Møkka-by. Møkka-folk. Møkka-holdninger.
Den spektakulært hatefulle faen ta Molde-tråden
Collapse
X
-
-
-
Et parentes. Røkke går lei fort nå som Solskjær er borte og pengebruken der får jo bartene til å virke som en utviklingsklubb.
Må nok plages ett par år med de i toppen men det er maks.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
-
Bare jeg som håper de henter MP?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
MFK er ikke et fotball-lag, men en forening for regnskapsførere, skatteadvokater og revisorer. De er mest opptatt av årsoppgjøret og å hemmeligholde overgangssummer, lønner osv. Jeg regner med de er på kundelista til First House, og at det de får tenning av er kjøp, salg og + i det regnskapet de ønsker å vise fram.Kommentar
-
Kommentar
-
Er Molde rett og slett for dårlig trent? Kanskje tempoet på treningene er for dårlig og for treningene for lite profesjonelt??Kommentar
-
Kommentar
-
-
Interessant at han nettopp sa: "Molde eneste aktuelle klubb i Norge". Har tydeligvis endret seg...Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Dette må vel være første fornuftige avgjørelsen til Marcus Pedersen..
http://www.vg.no/sport/fotball/molde...de/a/23272024/Kommentar
Kommentar