Intertoto: Evt. LSK - Newcastle

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tommasso
    Medlem
    Hoffnarr
    • May 2004
    • 46

Intertoto: Evt. LSK - Newcastle

Ja, hvis lsk klarer seg i første runde i intertotto cupen, så møter de Newcastle i runden etter.
    Og newcastle sin supporterklubb i norge, har allerde regnet med at lsk skal bli dems motstander i intertotto cupen: http://www.newcastle.no/nussc/lsk.htm

så for alle oss newcastle supportere, her er en helaften for oss (se linken over)
    Norgesmester 2007
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5102

Hvor skal du stå? Feltet eller Diadora?

McGuffy, som syns anglofili er skuffende..

Kommentar

• Trondeo
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3062

Håper virkelig du skal stå på feltet å synge frem fugla?

Kommentar

• Harvest
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2006
        • 855

Opprinnelig skrevet av Trondeo
        Håper virkelig du skal stå på feltet å synge frem fugla?
        Det håper virkelig jeg også. Ja - jeg har også et engelsk lag jeg følger med på - Man Utd, men hadde Fugla møtt United hadde jeg selvsagt ikke stilt meg med United-fansen av den grunn.

Får da være måte på...

FORZA FUGLA!
        Iron Maiden's gonna get you.

Kommentar

• Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

Opprinnelig skrevet av Harvest
          Det håper virkelig jeg også. Ja - jeg har også et engelsk lag jeg følger med på - Man Utd, men hadde Fugla møtt United hadde jeg selvsagt ikke stilt meg med United-fansen av den grunn.

Får da være måte på...

FORZA FUGLA!
          Så enig så enig. Folk som er så hjernevasket etter 30 år med tippekamper fra England at de til slutt stiller seg på engelsk side mot nordmenn, har jeg ingenting til overs for.

Nordmenn som med mer eller mindre dårlig engelsk later som at de er noe de ikke er, er fjollete. Wannabees, heter det vel for å bruke et engelsk uttrykk, slik at de muligens skjønner. Engelsmennene kunne vel ikke gitt mer balla i om en eller annen dustete nordmann heier på hans lag istedenfor et av sine egne. De bryr seg ikke.

Tipper "stjernene" undervurderer LSK og går på en mine. 2-0 til LSK. Newcastle er ikke så innmari mye større enn Leicester, den pub-gjengen banka vi med 5-1 etter en strålende oppvisning

Forza Fugla
          LSK Norges beste lag

Kommentar

• Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

Jeg prøver å legge godvilja til, men jeg fatter ikke at folk kan si "vi" om et engelske lag. Fatter egentlig ikke at folk er så opphengt i engelsk fotball heller da.

"Support your local team" er et godt engelsk ordtak.

Ellers så gir jeg egentlig faen i hva andre bryr seg om

Kommentar

• gamle-perta
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2004
              • 2418

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
              Newcastle er ikke så innmari mye større enn Leicester, den pub-gjengen banka vi med 5-1 etter en strålende oppvisning
              Forza Fugla
              Ikke kødd med Leicester, har vært medlem der i 25 år - og LSK-medlem i 35 år.

Hvilket skjerf jeg sto med da Leicester var på Åråsen siste sommer ? LSKs, selvfølgelig.
              Det ene er en hobby, det andre er en livsstil.
              Det er stor forskjell, det !!

mvh
              Gammer`n
              Mvh
              Gammer´n (Per T)

Kommentar

• veiron
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6267

Hvis en LSK supporter steller seg sammen med Newcastle fansen og synger MOT Fugla er han/hun er forbanna migbolt, og kan egentlig drite i å stå med KFL igjen senere.

Det er min mening.

Det er bare ETT lag for faen! Sorry, men jeg kjenner at jeg blir provosert.

Kommentar

• King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

Opprinnelig skrevet av veiron
                  Hvis en LSK supporter steller seg sammen med Newcastle fansen og synger MOT Fugla er han/hun er forbanna migbolt, og kan egentlig drite i å stå med KFL igjen senere.

Det er min mening.

