Eliteserien 2011 - tips og vurderinger foran sesongen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kimito
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 2601

    #21
    Opprinnelig skrevet av Grusom B
    2. Viking. Dette går ad undas. Viking kan fort rykke ned. Laget deres har vært på kontinuerlig nedtur i to år, men i motsetning til i Bergen forventes det ting i Stavanger. De har en direkte dårlig trener, og altfor mange ungdommer som ikke har noen leder å støtte seg på(hos oss har kidsa Logi, Pedersen og Kippe som alle er naturlige, rutinerte ledere). Jeg skjønner fryktelig lite av at de lot eksen til Tone gå, for nå ser det virkelig tynt ut bakover. Det hjelper ikke å ha bra om enn gamle spisser når forsvaret vil lekke som en sil.
    Skal man dømme ut fra kampen jeg følger nå, Häcken - Viking, ser det ut som om du treffer spikeren på hodet her. Tre spisser over 30 år, mens resten er pinglete spillere uten innsats. Viking har blitt kontret i hjel i den første omgangen og knapt skapt noe fremover.

    Häcken - Viking (3-0)

    Sluttrapport: Det endte 3-2. Viking var litt bedre i den andre omgangen, men begge lag byttet mye på laget. Yann-Erik de Lanlay viste seg frem for Viking i den 2. omgangen. Hurtig med god teknikk og et godt rykk. Uerfaren riktignok, så gjorde en del dårlige valg.
    Last edited by Kimito; 20.01.2011, 20:13.
    Ferdigskåra

    Kommentar

    • Serbern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 5496

      #22
      Nå ser det også ut som at Viking selger Ødegaard.

      TV 2 er Norges beste nettsted for nyheter, sport, underholdning, vær, tv-guide og video

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13277

        #23
        Fine med finanskrisa er at man blir kvitt litt tippeligadaukjøtt.

        Kommentar

        Working...