Den spektakulært hatefulle faen ta Molde-tråden
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Forøvrig underholdende at Molde har begynt å slite på naturgress. Jeg er ganske sikker på at hele motivasjonen for å bytte til plast var det faktum at plastgress-lag ofte er sterkere hjemmelag. De hadde en flott gressmatte, ålreite vekstforhold og alle penger i verden til å pleie banen. Allikevel bytta de. Det slår jo også positivt ut på skadefronten. Karma.
Det finnes jo nesten ikke naturgress igjen i tippeligaen. Snart er det vel bare Åråsen, Viking Stadion og Lerkendal igjen. Vi er i ferd med å få en situasjon der naturgresslagene blir de sterkeste hjemmelagene.."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Du finner ingen ekte Kristiansunder som ikke hater Molde og Sunnmøre er for oss bare en del av EØS. Møre og Romsdal er et tvangsekteskap. Bindersflyttere, bedehus, målsak osv. sør i fylket for å forenkle litt, arbeidsfolk, spøk og spenning i nord!Kommentar
-
En ivrig debattant på VGD har laget en oversikt over aktiviteten på landets supporterfora:
Antall innlegg skrevet hittil i 2015 (pr. 26/5)
28 779 RBKweb (Rosenborg)
13 320 Bataljonen (Brann)
10 228 Kanarifansen (Lillestrøm)
8 099 Stabæk Support (Stabæk)
6 668 Klanen (Vålerenga)
5 449 Glimtforum.net (Bodø/Glimt)
3 888 Speakers Corner (Aalesund)
2 401 Tigerberget (Start)
926 FFKsupporter.net (Fredrikstad)
815 Isberget (Tromsø)
683 Maakeberget (Haugesund)
455 Godsetunionen (Strømsgodset)
321 Saftkokaradn (Sogndal)
28 Fossefallet (Sarpsborg 08)
14 Tornekrattet (Molde)
0 3050web (Mjøndalen)
82 074 totalt
Engasjementet er til å ta og føle på.
ps. Kanariforumet anno 2006 troner øverst på statistikken. Respektable 92 800 innlegg det året!Kommentar
-
En ivrig debattant på VGD har laget en oversikt over aktiviteten på landets supporterfora:
Antall innlegg skrevet hittil i 2015 (pr. 26/5)
28 779 RBKweb (Rosenborg)
13 320 Bataljonen (Brann)
10 228 Kanarifansen (Lillestrøm)
8 099 Stabæk Support (Stabæk)
6 668 Klanen (Vålerenga)
5 449 Glimtforum.net (Bodø/Glimt)
3 888 Speakers Corner (Aalesund)
2 401 Tigerberget (Start)
926 FFKsupporter.net (Fredrikstad)
815 Isberget (Tromsø)
683 Maakeberget (Haugesund)
455 Godsetunionen (Strømsgodset)
321 Saftkokaradn (Sogndal)
28 Fossefallet (Sarpsborg 08)
14 Tornekrattet (Molde)
0 3050web (Mjøndalen)
82 074 totalt
Engasjementet er til å ta og føle på.
ps. Kanariforumet anno 2006 troner øverst på statistikken. Respektable 92 800 innlegg det året!Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Og Skullerud følger etter:
Molde skriver at Skullerud ga beskjed om at han ikke vil fortsette som trener etter 2015 i midten av juni. Han hadde i utgangspunkt en opsjon på et tredje år i kontrakten.Kommentar
-
http://www.tv2.no/2015/07/07/sport/7131992
Kuktryner. Molde eier faen ikke kreativitet på overgangsfronten. Gleder meg til å se dem gå på trynet i CL-kvalifisering.
Kudos til Fofana som ser på Molde som et sidestegKommentar
-
Molde er fullt av skandaler .. Midtstopper som er tørst. Spiss/ving/høyreback som er på avvenning for stoffmisbruk, Molde skal være glad han ikke har blitt kaldt inn til dop kontroll. Spillere som har sex med dama til trener, trener som har sex med andre en han bør. Osv osv jeg bare ler av det jeg får høre skjer der oppe i den lille byen der alle kjenner alle..Kommentar
-
Molde er fullt av skandaler .. Midtstopper som er tørst. Spiss/ving/høyreback som er på avvenning for stoffmisbruk, Molde skal være glad han ikke har blitt kaldt inn til dop kontroll. Spillere som har sex med dama til trener, trener som har sex med andre en han bør. Osv osv jeg bare ler av det jeg får høre skjer der oppe i den lille byen der alle kjenner alle..Kommentar
-
Kvinnelaget til Molde ligger helt nede på tredjenivå i Norge. Med så mye penger som finnes i Moldefotballen burde vel de egentlig være en av klubbene som løfter kvinnefotballen?Kommentar
-
Holder vanligvis med norske lag i Europacuper, men deilig at Molde kollapset mot Zagreb nå. Slapp inn tre mål på seks minutter.Kommentar
Kommentar