Dagbladet: Hør Englands VM-låt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sparwasser
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3185

    Dagbladet: Hør Englands VM-låt

    Dagbladet.no: Den offisielle VM-låta til England er klar, og det er britpopbandet Embrace som har laget den.

    Vokalist Danny McNamara sier at han hadde lyst til å fange fotballfeberen med låta.
    - Den følelsen du får når til og med bestemor har lyst til å se på tv fordi England gjør det bra, sier han ifølge Daily Mail.

    Låta er ikke like fotballpreget som for eksempel «Three Lions» fra 1996. Men det er heller ikke meningen.
    - Hvis du ikke vet noe om fotball, kan du høre på den som en hvilken som helst låt. Den kan handle om en kjæreste, et forhold eller hva som helst, sier McNamara.

    «World at your feet» heter låta, og «There's no one you can't beat» synger bandet. Som en direkte melding til Wayne Rooney & Co, når de løper ut på de grønne banene i Tyskland til sommeren.
    Embrace er imidlertid ikke de eneste som har laget en engelsk fotballåt i forbindelse med VM. Ei gruppe bestående av engelske håndverkere - Young Stanley - har laget «Sing it for England.

    Link til låta:


    Link til "Sing it for England"
    //a858.v137372.c13737.g.vm.akamaistream.net/7/858/13737/4448fbe3/img.dailymail.co.uk/video/

    Dagbladet:
    Embrace synger at spillerne ikke trenger frykte noen.
    Last edited by sparwasser; 21.04.2006, 21:25.
  • Tobben
    Jeg elsker å kjøre trikk
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2005
    • 1666

    #2
    For de som ikke får den til å funke med en gang.

    Klikk på den øverste linken til høyre så loader den seg med en gang!


    Jeg får ikke helt den fotball følelsen når jeg hører sangen, men sangen er fin den

    Kommentar

    • Dinho
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2006
      • 884

      #3
      den låta nådde ikke helt opp... skuffa...
      twitter @amundsakis
      ΘΥΡΑ 13

      Kommentar

      Working...