Er det bare meg...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • TurboJenta_FALSK_IDENTITET
    Utestengt
    • Sep 2005
    • 768

    Er det bare meg...

    .... eller er Mini den minst nøytrale "ekspertkommentatoren" (and I use the term losley) som noensinne har snakka om fotball?

    Det er Rosenborg this og Rosenborg that. Alltid fulgt av ett "steike" godt uttrykk om hvor "steike" bra Braathen er og hvor "steike" god Rosenborg er i alle ledd, for ikke å snakke om hvor "steike" godt de andre laga må spille for å kunne ha mulighet til å kunne være i nærheten av Rosenborg.
    Denne lille fjerten av ei bodøklyse skulle ALDRI hatt lov til å åpne kjeften på riksdekkende TV!!

    Neste gang jeg møter denne karen skal jeg klappe han på hodet og be han se seg om etter en annen jobb. For noen ekspertkommentator er han nemlig IKKE :evil:

    Turbo - irritert!!!
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    #2
    Du har jo idioten Matta også da. Klarer ikke å være veldig nøytral han heller. Og Davy "Tosken" Watne. Bruker et kvarter på å syte hver gang Brrrrrann taper.

    Kommentar

    • veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

      #3
      Det mest irriterende med Mini er å måtte se langt oppi nesa hans hver gang han er på skjermen. For noen groteske nesebor!

      Kommentar

      • sparwasser
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3185

        #4
        Opprinnelig skrevet av TurboJenta
        .... eller er Mini den minst nøytrale "ekspertkommentatoren" (and I use the term losley) som noensinne har snakka om fotball?

        Det er Rosenborg this og Rosenborg that. Alltid fulgt av ett "steike" godt uttrykk om hvor "steike" bra Braathen er og hvor "steike" god Rosenborg er i alle ledd, for ikke å snakke om hvor "steike" godt de andre laga må spille for å kunne ha mulighet til å kunne være i nærheten av Rosenborg.
        Denne lille fjerten av ei bodøklyse skulle ALDRI hatt lov til å åpne kjeften på riksdekkende TV!!

        Neste gang jeg møter denne karen skal jeg klappe han på hodet og be han se seg om etter en annen jobb. For noen ekspertkommentator er han nemlig IKKE :evil:

        Turbo - irritert!!!
        Personlig har jeg Otto Ulseth (Tv Norge) langt oppe i vrangstrupen.
        Otto jeg-er-ikke-dritings-jeg-bare-ser-sånn-ut-på-tv- Ulseth.

        Kommentar

        • Fugl1120
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 3528

          #5
          Opprinnelig skrevet av veiron
          Det mest irriterende med Mini er å måtte se langt oppi nesa hans hver gang han er på skjermen. For noen groteske nesebor!
          Haha, good one!
          Lauken er vår venn!

          Kommentar

          • Lars_K!
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2006
            • 271

            #6
            Når TV3 viser C-L har to nøytrale og flinke eksperter i studio.
            Der nevnes det ytterst sjelden, lsk eller start.
            Og der mener jeg den lille rappkjefta wannabe trønderen fra nord-norge og davay dattned har noe å lære når det gjelder å konsentrere seg om kampen de er på og ikke sammenligne med andre lag i enhver sammenheng. Fjøra kan skryte av RBK og det samme gjelder Solèr, og de er nøytrale. De vet nettopp dette med tid og sted, slik som ikke alle andre komentatorer kan..

            Kommentar

            • Leif A
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 3962

              #7
              Mini er rett og slett en vits. Men til hans forsvar skal det sies at han ikke gjør mye for å forsøke å skjule sin manglende objektivitet.
              Davy Wathne er i så måte værre da han forsøker å gi inntrykk av at han er nøytral. Og man skal være ganske blind, døv og nummen for ikke å legge merke til Brann-slagsiden til TV2 generelt.
              Knurr...

              Kommentar

              • pal
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2004
                • 422

                #8
                TV2 har vel ikke akkurat lagt skjul på at "ekspertene" i studio har tilhørighet til en eller annen klubb. Ivar Hoff slang pro-LSK-meldinger så fort han kunne, mens Davy gjør det samme for Brann, Mini for rævBK osv.

                De som kommenterer selve kampen, skal vel i utgangspunktet være nøytrale, men det sklir jo litt ut der også. Alsakers kommentering av Brann-LSK illustrerer jo dette!
                hilsen pål

                Kommentar

                • TurboJenta_FALSK_IDENTITET
                  Utestengt
                  • Sep 2005
                  • 768

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av pal
                  TV2 har vel ikke akkurat lagt skjul på at "ekspertene" i studio har tilhørighet til en eller annen klubb.
                  Neida. Er bare så irriterende å skal se en kamp mellom f.eks Start og Lyn, og samtidig måtte høre (ja jeg vet at jeg kan skru av lyden) denne lodotten skryte av Rosenborg i hver eneste setning som kommer ut av kjeften hans.
                  HELDIGVIS er dette begrenset til før kampen, pausa og etter kampslutt.
                  Hadde Mini kommentert kamper hadde jeg skutt TV´n!!

                  Kommentar

                  • pal
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2004
                    • 422

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av TurboJenta
                    Neida. Er bare så irriterende å skal se en kamp mellom f.eks Start og Lyn, og samtidig måtte høre (ja jeg vet at jeg kan skru av lyden) denne lodotten skryte av Rosenborg i hver eneste setning som kommer ut av kjeften hans.
                    HELDIGVIS er dette begrenset til før kampen, pausa og etter kampslutt.
                    Hadde Mini kommentert kamper hadde jeg skutt TV´n!!
                    Kunne ikke vært mer enig.
                    hilsen pål

                    Kommentar

                    • Christa
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 326

                      #11
                      Personlig er jeg lei hele TV2's fotball dekning.. Makan til sludder som kommer ut av kjeften på de folka der...

                      Ingen er upartiske noen gang.... Så utrolig dårlig journalistikk som etter Brann - LSK kampen skal man lete lenge etter...... Riktig nok blei vi redda av dommer'n, men det finnes grenser for hvor mange minutter man skal høre Mons Ivar Mjelde uttale seg om straffesparket han ikke fikk.... Synes det er en ensidig vinkling på alt TV2 sporten gjør jeg.

                      Kommentar

                      • Leif A
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 3962

                        #12
                        Egentlig så hadde det jo holdt i lange baner med det første intervjuet med Mjelde, hvor han påpekte at om det var straffe så var det ikke noe man kunne gjøre noe med uansett.
                        Knurr...

                        Kommentar

                        • fotball_marthe
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2005
                          • 1069

                          #13
                          Hater Mini!Makan til liten fjott!Tror han er no!Burde fått sparken for lengst..
                          Jeg syns også at Scheie er en vits, men han komenterer heldigvis ikke Tippeligaen!
                          Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

                          Kommentar

                          • mr.Jordbakke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 3845

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Christa
                            Riktig nok blei vi redda av dommer'n, men det finnes grenser for hvor mange minutter man skal høre Mons Ivar Mjelde uttale seg om straffesparket han ikke fikk.... Synes det er en ensidig vinkling på alt TV2 sporten gjør jeg.
                            Takket være tv2 er det dette menigmann sitter igjen med etter kampen, og ikke at LSK var det beste laget på banen. Uansett tviler jeg på at Martin hadde scora mot Heinz!
                            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                            Mvh
                            Mr.Jordbakke

                            Kommentar

                            Working...