Den spektakulært hatefulle faen ta Molde-tråden
Collapse
X
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Kommentar
-
Etter stoppeklokkestuntet til barnerompa kan hele Åråsen telle ned fra 6 hver gang keeper har ballen til neste møte. Piping som faen hvis ikke dommeren gir kort når vi har tellt ned.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
1-1 nå etter dvergen scora (Skulle egentlig skrive innlegget på 0-1). Håper drittlaget ryker ut.
Men egentlig er jeg ikke veldig redd for de over tid. Røkke har gått lei før og prosjekt Solskjær er grunnen til at han starta så tipper de kan ha et par sesonger max.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
-
Utrolig gøy at svina ikke klarte det. Man fabler om at det er så viktig for norsk fotball med lokomotiv i europa og blablabla, men det er bare piss. Det er pinlig drittprat fra folk som ikke har forstått noenting om fotballkultur. At penger ikke kom til EL er utelukkende positivt for norsk fotball fordi ingen orker en ny æra med én konstant seriemester år ut og år inn, og enda mndre at det skjer pga penger og ingenting annet. At de ikke får mer penger er dermed helt fantastisk.
Føkk hele molde. Hva faen skal dere med Pedersen? Er det bare for å bruke penger?Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
En kjøpeklubb uten sjel son står for alt som er feil i fotballen.
Ikke verdt å bruke en kalori på.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
Kommentar