som i fjor. Da vinner de. Svina.

        Hmm. Hvem har jeg glemt?

        16. Ah! Stabæk. Dette er helt umulig å spå, men jeg tror det blir tungt i år også. De har noen gode kids og et par klassespillere i Gunnarson og Hauger, men hvem skal score målene? Og hvordan reagerer man på å miste Nannskog fra spillergruppa? Om det går til helvete med den nye treneren regner jeg med at økonomien dikterer at han uansett blir deres neste trener. Stabæk er umulige å spå, men jeg blir ikke overrasket om dette går spektakulært til helvete. 11. plass foreløpig, gitt at de ikke henter noe helt spesielt.

        17. Og til slutt...Godset. Ola Kamara fikk sitt gjennombrudd i fjor høst, og det unner jeg ham. Kul fyr. Blir spennende å se om han kan imponere like mye i år, for faktum er vel at han er nødt til det om Godset skal score nok mål. De har hentet inn et par smarte spillere på midten, og har en veldig god trener som kan motivere hvem som helst. Selvtilliten står det heller ikke på etter cupgull. Jeg tror ikke det blir noen triumfferd i år, men midtsjiktet høres ikke usannsynlig ut.6-10

        Jeg setter ikke opp noen tabell nå, det venter vi med til det ordentlige tipset er tatt.

        Jeg vet at dette er litt OT, men det er uansett relevant for LSK hva de skal konkurrere med. Veien videre går forbi femten andre lag, for å si det sånn.

        Ved nærmere ettertanke ser jeg at jeg har tippet veldig mange veldig langt ned. Derfor spørs det om jeg ikke må sette opp en foreløpig tabell likevel, for å illustrere teksten min.

        1. Bart
        2. Molde
        3. Søpla
        4. Brann(om alt klaffer!)
        5. Ok da, Lillestrøm.
        6. Odd
        7. Tromsø
        8. Godset
        9. Haugesund
        10. Aalesund
        11. Stabæk
        12. Viking
        13. Sogndal
        14. Sarp
        15. Start
        16. FFK
        Last edited by Grusom B; 17.01.2011, 13:24.
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • erikh
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2008
          • 443

          #5
          Hehe, liker at alle er dårlige og vil komme langt ned på tabellen!:-) Da blir det store åpninger for LSK lenger opp!;-)

          Kommentar

          • *46*

            #6
            Opprinnelig skrevet av Grusom B
            6. Sarpsborg. Jeg har større tro på Sarpsborg enn jeg har på FFK. Her er det kontinuitet, full støtte fra en hel by som ikke forventer annet enn å få være med i selskapet, en gjeng spillere som ville drept for hverandre og som spiller for fotballen, ikke pengene. Sarp kommer ikke høyt, men de kan overleve. Jeg tenker kvalikk.
            Psssstt: Jeg synes det var så kult skrevet og litt i min egen tankegate ang. klubbene, men jeg må bare påpeke en ting.... Det er slutt på kvaliken - det var siste gang i 2010. Så Sarpsborg spiller neppe kvalik i 2011

            Kommentar

            • Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

              #7
              Alle unntatt oss, de nyopprykkede og Molde er svekket siden i fjor...

              Dette var bare en kjapp øvelse, jeg har ikke sett på stallene enda, og jeg vil se treningskamper før det endelige tipset foreligger. Det er stor feilmargin her, med andre ord, og det kan godt hende at det endelige tabelltipset vil være helt annerledes.
              Ni principe ni rey...

              D10S!

              Kommentar

              • Grusom B
                Generalissimo Bellisimo
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6248

                #8
                Opprinnelig skrevet av *46*
                Psssstt: Jeg synes det var så kult skrevet og litt i min egen tankegate ang. klubbene, men jeg må bare påpeke en ting.... Det er slutt på kvaliken - det var siste gang i 2010. Så Sarpsborg spiller neppe kvalik i 2011
                Tuller du? Hvordan i all verden har jeg gått glipp av/glemt dette? Må være at jeg er totalt uenig i det som har fått meg til å fortrenge det. Kan du belyse meg med noen linker om hvordan ståa skal være fra nå av? Kvalikk er jo fotballsjarm i sin reneste form(selv om det burde være to kamper mellom tredje sist og tredje plass i adecco og ikke det serietullet det har vært de siste par sesongene).

