Snakk om ego.. Noen her som tror at Barcelona eller Real Madrid er interssserte ?
Nå vil han ut igjen - Ivers
Collapse
X
-
Fy faen for ett fint stykke arbeid han er! Tenk å ha en sånn spiller i stallen, han må jo være noe av det mest illojale fotballnorge har sett. Blir ikke overraska om han ender hos søpla igjen og klanen rykker ut i dabla å sier " vi har vel aldri hatt noe imot Ivers"Det er bedre å væra døv enn vålenga. -
Opprinnelig skrevet av chrissphehehe...han sier også at det aldri var aktuelt å spille for de klubbene han besøkte, men at han trente med dem for å holde seg i form
Håper vi aldri får en slik spiller eller person til LSK.LSK Norges beste lagKommentar
-
Uten at jeg skal forsvare Iversen her, så er det kanskje greit å sette ting litt i perspektiv. Hvis en LSK-spiller blir spurt om han kunne tenke seg å reise til utlandet hvis han fikk tilbud av en god klubb, ville han antagelig sagt at det hadde vært fristende. De fleste norske spillere har jo et ønske om å komme seg til en bedre liga, da den norske ikke holder det øverste nivå. Iversen blir jo her spurt om det kunne vært interessant å flytte på seg om en utenlandsk klubb tok kontakt, og det synes antagelig de fleste spillerne i Norge ville vært interessant. Uten at jeg forsvarer alle klubb-byttene til Iversen av den grunn.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Fugl1120Uten at jeg skal forsvare Iversen her, så er det kanskje greit å sette ting litt i perspektiv. Hvis en LSK-spiller blir spurt om han kunne tenke seg å reise til utlandet hvis han fikk tilbud av en god klubb, ville han antagelig sagt at det hadde vært fristende.Kommentar
-
Jeg ser absolutt ikke poenget her. Selvsagt må Iversen si ja på spørsmål om det kunne friste å spille for en europeisk storklubb, noe annet ville være oppsiktsvekkende.
Mer morsomt er det at trøndere uffet og akket seg da Ivers forlot bydelsklubben. "Han går sikkert til en europeisk bakgårdsklubb", fikk jeg med meg i et innlegg fra en trønder på et debattforum. Og han fikk helt rett i sin spådom....Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
-
Ååhh..hater den PR-kåte klysa!Større dust skal man lete lenge etter!
"Barca og Real Madrid"-yeah dream on!Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
Opprinnelig skrevet av PaddisNei nei nei - han får sesongkort på nedre del, rad 7 plass 258....
kan han ikke sope litt ved dassene ?Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
Kommentar