Bare for å svare kort, er vel mer snakk om muligheten for ølservering enn en pub på Åråsen? Altså et tilleggstilbud. Er enig i at det ikke bør gå på bekostning av tradisjonen på Martins, og det kan man lett regulere.
Den generelle Tippeliga-tråden
Collapse
X
-
-
Godt at LSK har inngått samarbeide med 21st Club, da kan man identifisere skjulte mønstre som vanlig oppegående mennesker ikke har sjanse til å finne:
"I evalueringen etter fjorårssesongen poengterte det eksterne firmaet at Brann manglet spillere i "peak performance age", altså i alderen mellom 23 og 27 år. Dette har også påvirket spillerjakten."
Keiserens nye klær, anyone?Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
-
Kommentar
-
Kameraet zooma inn på Norling ca 1:30 ut i overtiden. Smågliste og så ut til å inkassere 3 poeng, før Kjelsrud dukka opp. Holdt på å le meg i hjæl..................Kommentar
-
-
Ser at vålerenga supportere forsvarer Zahid
"Han blir jo tatt"
Ja, han blir det. I forrige steg. Så kommer'n på at "Faen. kaster jeg meg nå, så får jeg straffe" og så hiver'n seg som han er blitt skutt av sniper'n i profilbildet til Holmiz, i steget etter...
Sjøl sa'n når'n blei intervjua: "Jeg føler jeg blir tatt. Jeg er forbi han og han tar beina mine. Kan være at det ser ut som at jeg faller seint eller lett, men han tar meg så jeg synes det er straffe".
Dvs. han veit at han kasta seg...
Faen ass. Hadde han kasta seg med en gang, sånn som er "vanlig" (som nevnt, om man ikke er en hedersmann som EK), så hadde ingen sagt no. Jævla pikk.Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar