Det mest overraskende med denne runden er at den forventede strekkskaden til oppskrytte, overbetalte Strandberg først kom i kamp nummer 2...
Den generelle Tippeliga-tråden
Collapse
X
-
Ekstremt sterkt av Vinger å slå Start med 10 mann. Tror det blir tur til Gjemselund igjen neste år nå!Kommentar
-
RBK i ferd med å dra i land tresifra for Tengstedt. Gud som jeg håper Akor får en monstersesong. Da blir rekordsummen til Igoh nærmest som en parantes å regne👍 3Kommentar
-
-
Brann så bra ut i går, men det er ikke mange ukene siden vi vant komfortabelt 1-4 i Haugesund. Har ikke sett mye av Haugesund i oppkjøringen, men det er tegn på at de kan få en tøff start på sesongen. Derfor er jeg usikker på hvor sterke Brann faktisk er. De så bra ut i går, men jeg vil gjerne se dem mot en av de andre medaljefavorittene før jeg applauderer.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Brann så bra ut i går, men det er ikke mange ukene siden vi vant komfortabelt 1-4 i Haugesund. Har ikke sett mye av Haugesund i oppkjøringen, men det er tegn på at de kan få en tøff start på sesongen. Derfor er jeg usikker på hvor sterke Brann faktisk er. De så bra ut i går, men jeg vil gjerne se dem mot en av de andre medaljefavorittene før jeg applauderer.Kommentar
-
Er mindre imponert av Brann enn et Glimt-lag som på halv maskin vinner komfortabelt i Sarp. (Ja da, jeg vet at S08 hadde sjanser og fikk en mann utvist, men Glimt hadde likevel full kontroll hele veien. Hadde de trengt flere mål, så hadde de fått det)Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Men at Dyngeland er tilbake i kamp #3 gjør jo at jeg er tilbake på Branntoget.
Fikk bare sett andre omgang, og Dyngeland var helt sjef når han løp ut og sparka vekk ballen forran Jatta i bynelsen der. Matchvinnende inngripen.Kommentar
-
Er bare å innse at Brann blir å regne med i år. Imponerende hvordan de ruller over «storklubbene». Cupfinalen blir et helvete👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
De har en litt liten tropp. Det er kanskje litt ugreit å håpe på at spillere skader seg, men gråter ikke dersom noen av de faste hos dem pådrar seg kortvarig skade eller sykdom og akkurat går glipp av finalen.Kommentar
Kommentar