                PS! Gi gjerne tommel ned, men da kan dere jammen forklare hvorfor også. Det er i alles interesse at jeg er så informert som mulig om jeg skal ta tronen fra Stabæksupport som det mest omtalte supportertipset(hvilket ville være helt på sin plass, i alle fall hva underholdningsverdi angår).
                Ni principe ni rey...

                D10S!

                Kommentar

                • sten
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2005
                  • 873

                  #9
                  Lsk ksn bli alt mellom nr. 3 og 10. trøndera vinner vel serien og slumdritten alt fra nr 2-5.Molde alt fra nr 2-8. vansklig å si noe enda. kan skje mye på overgangsmarkedet enda.Lyn tipper jeg på 1. plass i 4. div.

                  Kommentar

                  • Kimito
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 2601

                    #10


                    For den som skulle ha lyst til å kikke overgangene nærmere i sømmene.

                    Ellers kan jeg utdype ang. Brann, siden jeg uunngåelig får med meg litt om klubben her jeg bor. Generell depresjon ser ut til å erstattes med forsiktig optimisme, for en gangs skyld uten store forventninger. Det kan bli bra, men jeg tror neppe det blir så høyt som du tipper GB. Da skal mye klaffe på én gang. Satsing på yngre gjør, som vi har merket, laget mer ustabilt. Det er flere spennende spillere som er hentet til Brann (Haugen som jeg prøvde å tipse Bjarmann om for sent, Torp, Ojo og Juninho, i tillegg til at de fikk Zsolt), men det er voksne navn som har forsvunnet ut. Dersom Huseklepp også ender opp med å forlate klubben, er det for mye å be om at alle spillerne skal slå til samtidig. Til det er utskiftningene for store etter min mening.

                    Ellers er dette en skikkelig bingosesong hvor de fleste sparer bortsett fra Molde som har bestemt seg for å være bolde (beklager). Tror vi avanserer noen plasser på kontinuitet og lovende tendenser fra den yngre garde. Håper noen saumfarer Island eller lavere divisjoner for å finne en sterk midtbanespiller med et godt overblikk og pasningsfot. Da kan vi bli gode (intet nytt under solen herifra m.a.o...).
                    Last edited by Kimito; 17.01.2011, 14:16. Begrunnelse: Prøver å vise frem kappa til Cpt. Obvious.
                    Ferdigskåra

                    Kommentar

                    • Skinke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2007
                      • 3914

                      #11
                      Tror faktisk topp 4 blir sånn:

                      1.vif
                      2.rbk
                      3.LSK
                      4.mølde

                      RBK - Jeg tror nok RBK for ett mellomår denne sesongen og tror derfor de ikke vinner serien i år, tipper 2-3.plass.

                      VIF - Jeg tror nok VIF med litt hell i år kan ta gullet - faktisk. ikke mistet noen store spillere(utenom moa), ikke noe store favoritter, kjøpt riktige spiller, har god backup på de fleste posisjoner og kan fort bli enda bedre iår enn i fjor. Håper jeg tar feil.

                      Lillestrøm SK - med litt mer hell enn ifjor hadde vi havnet langt høyere på tabellen enn vi gjorde. Får vi gjort om endel av uavgjort kampene våre til vår fordel tror jeg dette kan bli ett konge år. Jeg har troa (som alltid)

                      Molde - har ingen anelse hvordan molde blir iår, tror fort det kan bli himmel eller helvette, hvordan er solskjær som trener? hvilke spillere kommer inn? Det blir neppe noe høyere enn en 3-4.plass iår, med mindre det kommer inn noen store navn.
                      Daukjøtt Felt C

                      Kommentar

                      • knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9475

                        #12
                        Suck it.

