Midtuke kamper

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tobben
    Jeg elsker å kjøre trikk
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2005
    • 1666

Midtuke kamper

Jeg har lagt merke til at det er en del kamper som blir satt opp i ukedagene.

Jeg synes dette er latterlig! Folk har jo jobb. Og på lange borteturer kan man jo ikke vente seg mye folk. Jeg synes dette er helt for jævlig!

• Kef1r
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2005
    • 730

er jævelig ja. jeg som går skole får ikke lov av modern og dra på turer som er langt borte midt i uka uansett hehe

Kommentar

• mr.Jordbakke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3845

Opprinnelig skrevet av eLSKer`Kef1r
      er jævelig ja. jeg som går skole får ikke lov av modern og dra på turer som er langt borte midt i uka uansett hehe
      Men å røyke og drikke øl synes hu er greit, eller? Nei, vent til du er gammel nok før du debatterer røyking på feltet og servering av øl!
      Åråsen er et offentlig sted, RØYKING ER FORBUDT med andre ord!! er så dritt lei av å få den røyken midt i trynet! skal dere røyke kan dere heller gå ned av tribunen å røyke, tenk litt på andre også! snart så begynner jeg å ta med meg en vannpistol og skyter på alle som tenner på en røyk! Skjerp dere!!!:mad::evil:
      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
      Mr.Jordbakke

Kommentar

• Fugl1120
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 3528

Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
        Men å røyke og drikke øl synes hu er greit, eller? Nei, vent til du er gammel nok før du debatterer røyking på feltet og servering av øl!
        http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...t=3549&page=14
        Her er jeg ikke helt enig med deg, jeg synes han skal ha rett til å diskutere røyking på feltet selv om han er mindreårig. Jeg er selv 16 og ikke myndig, men jeg mener fortsatt at jeg har rett til å ytre min misnøye om røyking på feltet og si min mening om det. Om du snakker om debattering FOR røyking og servering av øl på feltet, er jeg enig med deg.
        Lauken er vår venn!

Kommentar

• mr.Jordbakke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3845

Opprinnelig skrevet av Fugl1120
          Om du snakker om debattering FOR røyking og servering av øl på feltet, er jeg enig med deg.
          Det var det jeg mente, ja.
          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
          Mr.Jordbakke

Kommentar

• Franken
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2004
            • 1036

Nå handlet vel denne tråden om midtukekamper? Og ikke røyking, drikking og puling?

Men Tobben; det er vel pengene som bestemmer at det blir midtukekamper. LSK har jo allerede hatt en tirsdagskamp, noe som ikke er ideelt for å få med masse folk til stadion. Dette er nok kommet for å bli, ettersom det nå skal vises mer fotball på tv enn noengang.

Jeg synes også at det skulle vært flere kamper lørdag og søndag i beste sendetid.
            Fra Baillsund

Kommentar

• mr.Jordbakke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3845

Opprinnelig skrevet av Franken
              ...det er vel pengene som bestemmer at det blir midtukekamper. LSK har jo allerede hatt en tirsdagskamp, noe som ikke er ideelt for å få med masse folk til stadion. Dette er nok kommet for å bli, ettersom det nå skal vises mer fotball på tv enn noengang.
              Hvis ikke jeg er helt på jordet, så har publikumstallene i Sverige økt betraktelig etter at de begynte å sende mange kamper på tv. Men, for bortesupportere er det selvsagt ikke det beste - da skulle alle kamper gått på lørdag!

Mvh
              Mr.Jordbakke

Kommentar

• Trondeo
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3062

Det at for eksempel hamkam - lillestrøm går på en onsdag er ikke no stress, i alle fall ikke for meg. Er ikke langt til Hamar, så stiller nok der selv om det blir en onsdagskamp. Kommer tidsnok hjem til å fullføre skoledagen etter på en fin måte....

Foresten det er jo jobb dagen etter søndagen også, så sådan blir det jo helt likt...

Kommentar

• bjarmann
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 2956

jeg er glad for midtukekamper. da blir det 3 kamper i den uka, kamp søndag, onsdag og søndag igjen
                  I år så tar vi alt

Kommentar

• xeR
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 11206

Hadde det ikke vært midtuke kamper hadde vel sesongen blitt i lengste laget. 26 serie kamper, x antall RL kamper, x antall Europacup kamper. Tror midtukekampene er med på å trekke opp interessen for kampene i helgene.
                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Tobben
                      Jeg elsker å kjøre trikk
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2005
                      • 1666

Tenk på de stakkars spillerne da. Blir jo slitne de som andre mennesker, de er jo ikke maskiner.

Kommentar

• lsk_fugl
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2004
                        • 864

er ikke fugla maskiner nå??

Kommentar

• superbøffel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 5611

Opprinnelig skrevet av Tobben
                          Tenk på de stakkars spillerne da. Blir jo slitne de som andre mennesker, de er jo ikke maskiner.
                          Dusteargument: De eneste som klager på tett kampprogram er fotballspillere. Jfr NHL, NBA, Tour de France.

Orker de ikke 2-3 matcher i uka bør de komme i bedre form!
                          Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

Opprinnelig skrevet av superbøffel
                            Dusteargument: De eneste som klager på tett kampprogram er fotballspillere. Jfr NHL, NBA, Tour de France.

Orker de ikke 2-3 matcher i uka bør de komme i bedre form!
                            Husk på att NHL og NBA kan bytte hele tiden da. Klart TDF er på ett helt annet nivå utholdenhetsmessig.

Fotball er ikke en utholdenhetssport, og belastningsskader er vanlig og dyrt på gode fotballspillere.

Men for all del... Mye syting av foppalspillere
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

Working...