For noen runder siden virket Glimt fortapt, men hvis de holder ledelsen i Molde er de kun ett poeng bak oss - viser hvor fort det snur.
Den generelle Tippeliga-tråden
Collapse
X
-
Gjør vondt, men så uttalte Ajer seg på NRK i dag: "Angrer ikke et sekund på at jeg flytta"Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
-
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
-
-
Skal bli uhyre interessant å se hva nff gjør med denne saken. Hobber Nilsen er desverre så dårlig som han fremstår, og har malt seg inn i et hjørne med sine dumme uttalelser etterpå. Jeg husker med gru hjemmekampen mot aalesund i fjore. Det var den dårligste prestasjonen jeg har sett av en dommer noensinne (og det sier litt) - og derfor unner jeg Håpløs Nilsen all den tyn og straff han nå kan få.Kommentar
-
Skal bli uhyre interessant å se hva nff gjør med denne saken. Hobber Nilsen er desverre så dårlig som han fremstår, og har malt seg inn i et hjørne med sine dumme uttalelser etterpå. Jeg husker med gru hjemmekampen mot aalesund i fjore. Det var den dårligste prestasjonen jeg har sett av en dommer noensinne (og det sier litt) - og derfor unner jeg Håpløs Nilsen all den tyn og straff han nå kan få."Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
Kommentar