                        LSK max 10, tipper 12.

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Skinke
                          Lillestrøm SK - med litt mer hell enn ifjor hadde vi havnet langt høyere på tabellen enn vi gjorde. Får vi gjort om endel av uavgjort kampene våre til vår fordel tror jeg dette kan bli ett konge år. Jeg har troa (som alltid)
                          Vi satt en uavgjortrekord i fjor, 13 av 30 kamper. Det handler ikke om marginer og flaks/uflaks, men en endelig bekjennelse at uavgjort ikke duger i en trepoengsserie. Det var mye feighet å skue i fjor, spesielt hjemme.

                          Kommentar

                          • Kimito
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 2601

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                            Vi satt en uavgjortrekord i fjor, 13 av 30 kamper. Det handler ikke om marginer og flaks/uflaks, men en endelig bekjennelse at uavgjort ikke duger i en trepoengsserie. Det var mye feighet å skue i fjor, spesielt hjemme.
                            Jeg blir mer og mer forundret over denne myten. Hver gang et lag spiller mye uavgjort fremstilles det som om det er med vilje. At man safer inn et resultat.

                            Jeg har ikke tid til å finne frem statistikken nå, men minner deg på at mange av de uavgjorte kampene kom som følge av gode opphentinger av oss. Det er bedre med ett poeng enn null. Vi spilte ikke defensivt, for da hadde vi neppe scoret 3. mest i ligaen (sammen med FKH og Godset). Vi slapp inn for mange mål når vi ledet med ett. Det er sant, men det kan like gjerne komme av offensiv satsing som defensiv.

                            Liverpool spilte visstnok for mange uavgjorte kamper i 08/09, men av en eller annen grunn tror jeg de fleste LFC-supportere ville tatt den statistikken fremfor den vi så i 09/10 og nå i 10/11. Man U har spilt mest uavgjort av alle lagene i toppen denne sesongen. Nå kan de angre på at de ikke fordelte det mer, slik som Arsenal og Man City.

                            Så, jo, jeg heller mer mot at det dreier seg om marginer, flaks og uflaks. Tviler på at vi spiller like mange uavgjorte neste sesong, men tror ikke det kommer til å skyldes en endret "poengplukkingsstrategi".
                            Ferdigskåra

                            Kommentar

                            • tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

                              #15
                              Topp 4 blir i tilfeldig rekke følge rbk,vif,molde,haugesund..Resten blir rein bingo der alle slår alle og til slutt rykker sarp08 og sogndal rett ned. Så kan vi lure på hvor ting begynte og gå galt for Lillestrøm etter at vi slo Haugesund i 2007 finalen... Etter det så skulle man tror at ting bare skulle bli bedre og bedre men akk nei,rart og tenke på hvordan vi på 2-3 år har havna milevis bak tapende lag i finalen fra 2007.

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13277

                                #16
                                Lotto og flyt avgjør hvem som havner bak Ræv.

                                Kommentar

                                • Henrik
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2006
                                  • 2110

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                  Så kan vi lure på hvor ting begynte og gå galt for Lillestrøm etter at vi slo Haugesund i 2007 finalen... Etter det så skulle man tror at ting bare skulle bli bedre og bedre men akk nei,rart og tenke på hvordan vi på 2-3 år har havna milevis bak tapende lag i finalen fra 2007.
                                  Det gikk feil vei allerede før det, på det tidspunktet hadde vel allerede Uday rukket å hente i flust med overbetalte middelmådigheter. Og om jeg ikke erindrer feil (og det skal jeg ikke garantere for at jeg ikke gjør) så hadde vi også en ganske nitrist høstsesong i 2007. Hvor det eneste lyspunktet var cupen, hvor vi dro i land en sliteseier mot et (på den tiden) middelmådig lag fra Adecco.

