TV2 har rettighetene til OL 2014
Collapse
X
-
Hadde vel vært ganske hyklerisk? Men hadde sikkert funka.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Amerikanerene slet med mangelen på reklamepauser under Fotball-VM '98, og det hele endte med at det ikke ble avbrudd under kampen, men Snickers kjøpte et lite banner som ble plassert rett under kampklokka/resultattavla oppe i hjørnet.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Stygt å si det men glad OL er en liten fiasko i år. Viktigere å få det tilbake på rikskanalen en suksess i et OL som i ettertid ikke vil bli huska for de store øyeblikkene.
Har sett ca 2-3 timer OL i år. Husker jeg å så på curling midt på natta. Konseptet appelerer ikke på samme måte lenger.
Antar at TV2 har skuffende seertall ut i fra forventning uten at jeg har lest noe om det.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Stygt å si det men glad OL er en liten fiasko i år. Viktigere å få det tilbake på rikskanalen en suksess i et OL som i ettertid ikke vil bli huska for de store øyeblikkene.
Har sett ca 2-3 timer OL i år. Husker jeg å så på curling midt på natta. Konseptet appelerer ikke på samme måte lenger.
Antar at TV2 har skuffende seertall ut i fra forventning uten at jeg har lest noe om det.
Det er ikke tv2 sin feil at det er et dårlig ol. Er jo nesten ikke folk der, er ikke den festen vi er vant med. Sendingene på NRK hadde blitt like kjedelige.Kommentar
-
Følger med på radio og syns NRK gjør det bra. Å ikke få lov til å kjøpe seg fri fra reklame i OL er uakseptabelt!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Fy faen, kan få nervesammenbrudd av mindre..
Kommentar
-
Vel blåst til TV2! Etter noen problemer med innplassering av reklame de første par dagene, synes jeg de har tatt seg fint inn og dekket OL meget bra. Betryggende at vi har to allmennkringkastere som begge er i stand til å håndtere så store idrettsarrangementer.Kommentar
-
Etter at de fikk styr på reklamen så har jeg bare to ting jeg kan klage på og det er Davy Watne. Fikser han ikke.. Og hu ene dama som intervjuet skiløperne rett etter renn. Irriterende å se hvordan hun på død og liv skulle ha løperne til å henge ut smørertamet og nå senest i dag når hun absolutt skulle ha Jonsrud Sundby til å blåse ut om hvor skuffet han var. Når et intervju består at ett spørsmål stilt på ni forskjellige måter så mister jeg interessen.. Ellers synes jeg de har klart seg bra. Senkveld i sotsji har vært allright og fc sotsji har vært en fin avslutning på dagen selv om de gutta definitivt er bedre på fotball.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Syns TV2 hentet seg fint inn og lærte fort underveis. Christian Paasche er en glimrende kommentator.
Må likevel hedre NRK, som leverte generelt bra radiosendinger. Spesielt det nye hoppkommentatorteamet var meget gode.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kan strekke meg til at dem delvis henta seg inn. At Christian Paasche er en glimrende kommentator, vil jeg derimot ikke gå med på. Jeg får mark av å høre den skringa han. Engasjement er ikke sidestilt med å rope inn i mikrofonene. Synes han var en av de svakeste dem stilte med. Eneste jeg virkelig fikk sansen for, var en av de jeg var skeptisk til på forhånd: Øyvind Alsaker. Han skal få beste skussmål av meg. Eksperten han hadde ved siden av seg, får dessverre stryk. Mye pga slike strofer som "nå sliter han tungt. Dette går ikke raskt nok." Også ender alpinisten opp med å kjøre raskest, noe som skjedde flere ganger.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Kan strekke meg til at dem delvis henta seg inn. At Christian Paasche er en glimrende kommentator, vil jeg derimot ikke gå med på. Jeg får mark av å høre den skringa han. Engasjement er ikke sidestilt med å rope inn i mikrofonene. Synes han var en av de svakeste dem stilte med. Eneste jeg virkelig fikk sansen for, var en av de jeg var skeptisk til på forhånd: Øyvind Alsaker. Han skal få beste skussmål av meg. Eksperten han hadde ved siden av seg, får dessverre stryk. Mye pga slike strofer som "nå sliter han tungt. Dette går ikke raskt nok." Også ender alpinisten opp med å kjøre raskest, noe som skjedde flere ganger.
I tillegg synes jeg også Oddbjørn Hjelmeseth og Fredrik Aukland var utrolig solide i langrennsstudio. Aukland er en type jeg har fryktelig sansen for, og kan ikke forstå annet enn at han er en kjemperessurs man burde få inn i norsk herrelangrenn ASAP. Var med i teamet som bygde opp Cologna og er langt mer kompetent enn gubbegjengen som sitter i landslagsledelsen nå. Inn med friskt blod!Lauken er vår venn!Kommentar
-
Nå er jeg av dem som ikke helt fikser Paasche uansett. Synes han er veldig masete under TDF også. Erketypisk av TV2-skolen: engasjement skal vises med å skrike. Høyt og lenge. Jeg har vel heller ikke helt sansen for Kaggestad i TDF, men som ekspert i studio var han glimrende. Slipper alt dette geografiske pjattet. Som ekspert er han innenfor topp fem av gjengen foran kamera under OL.
Det har passa seg slik at jeg dessverre fikk med meg alt for mye skiskyting på radio, da flere av løpene gikk i tidsrommet "hjem fra jobb". Hvem f**n i NRK fant ut at dem skulle ha inn en "stand-up-reporter" på de ellers så glitrende sendingene? Alt skulle vris humoristisk. Veldig irriterende.
Ellers enig om Aukland, men jeg ville sagt begge brødrene har noe å fare med. En kjepp i hjulet, er at begge er aktive enda.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Hva faen er det NRK loker med om dagen egentlig? Jeg betaler ikke 3000 spenn for å ha tilgang til Melodi Grand Prix og Cupen ass.Kommentar
-
PS! Negative antagelser, ja, men det kan fort bli realitet.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Sport er big business, viktigere for IOC å få mest gryn og grunker en å gi til de som historisk holder høy kvalitet og er uten reklame.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
Kommentar