Hvilken kamp bør jeg se i London?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Diallo
    Medlem
    Møteplager
    • May 2004
    • 79

    Hvilken kamp bør jeg se i London?

    Planlagt familietur til London helgen 7- 9 mars. Har lyst til å se en kamp. Ser følgende kamper er satt opp i første divisjon den helgen:



    Millwall v Blackburn
    Crystal Palace v Leeds United

    Hvilken stadion er det best stemning på ? Har litt lyst på Millwall kjenner jeg...

    I PL er det disse:
    Arsenal v Everton
    Fulham v Chelsea
    QPR v Sunderland
    West Ham v Man Utd

    Hadde jo vært morsomt å se West Ham slå United også. Kanskje vanskeligere å få billetter til disse kampene?


  • Uwes disippel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6039

    #2
    Uten tvil Millwall vs Blackburn.

    Syk stemning der til tider. Var det iallefall før når jeg var litt mer anglofil en det jeg er nå.

    På Craven Cottage er stemningen skapt av mekaniske klappere, så der vil jeg holdt meg unna. Ellers så er min erfaring at PL-kamper er dritkjipt med tanke på stemning.

    Kommentar

    • Diallo
      Medlem
      Møteplager
      • May 2004
      • 79

      #3
      Vet jeg høres ut som en litt småredd familiefar nå, men er det trygt i det området ?

      Kommentar

      • Uwes disippel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6039

        #4
        Opprinnelig skrevet av Diallo
        Vet jeg høres ut som en litt småredd familiefar nå, men er det trygt i det området ?
        Tja, alt er jo relativt og jeg aner ikke. Men jeg har aldri følt meg utrygg uansett hvor jeg har ferdet i London. Dette er jo på dagtid også, så du har neppe noe å være redd for.

        Kommentar

        • Diallo
          Medlem
          Møteplager
          • May 2004
          • 79

          #5
          Tror jeg går for den. Morsomt å se Henning Ber igjen da!
          Eller....Stemmer det...

          Kommentar

          • Felt C
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2004
            • 776

            #6
            Opprinnelig skrevet av Diallo
            Planlagt familietur til London helgen 7- 9 mars. Har lyst til å se en kamp. Ser følgende kamper er satt opp i første divisjon den helgen:



            Millwall v Blackburn
            Crystal Palace v Leeds United

            Hvilken stadion er det best stemning på ? Har litt lyst på Millwall kjenner jeg...

            I PL er det disse:
            Arsenal v Everton
            Fulham v Chelsea
            QPR v Sunderland
            West Ham v Man Utd

            Hadde jo vært morsomt å se West Ham slå United også. Kanskje vanskeligere å få billetter til disse kampene?

            Fulham-Chelsea er lokaloppgjør og vil tippe det er vanskelig med billetter.Men for stemningens skyld vil det sikkert koke der.
            Spesielt på bortefeltet.
            Arse-Everton er uinterressant og samme er QPR-Sunderland selv om Loftus er øyrikets mest intime bane.
            Sjekk ut lavere divisjoner også.F.eks Brentford(Uwe) og Orient.Hyggelige små klubber hvor man treffer grasrota av engelsk fotball.

            Kommentar

            • Diallo
              Medlem
              Møteplager
              • May 2004
              • 79

              #7
              Brentford hadde vært gøy. Tenkte ikke på det. Kanskje litt langt fra sentrum hvor resten av familien oppholder seg :-)

              Kommentar

              • Oddis
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 2744

                #8
                Opprinnelig skrevet av Diallo
                Brentford hadde vært gøy. Tenkte ikke på det. Kanskje litt langt fra sentrum hvor resten av familien oppholder seg :-)
                Enda en fordel det. Da kan man ta mer enn de 2-3 pilsene man egentlig planla.
                Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                Kommentar

                • Felt C
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2004
                  • 776

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Oddis
                  Enda en fordel det. Da kan man ta mer enn de 2-3 pilsene man egentlig planla.
                  Griffin Park,hjemmebanen til Brentford har pub på hvert hjørne av stadion så det bør være muligheter for en lille en.

                  Kommentar

                  • Ted Nugent
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 851

                    #10
                    Har sett mye fotball i London (vært på alle stadione under) så kan gi følgende vurdering av matchene:

                    Millwall v Blackburn: Som oftest ganske bra stemning der, men er sjelden helt vilt hvis det ikke er mot hatlag som andre London-lag eller Leeds eller Cardiff. Ganske lett å komme seg til hvis du er i sentrum. Ikke supernajs område men ikke noe problem å ferdes rundt der ifbm match.

                    Crystal Palace v Leeds United: Et godt stykke å dra fra sentrum som er negativt, men stemningen skal visstnok ha tatt seg opp litt der ifra da jeg var der sist. Et pluss at det er mot Leeds som pleier å ta med seg mye bortefans som gir gass. Ganske slitent område dette også i sør-London.

                    Arsenal v Everton: Denne hadde jeg ikke giddet å vurdere engang. Dyre billetter, ræva stemning. Kjipt stadion IMO, selv om det ser stilig ut fra utsiden. Er jo riktignok antageligvis muligheter for å se OK fotball her Veldig trygt område.

                    Fulham v Chelsea: Vanligvis tragisk stemning her, men dette er vest-London derby så er nok atskillig bedre enn vanlig. Greit å komme seg til stadion, men sikkert litt vanskelig å få billetter iom at det er derby. Ligger i et fint område.

                    QPR v Sunderland: Jeg har alltid likt meg på Loftus, ofte bra stemning der syns jeg. Relativt greit å komme seg til stadion og trolig ikke umulig å få billetter heller. Ligger i et relativt slitent, men greit nok område i vest-London. Ikke langt å dra ifra sentrum.

                    West Ham v Man Utd: Blir helt sikkert bra stemning mot United. Området er ikke akkurat bra men ikke noe problem ifbm match. Ville helt klart vurdert denne hvis jeg kunne oppdrevet billetter til en grei pris. Ligger et stykke fra sentrum, men ikke noe krise.

                    Hvis det er Brentford også den helgen kan jo det vurderes, ligger langt vest i London i retning Heathrow, men er helt klart overkommelig. Stort pluss med en pub på hvert hjørne som ble nevnt her Tok andreomgang på en av de sist jeg var der da vi holdt på å fryse av oss ballene...

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7080

                      #11
                      Jeg har faktisk vært og sett Brentford, i det herrens år 1991. Herlig, intim stadion med småamper stemning.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Diallo


                        Arsenal v Everton
                        Skal på denne selv men er Evertonian så partisk
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                          Skal på denne selv men er Evertonian så partisk
                          Da trur jeg det blir Millwall også på meg.

                          Turen er bestilt men det er ikke sikkert det blir Arsenal-Everton (avhenger av FA-cupen)
                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                          Kommentar

                          Working...