                                  Kommentar

                                  • AG-3
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2006
                                    • 1081

                                    #18
                                    Jeg tror hele Tippeligaen 2011 blir dønn kjedelig, grått, trist og profilløst. De fleste klubbene har mistet sine største profiler og jeg kan liksom ikke se at det kryr med nye stjerneskudd som tar steget opp til taboid-himmelen over natta.

                                    I tilfeldig rekkefølge tipper jeg at topp 4 blir Rbk, Søpla, Molde og Godset. Tror Godset fortsetter fremgangen sin, blir mer stabile i år og da kommer bortepoengene også. Søpla er vel en av de få klubbene med "giv" rundt seg og vil flyte på det, bartene ordner det seg nok for selv om ting ser nitrist ut der oppe også. Molde kommer nok til å bruke tid på å sette laget. Slikt tar lang tid og TL-gull kan faktisk ikke kjøpes med røverpenger over natta.

                                    Hvem blir årets overraskelse? Jeg er helt sikker på at Sarp08 kommer til å sjokkere noen og enhver med sitt "en for alle-alle for en- og vi er villige til å dø for det"-konsept. Har en genial trener, null press og alt å vinne. Slo meg også at vi har mange felles "interesser" med Sarpingene da ingen av oss er noe begeistret for Plank eller Søppel.

                                    Hvem blir årets flopper av de etablerte? Brann, Start og de mest forferdelige av alle, FFK, tror jeg kommer til å få et tungt år. Brann mister nok Huseklepp og kaos ligger på konstant ulme nivå. Leveres det ikke umiddelbart der i gården så blir det et ampert 17.mai-tog! Start har vel egenlig gått over evne i flere år og er helt avhengig av at talentene utvikler seg til høy landslagsklasse for å henge med. FFK er er like kunstig konsept som godteriet i den gode gamle Stjerneposen. Det går neppe lang tid før de begynner å skyte seg i beinet igjen der nede. Og ja -jeg unner de alt vondt.

                                    Hva med oss? Tja...kjener jeg ikke klarer å ha forhåpninger til noen verdens ting lengre når det gjelder Fugla. Til det har trøkkene kommet for tett de siste åra. Blitt litt som om en har blitt lovet cruise i Karibien hvert år - og endt opp på Fangekassa Camping i Aremark...
                                    Alt over midten må aksepteres som ok. Men - jeg tror vi fort sitter på den største profilen i TL 2011 hvis Ujah leverer som vi vet han kan!

                                    Men det som er litt trist er at det ikke kiler i magen lengre når jeg tenker på ny sesong....

                                    Kommentar

                                    • rælingen kanaris
                                      Kaptein Reketråler
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2005
                                      • 1446

                                      #19
                                      Jeg er fortsatt den dag i dag overbevist om at vi hadde tatt minst sølv i ligaen i 2007 viss uwe hadde fått fortsette! Faen ta at vi fikk Jævla Keiko som trener!

                                      Jeg tror faktisk vi får en litt koselig sesong neste år. Vi mangler fortsatt noe, men de unge har blitt litt eldre, og laget har forhåpentligvis blitt litt mer samspilte Viss Berg får rista av Nosa primadonna-nykkene tror jeg vi med en del flyt kan være i nærheten av medalje! Tror dessverre (ekkelt nok) at søppla og Ræv blir et lite hakk over resten i år også... Med maks flaks og flyt tror jeg vi kan kjempe om bronse, uten tror jeg vi havner på 6.
                                      Custodes
                                      I med og motgang

                                      Kommentar

                                      • sparwasser
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 3185

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                        Tuller du? Hvordan i all verden har jeg gått glipp av/glemt dette? Må være at jeg er totalt uenig i det som har fått meg til å fortrenge det. Kan du belyse meg med noen linker om hvordan ståa skal være fra nå av?
                                        NFF vedtok omleggingen på forbundstinget som ble avholdt på Thon Hotel, Lillestrøm 5 - 7 mars 2010, og jeg som trodde du var der

                                        Kommentar

                                        Working...