Men fytte helvete hvor mye elendig dømming det var denne runden. På Åråsen ble Gjermund fratatt et mål og vi ble snytt for å spille med en mann mer i over en omgang - og likevel var vi et av lagene som slapp billig - det sier alt.
Den generelle Tippeliga-tråden
Collapse
X
-
Ellers litt moro å se RBK som fester som gale i garderoben etter å ha slått Sandefjord hjemme. How the mighty have fallen👍 1Kommentar
-
Er visst bare jeg som synes Molde har gjort en ok investering i Eriksen? Framtidig kontinuitetsbærer, hiv og hoi, og hindra konkurrentene Bodø Glimt og RBK å styrkes med da kontinuitetsbærer #røkkebetaler
Usikkerheta ligger i reaksjonen hans på Molde sitt kunstgress. Kan jo gjøre hvem som helst idrettsinvalid.
Men er prisen 15 mill grunnpris eller er det maksprisen etter CL kvalifikasjon, 100 spelte kamper osv? Noen som veit?Kommentar
-
Er visst bare jeg som synes Molde har gjort en ok investering i Eriksen? Framtidig kontinuitetsbærer, hiv og hoi, og hindra konkurrentene Bodø Glimt og RBK å styrkes med da kontinuitetsbærer #røkkebetaler
Usikkerheta ligger i reaksjonen hans på Molde sitt kunstgress. Kan jo gjøre hvem som helst idrettsinvalid.
Men er prisen 15 mill grunnpris eller er det maksprisen etter CL kvalifikasjon, 100 spelte kamper osv? Noen som veit?Kommentar
-
Om det er en god investering gjenstår jo å se. Hvis han blir en bærebjelke på et godt Moldelag i flere år, a la Eikrem (bare ikke like god), er han kanskje verdt penga. Men ut fra hva han har vist så langt i ES synes jeg ikke han forsvarer en overgangssum på 15 mill, nei. Han er en bra eliteseriespiller, men ikke noen stjernespiller for et topplag.
👍 1Kommentar
-
Det er nok gjort med en tanke om at han betaler for seg selv hvis det bidrar til et bra europaeventyr.. Og siden Molde tross alt har mye penger og for lite å bruke dem på, kan de betale helt andre summer enn for eksempel oss, som bare unntaksvis betaler overgangssummer for spillere uten videresalgspotensial.
Om det er en god investering gjenstår jo å se. Hvis han blir en bærebjelke på et godt Moldelag i flere år, a la Eikrem (bare ikke like god), er han kanskje verdt penga. Men ut fra hva han har vist så langt i ES synes jeg ikke han forsvarer en overgangssum på 15 mill, nei. Han er en bra eliteseriespiller, men ikke noen stjernespiller for et topplag.
Har jo ferske Haaland-penger på bok og. Mister neppe nattesøvnen i Molde av Eriksen-overgangen.Kommentar
-
Henter vel fort inn igjen de 15 millionene i videresalgsprosenter nå som Aursnes sannsynligvis går til Benfica. Rykter om overgangssum på 15 millioner her og, dog i Euro...
Har jo ferske Haaland-penger på bok og. Mister neppe nattesøvnen i Molde av Eriksen-overgangen.👍 2Kommentar
-
Har glimt fått nytt underlag eller, noen som vet? Ser jo nesten ut som det kan gå an å spille fotball der jo, hvis de har lagt ny plast mister de veldig mye av hjemmefordelen, om ikke helt på særp etter europan dems så hvertfall i stor grad.Kommentar
-
EDIT: Du har helt rett. Glimt viser at det går an å spille fotball derLast edited by Dumbo; 03.08.2022, 18:18.👍 1Kommentar
-
Herlig, da har jeg ett hatobjekt mindre å plage den stakkars skallen min med neste gang det hår på tverke for oss i bodø Var jo virkelig feige lag der oppe da de hadde den gamle glattplasten sin.Kommentar
-
👍 3
Kommentar
-
Det mest interessante for meg med denne kampen er at Pellegrino gikk av med skade. Hvor lenge blir han ute tro? Er ikke flust med målscorere i Glimt i år.. Vetlesen med 8 og Espejord og Saltnes med 5. Supermann Salvesen målløs så langt👍 2Kommentar
Kommentar