Den spektakulært hatefulle faen ta Molde-tråden
Collapse
X
-
Hevder Bakenga har røket akillessenen
Mushaga Bakenga (22) risikerer ifølge NRK et drøyt halvår på sidelinjen etter skaden han pådro seg i går.
http://www.vg.no/sport/fotball/molde...en/a/23427025/..................Kommentar
-
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Milliardær Øystein Stray Spetalen (52) har inngått en avtale med Sandefjord der klubben får utbetalt bonus hvis Molde og Vålerenga stoppes i Tippeligaen i 2015.
Den fotballinteresserte investoren ønsker å bidra på et noe utradisjonelt vis dersom laget fra hjembyen i Vestfold klarer å hamle opp med to av de største klubbene i Norge:
100.000 kroner for hver seier mot Molde og Vålerenga.MortenKommentar
-
Har i utgangspunktet lite til overs til folk som sponser bydelsklubben, men denne var innafor.
--
Milliardær Øystein Stray Spetalen (52) har inngått en avtale med Sandefjord der klubben får utbetalt bonus hvis Molde og Vålerenga stoppes i Tippeligaen i 2015.
– Egentlig burde jeg ha doblet bonusen i kampene mot Molde. Jeg har samme forhold til Molde i norsk fotball som jeg har til SV i norsk politikk, sier Spetalen til VG.
– Hvorfor det?
– Molde er jo en helt kjønnsløs klubb. Helt fullstendig kjønnsløs, svarer han.
Kommentar
-
Skullerud meldte seg ut av trenerforeningen i protest mot Fagermo-ros
Molde-trener Tor Ole Skullerud har meldt seg ut av Norsk Fotballtrenerforening i protest mot begrunnelsen for at Dag-Eilev Fagermo ble kåret til årets trener i fjor.
Molde-trener Tor Ole Skullerud har meldt seg ut av Norsk Fotballtrenerforening i protest mot begrunnelsen for at Dag-Eilev Fagermo ble kåret til årets trener i fjor.Kommentar
-
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...os/a/23435933/
Molde-trener Tor Ole Skullerud har meldt seg ut av Norsk Fotballtrenerforening i protest mot begrunnelsen for at Dag-Eilev Fagermo ble kåret til årets trener i fjor.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Neste steg: Tommy Høiland melder seg ut av NISO i protest mot at Hassan El-Fakiri fikk MOT-prisen. Høiland føler seg krenket av at El-Fakiri har naturlig tan og slipper gå i solarium."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Rundt spørsmålene fra Moldes nettside rundt hvorfor han valgte å melde seg ut, svarer Skullerud ganske rundt.
– Jeg føler jeg står for noen verdier rundt det å være fotballtrener som jeg er veldig opptatt av. Så har jeg følt at det er litt forskjellig rundt hvordan vi ser på nettopp det. Jeg er opptatt av kollegialitet og respekt for hverandre i treneryrket, og da var det noen elementer rundt de tingene jeg føler vi ikke står sammen om.Kommentar
-
Kan si hva du vil om konebankern fra Grenland, men Skullerud er faen meg en selvhøytidelig og lite karismatisk type.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
MOLDE 20140824. Eliteserien fotball 2014: Molde - Aalesund 5-0. Aalesunds Sakari Mattila (t.v.) og Sander Svendsen i eliteseriekampen mellom Molde og Aalesund på Aker Stadion. Foto: Svein Ove Ekornesvåg / NTB scanpix
Har solgt 20(!) bortebilletter til Molde - AaFK
Ekte engasjement! Blir nok regnet som hatoppgjør nummer 1 av TV2 foran Brann-Åsane, RBK-Molde, søpla-Molde og kanskje LSK-søpla på 5. plass?
Last edited by Kjell.T.Ring; 18.04.2015, 00:54.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
-
Han er jo så sjarmerende i media at selv Henning Berg er rene gjøgleren. De to siste intervjuene etter kamp, har jeg lurt på om han faktisk griner. Kan neppe stå høyt i kurs pga slik oppførsel. Melder seg ut av trenerforeningen og står på... (Håper aldri den mannen står foran benken på Felt N som trener for LSK, uansett hvor faglig dyktige han er.)Sint og tverr på felt NKommentar
-
Han er jo så sjarmerende i media at selv Henning Berg er rene gjøgleren. De to siste intervjuene etter kamp, har jeg lurt på om han faktisk griner. Kan neppe stå høyt i kurs pga slik oppførsel. Melder seg ut av trenerforeningen og står på... (Håper aldri den mannen står foran benken på Felt N som trener for LSK, uansett hvor faglig dyktige han er.)Kommentar
Kommentar