Den generelle Tippeliga-tråden
Collapse
X
-
https://www.nettavisen.no/sport/lars...423991155.html
Er det ironisk eller paradoksalt å white knighte på Twitter etter selvforherligelsesgunst rundt progressivitet med sin egen assosiasjon mellom uttrykket "kjærringer" og kvinnefotball?Kommentar
-
Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Det jeg frykter mest per nå er at vi havner i skvisen mellom divisjonene; for god for Obos, men ikke god nok for Eliteserien, ala Sogndal, Aalesund, Sandefjord. Vi må rykke opp, men enda viktigere blir å etablere seg som Eliteserielag igjen.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Må være litt bittert for Glimt at etter tidenes sesongstart i Eliteserien, med utrolige 9-0-0, så halser Molde rett bak med kun én uavgjort. I alle andre sesonger ville de hatt en god luke til nummer to.Vidar Evje
👍 2Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Det er helt vilt (og veldig morsomt) å se Glimt i år.
Favorittøyeblikket mitt fra kampen i går ble levert av kommentatoren, som (lett parafrasert etter hukommelsen) sa: "Det er jo kanskje aberet med Zinckernagel, han kan være litt ego". I neste setning antydet at det nok var til å levere med fordi han leverte så mange målpoeng - og leste opp statsa hvor Zinckernagel har flere assists enn mål👍 1Kommentar
-
Det er helt vilt (og veldig morsomt) å se Glimt i år.
Favorittøyeblikket mitt fra kampen i går ble levert av kommentatoren, som (lett parafrasert etter hukommelsen) sa: "Det er jo kanskje aberet med Zinckernagel, han kan være litt ego". I neste setning antydet at det nok var til å levere med fordi han leverte så mange målpoeng - og leste opp statsa hvor Zinckernagel har flere assists enn målHvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Kunne aldri blitt kommentator. Primært fordi jeg sjelden klarer å forholde meg nøytral under kamp, nærmest uansett hvem som spiller. Dernest fordi det er ufattelig mye man må kunne for å fremstå troverdig. Greit nok at de har mye notater, men det er allikevel mye man må ha en viss peiling på.
Et annet aspekt er jo de som sitter alene og kommentarer. Det er utrolig mye lettere å ha en samtale enn en monolog, og når de pjatter i 2x45 + tillegg er det nok ikke til å unngå at det blir endel pjatt og rariteter. Men det er en vesentlig forskjell på det og de som bare er ignorante hele kampen gjennom.
Kommentar
-
Herregud for et herlig lag Glimt er. Vanligvis hater jeg topplagene i Norge samma hvem det er, men det er umulig å ikke la seg sjarmere av denne gjengen. Fantastisk fotball de spiller. Grønn av misunnelse👍 3Kommentar
Kommentar