Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
I fjor måtte man ikke det, og du kunne også være med på flere grupper.
Men du måtte betale 20,- for tilgang hele perioden, og da får du hele tiden tilgang til mer data, jeg kjøpte ikke den ekstra tilgangen i fjor, men i år kommer jeg til å kjøpe..
I fjor måtte man ikke det, og man kunne også være med i flere grupper!
Men for å få tilgang etter 16. mai, til masse ekstra ting, som tabeller og se hvordan du ligger an i forhold til resten av gruppa m.m, det koster 20
det kjøpte jeg ikke i fjor, men det kommer jeg til å kjøpe i år, hvis det taler for sitt
Ro ned!
Ta ikke ting på forskudd.. Først skal vi spille første runde i cupen, så andre, osv og til slutt skal kanskje cupfinalen spilles også ( Er så lei av å feire ting på forskudd når det gjelder den klubben her; kan fort nevne 3 ting; cupfinale i fjor, R-L finale i år og seriegull i år! Jeg har dog LSK på toppen av tabellen, men...)
Mer en prestisje bør det iallefall være, øl til vinneren er jeg med på...
Hvordan det lar seg gjenomføre tar vi når sesongen er over...
Stilling etter 9 runder:
(dessverre blir det de navna dere har på VG)
Anders 389
Bjørn 352
Geir 349
Brede 323
Kanaristar ! 308
Roger 302
Are 286
Henning 283
Lars 282
Torolf 267
Kjetil 254 (undertegnede)
tilslutt Simen, som står som deltager men ikke har noen poengsum enda, jeg aner ikke hvorfor.
Er litt flaut dette å ligge sist, men langt igjen!
Kommentar