Molde har riktignok vært dritheldige som har hatt et av Norges verste miljøkriminelle, turbokapitalistiske svin som økonomisk støttespiller i et par tiår, Men de har også vært blant de aller dyktigste til å forvalte de ressursene de har fått rislende over seg. Det skal de ha. De kunne ha gjort det så uendelig mye dårligere, se bare på bydelsklubben fra Ulvensplitten. De har fått minst like mye penger fra Fredriksen, Stray Spetalen og diverse andre shady skayttesnyltere gjennom fingrene, og oppnådd bare en brøkdel av hva møringene har fått til. Selvsagt måtte det være møringer. "Du kan spikre dem opp på flate fjøsveggen, og jaggu lever de og blir feite!"
Den spektakulært hatefulle faen ta Molde-tråden
Collapse
X
-
Molde har riktignok vært dritheldige som har hatt et av Norges verste miljøkriminelle, turbokapitalistiske svin som økonomisk støttespiller i et par tiår, Men de har også vært blant de aller dyktigste til å forvalte de ressursene de har fått rislende over seg. Det skal de ha. De kunne ha gjort det så uendelig mye dårligere, se bare på bydelsklubben fra Ulvensplitten. De har fått minst like mye penger fra Fredriksen, Stray Spetalen og diverse andre shady skayttesnyltere gjennom fingrene, og oppnådd bare en brøkdel av hva møringene har fått til. Selvsagt måtte det være møringer. "Du kan spikre dem opp på flate fjøsveggen, og jaggu lever de og blir feite!""Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)👍 1Kommentar
-
MortenKommentar
-
Copy paste fra et Molde forum...
ostra: Linde, Gabrielsen, Forren og Ellingsen som var i Mordalsvågen. En av de, skal ikke si hvem av de, selv om jeg vet hvem, prøvde seg på en russejente, tok kvelertak på hun fordi sa nei, vrei håndleddet hennes så hardt at hun måtte på legevakt og er sykemeldt i ei uke. Er dette de vi skal kalle forbilder???Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
For en jævla skurk denne sleipe-jim. Ta fra han agentlisens og putt han i fengsel for å motarbeide rettsvesenet.
👍 2Kommentar
-
Det er det jeg alltid har sagt: Molde er faen meg en drittby. Men damene er faen så flotte! Dette er dagens favoritt.
"SPAR MEG, Molde. Dere har én restaurant og to innbyggere. Stikk tilbake på Egon and stop harassing us, du veit ikkje ka du snakka om."Kommentar
-
Klasker 20 mill i bordet for en skadeplaget Mannsverk og maser med en gang om at de skal bygge laget rundt ham. Registrere ham til Europa sånn at han kan komme ut og herje mot Trabzonspor og Roma i Europa-kvalikk. Snakk om å skyte forventningene i været og legge tonnevis med ansvar på 19 år gamle skuldre.
Helt sinnsykt å betale så mye for en spiller som kun har spilt OBOS spør du meg. Er vel tidenes nest dyreste overgang i norsk fotball etter Carew fra Søpla til RBK? Vil det i det hele tatt være mulig å leve opp til en sånn hype? Carew hadde bevist langt mer enn det Mannsverk har.
Samtidig har vel Molde dessverre råd til å ta en slik risiko. De 20 millionene får de garantert igjen dersom han ikke skulle floppe helt. Selger spillere for helt andre summer enn norske klubber. Uansett ikke noe poeng i å prøve å holde tritt med Molde. Kommer til å få latterlige summer når Haaland selges for milliarden+ om et års tid. Vil være en gigantisk fiasko om de ikke dominerer norsk fotball like hardt som RBK på 90-tallet, forutsetningene tatt i betraktning.
Unner Mannsverk suksess for landslagets del, men håper tiden i Norges ekleste klubb blir kort.Last edited by Kanarivogel89; 03.08.2021, 17:11.Kommentar
Kommentar