Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Åråsen er et offentlig sted, RØYKING ER FORBUDT med andre ord!!
er så dritt lei av å få den røyken midt i trynet! skal dere røyke kan dere heller gå ned av tribunen å røyke, tenk litt på andre også! snart så begynner jeg å ta med meg en vannpistol og skyter på alle som tenner på en røyk!
Skjerp dere!!!:mad::evil:
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Her er jeg ikke helt enig med deg, jeg synes han skal ha rett til å diskutere røyking på feltet selv om han er mindreårig. Jeg er selv 16 og ikke myndig, men jeg mener fortsatt at jeg har rett til å ytre min misnøye om røyking på feltet og si min mening om det. Om du snakker om debattering FOR røyking og servering av øl på feltet, er jeg enig med deg.
Nå handlet vel denne tråden om midtukekamper? Og ikke røyking, drikking og puling?
Men Tobben; det er vel pengene som bestemmer at det blir midtukekamper. LSK har jo allerede hatt en tirsdagskamp, noe som ikke er ideelt for å få med masse folk til stadion. Dette er nok kommet for å bli, ettersom det nå skal vises mer fotball på tv enn noengang.
Jeg synes også at det skulle vært flere kamper lørdag og søndag i beste sendetid.
...det er vel pengene som bestemmer at det blir midtukekamper. LSK har jo allerede hatt en tirsdagskamp, noe som ikke er ideelt for å få med masse folk til stadion. Dette er nok kommet for å bli, ettersom det nå skal vises mer fotball på tv enn noengang.
Hvis ikke jeg er helt på jordet, så har publikumstallene i Sverige økt betraktelig etter at de begynte å sende mange kamper på tv. Men, for bortesupportere er det selvsagt ikke det beste - da skulle alle kamper gått på lørdag!
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Det at for eksempel hamkam - lillestrøm går på en onsdag er ikke no stress, i alle fall ikke for meg. Er ikke langt til Hamar, så stiller nok der selv om det blir en onsdagskamp. Kommer tidsnok hjem til å fullføre skoledagen etter på en fin måte....
Foresten det er jo jobb dagen etter søndagen også, så sådan blir det jo helt likt...
Hadde det ikke vært midtuke kamper hadde vel sesongen blitt i lengste laget. 26 serie kamper, x antall RL kamper, x antall Europacup kamper. Tror midtukekampene er med på å trekke opp interessen for kampene i helgene.
Kommentar