Foretrekker C More. Tippeligaen og La Liga, blir ikke bedre.
Den generelle Tippeliga-tråden
Collapse
X
-
---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
--------------------------------------------------------------------- -
Kommentar
-
C More er typ 24 ganger bedre enn TV2 på det fotballfaglige.
Men... C More-avtalen har også ført til at Tippeliga'n har dratt til hælvette. Toppserien for damer på nrk har flerfoldig flere seere og kan sies å være mer attraktiv.
Så da får man bare bite i seg kommersialiseringa og dramafokuset til TV2, så lenge seertalla og populariteten rundt ligaen øker, for da kan kanskje Fugla få en hovedsponsor igjen.Kommentar
-
Hvis ikke den norske delen av CMore har rettigheter til La Liga i Norge, hvordan får dem da sendt La Liga? Dem har garantert rettighetene i Norge og de følger garantert med. Mer skeptisk til hvordan SHL og Allsvenskan blir behandlet, men det er sikkert jeg alene om å bekymre meg for her inne.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Jo klart det, mener bare at det er helt fint sånn som det er nå. Men om TV2 kjøper opp C More så er det tross alt bedre enn om TV2 kjøper rettighetene til TL for å sende det selv. Da mister man La Liga, og man blir nødt til å høre mer av TV2s mindre gode kommentatorer.. Folk som Veland & co vil forhåpentligvis fortsette å kommentere La Liga dersom TV2 kjøper opp C More. Er bare ikke så veldig glad i TV2.. Drillo kommentere fotball?---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar