Den generelle Tippeliga-tråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • OlaG
    Oversetterdrone
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 909

    Vanskelig å ikke like et hardtarbeidende lag som spiller morsom offensiv fotball og ellers ikke har noen drittsekk-takter gående. Hvis jeg ikke husker feil er vel også Glimt-fansen blant de ytterst få som ingen har et problem med at slenger innom Martins før en kamp for en øl eller to heller. Det er liksom ingenting å hate med Glimt.

    En ekstra bonus er at når Glimt gjør det så bra er jo en ekstra torn i sidene til topplagene jeg elsker å hate. Verken Rosenborg eller Molde klarer å kjøpe seg forbi dem, og det er helt nydelig. Jeg håper de vinner serien og tar så mange rekorder som overhodet mulig fra Rosenborg i år.

    Kommentar

    • Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5916

      Opprinnelig skrevet av OlaG
      Hvis jeg ikke husker feil er vel også Glimt-fansen blant de ytterst få som ingen har et problem med at slenger innom Martins før en kamp for en øl eller to heller. Det er liksom ingenting å hate med Glimt.
      Bortsett fra byen og stadion. Kan spare meg for begge deler.

      Ellers er jeg ikke sikker på at Glimt-supporterne veldig gjerne vil på Martin's. En av de gule tannbørstene ble knekt og fikk seg en tur ned trappa for noen år siden. Lot seg visstnok ikke erstatte, så de var ikke særlig blid.
      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

      Kommentar

      • OlaG
        Oversetterdrone
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 909

        Opprinnelig skrevet av Stray Cat
        Bortsett fra byen og stadion. Kan spare meg for begge deler.
        Jeg var i indre Troms i førstegangstjeneste, og Bodø hadde gjerne varmegrader når det var godt og isete i Bardu. Så jeg har et mentalt bilde av Bodø som en varm og vennlig oase i et ellers øde ishelvete. Mulig det er feil, men jeg har egentlig ikke tenkt meg opp dit for å slå hull på myten.

        Opprinnelig skrevet av Stray Cat
        Ellers er jeg ikke sikker på at Glimt-supporterne veldig gjerne vil på Martin's. En av de gule tannbørstene ble knekt og fikk seg en tur ned trappa for noen år siden. Lot seg visstnok ikke erstatte, så de var ikke særlig blid.
        Det er jo fremdeles relativt vennlig oppførsel mot bortesupportere på Martins da

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13277

          Opprinnelig skrevet av Stray Cat
          En av de gule tannbørstene ble knekt og fikk seg en tur ned trappa for noen år siden. Lot seg visstnok ikke erstatte, så de var ikke særlig blid.
          Én av? Dersom man har flere av noe er det ikke uerstattelig, da har det tvert imot hopa seg opp. Føder ikke en av Bergfamilen er gul tannbørste ca hver 9 måned?

          Regner med at når Bodø nå får ambisjoner "internasjonalt" vil mer høysrøstede deler av supporterskaren ta til orde for å fjerne de gule tannbørstene, disse erstattes av finlandshetter som ser langt mindre tåpelige ut (i noens øyne) og er mer passende med de nyhumørløses mellomeuropeiske voldsfantasier. Til tross for sterk motstand fra undergruppa "Tåpelige tannbørstefiskere" tvinges denne gjengen med vaffelspisende trekkspillelskere å levere fra seg sine gigantiske dentalhygieniske Salvador Dali-inspirerte totemer på nærmeste gjenbruksstasjon og adoptere elektriske tannbørster fra Bosch for diskré hjemmebruk.
          Last edited by reka; 26.09.2020, 17:16.

          Kommentar

          • Dumbo
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2004
            • 499

            Gratulerer til Glimt med en fantastisk sesong. Tidenes mest suverene og trolig beste norske lag.

            Kommentar

            • Lillestrøm Kirke
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2004
              • 1470

              Opprinnelig skrevet av Dumbo
              Gratulerer til Glimt med en fantastisk sesong. Tidenes mest suverene og trolig beste norske lag.
              Ehhmm...image004.jpg

              "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

              Kommentar

              • Kanarivogel89
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 4558

                Bare jeg som synes Viking-supportere begynner å bli litt vel høye og mørke etter et par gode sesonger? Bell med ett år igjen av kontrakten går for 15-20 mill + videresalg. Ikke noe å grine av. Aldri i verden om han hadde signert ny kontrakt, og da hadde han signert for noen andre om seks måneder uansett = null kroner i Viking-kassa.

                Berisha er guds gave til fotballen og Bell er bedre enn Berg skal vi tro Viking-hordene. Begynner å håpe litt at de får seg noen karameller i år. Trenger å jekkes ned litt.

                https://www.eurosport.no/fotball/eli...68/story.shtml

                Kommentar

                • Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4558

                  Synd vi ikke klarte å lokke Wembangomo til klubben. Speller.

                  Kommentar

                  • Dole
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 1573

                    Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                    Synd vi ikke klarte å lokke Wembangomo til klubben. Speller.
                    Samtidig bra at Glimt får mulighet til å prestere i Europa. En klubb hvor de tydeligvis kan trylle.

                    Kommentar

                    • Dole
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2004
                      • 1573

                      Sandefjord altså ​​​​​

                      Kommentar

                      • Dole
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2004
                        • 1573

                        Glimt - det finnes ikke lenger dekkende superlativer.

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9453

                          Opprinnelig skrevet av Dole
                          Glimt - det finnes ikke lenger dekkende superlativer.
                          På banen; suverene!

                          Alt anna; søppel!

                          Piggtråd på tribuna. Den som har bestemt det er gal!

                          Kommentar

                          • Sailor Man
                            Moderator
                            • Jun 2007
                            • 1385

                            At Jerv har seks poeng til nå er rimelig overraskende, for å si det mildt, etter det de viste på Åråsen. To sterke seire og null baklengs på de to andre kampene.

                            Kommentar

                            • Kroktåa
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2015
                              • 2937

                              Opprinnelig skrevet av Sailor Man
                              At Jerv har seks poeng til nå er rimelig overraskende, for å si det mildt, etter det de viste på Åråsen. To sterke seire og null baklengs på de to andre kampene.
                              "Vi har vist at vi er vanskelige å slå" sier Jerv-spilleren i intervjuet etter kampen.

                              Javisst. Hmmm....

                              Men det skal de ha: De har 2-4 og seks poeng etter tre kamper. En ekstremt bra uttelling for to skåra mål.

                              Kommentar

                              • Kroktåa
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2015
                                • 2937

                                Og der klarte Viking å snu 3-0 til 3-4. Akkurat det resultatet vi IKKE ville ha!

                                Kommentar

                                • Kanarivogel89
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 4558

                                  Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                  Og der klarte Viking å snu 3-0 til 3-4. Akkurat det resultatet vi IKKE ville ha!
                                  Velger heller å glede meg over at Molde hektes mer og mer av. Gull har jeg ikke tro på i år uansett, så da er det heller fint at utfordrerne til de andre medaljene får seg noen på tygga. Viking derimot seiler fram som ganske klare gullfavoritter. Sinnsykt seigt lag som aldri gir seg. Vanvittig flyt på Berisha og som setter inn 4-3 med leggskinna fra offsideposisjon. Må si jeg gruer meg til vi skal møte dem.

                                  Molde har derimot bomma helt på overgangsmarkedet. Karlstrøm en gedigen flopp og Tiedemann langt fra patent til tross for masse rutine.

                                  Ellers interessant å merke seg at Viking slapp inn like mange bare i første omgang som vi har gjort på fem kamper. De så heller ikke patente ut i forsvarsspillet mot Haugesund. Utrolig at de ikke lå under med et par mål til pause i den kampen. Mulighetene er der.
                                  Last edited by Kanarivogel89; 07.05.2022, 19:16.

                                  Kommentar

                                  • MortenA
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2007
                                    • 3438

                                    De opplagte favorittene B/G og Molde sliter i sesongstarten. B/G overrasker litt siden de har fått vesentlig mer matchtrening enn alle andre, og alarmklokkene kimer nok på Aker Stadion. Viking har som oss kommet godt ut av startblokkene og fremstår som en av gullkandidatene. Ellers snek 08 seg opp på en bronsjeplass og kan være en utfordrer.
                                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                    Kommentar

                                    • MortenA
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2007
                                      • 3438

                                      Med Vikings 0-0 kamp mot Godset er vi igjen i føringen med to poeng bak og en kamp mindre spilt.
                                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                      Kommentar

                                      • Kanarivogel89
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 4558

                                        Priser meg lykkelig over at vi ikke har noen svin i troppen. Flust av dem i Viking med Berisha, Tripic, og nå også Brekalo som opptrer helt patetisk og filmer på Jerv-spiller rødt kort. Æsjameg for et opplegg.

                                        Kommentar

                                        • knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9453

                                          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                          Priser meg lykkelig over at vi ikke har noen svin i troppen. Flust av dem i Viking med Berisha, Tripic, og nå også Brekalo som opptrer helt patetisk og filmer på Jerv-spiller rødt kort. Æsjameg for et opplegg.
                                          Tripic hæler jeg ikke i det heletatt. Ufin uten glimt i øyet.

                                          Apropos Glimt; avslørt nå.

                                          Kommentar

                                          Working...