Det er bare ETT lag for faen! Sorry, men jeg kjenner at jeg blir provosert.
                  Helt enig. Man leker ikke supporter...
                  Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Raskolnikov
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 1453

Ka-anske kommer Magpies hit til Åråsen i år

Jeg elsker Lillestrøm og jeg holder med Newcastle. For meg er det en helt uaktuell problemstilling hvilket lag jeg skal holde med hvis de to lagene møtes. Selvfølgelig blir det Lillestrøm. Det å ha et lag i England kan ikke sammenlignes med å ha et lag i Norge. Jeg har gått på mer eller mindre alle hjemmekampene til LSK i 11 år og det har blitt en god del bortekamper også. Det er Sportsklubben som har skyld i at jeg på mandager får spørsmål om jeg er forkjølet etter å ha syngi til jeg mistet stemmen dagen før. Det er umulig å få samme forhold til et lag som spiller i et annet land. I hvert fall etter at idoldyrkingen (har ikke lenger plakater av Shearer påveggen) gir seg med åra. Håper det blir kamp mot Newcastle denne gangen, sist vi hadde sjansen gikk det jo til helvete. Så får jeg den spesielle følelsen av å dra til St. James' Park for av hele mitt hjerte håpe at Newcastle ryker ut.

PS: Hvis man er hypp på billige damer er Newcastle stedet. Regner med at mange fuglafans tar turen
                    Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

• Kanarijenta
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 504

Hadde vært gøy å møte Newcastle siden jeg er en fan selv. Er mange av oss her inne...
                      Tror det kunne blitt gøy å dra til St. James' da ja...

Men selvfølgelig, jeg er jo fuglafan i disse kampene her
                      Super Kanaris

Kommentar

• Tommasso
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • May 2004
                        • 46

jeg kommer til å stå med fugla selvfølgelig. det er de som står mitt hjerte nærmest

jeg var på ullevål sist og sto med newcastle supporterene da newcastle spilte mot vålerengen if for 2-3 år siden. og det var ikke så veldig imponerende av newcastle da, selvom de vant jo selvfølgelig 1-0 til slutt. Men, jeg tror at lsk har sjans til å slå ut newcastle hvis vi kommer så langt. Og det hadde vært morro å dratt til st.james park oxo å sett bortekampen, håper kfl. får istand en billig tur
                        Norgesmester 2007

Kommentar

• Fjeller'n
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 905

"Migbolt" er vel et godt norsk ord som jeg synes er alt for lite brukt.
                          Forøvrig er "Å selge skinnet før bjørnen er skutt" et godt uttrykk som ikke godt nok kjent i kanarikretser. " Hold fokus!" som en sjarmerende, tidligere LSK-trener ville ha sagt.

Stian
                          "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

Kommentar

• sparwasser
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 3185

Opprinnelig skrevet av Tommasso
                            imponerende av newcastle da, selvom de vant jo selvfølgelig 1-0 til slutt.
                            Hvilken kamp var det? Den jeg så endte 1 -1 etter scoringer av Bellamy (tror jeg) og Runar Normann. Spilt tidlig i 2004 februar el mars?

Kommentar

• Hadeland kanari
                              Medlem
                              Bøffel
                              • Jan 2006
                              • 30

Opprinnelig skrevet av Tommasso
                              jeg kommer til å stå med fugla selvfølgelig. det er de som står mitt hjerte nærmest

jeg var på ullevål sist og sto med newcastle supporterene da newcastle spilte mot vålerengen if for 2-3 år siden. og det var ikke så veldig imponerende av newcastle da, selvom de vant jo selvfølgelig 1-0 til slutt. Men, jeg tror at lsk har sjans til å slå ut newcastle hvis vi kommer så langt. Og det hadde vært morro å dratt til st.james park oxo å sett bortekampen, håper kfl. får istand en billig tur
                              1-1 mellom vålerengen og toon. jeg er Newcastle supporter, men fugla for life
                              Møkka mann i fra Hadeland

Kommentar

• Hadeland kanari
                                Medlem
                                Bøffel
                                • Jan 2006
                                • 30

Opprinnelig skrevet av sparwasser
                                Hvilken kamp var det? Den jeg så endte 1 -1 etter scoringer av Bellamy (tror jeg) og Runar Normann. Spilt tidlig i 2004 februar el mars?

Riktig det!!
                                Møkka mann i fra Hadeland

Kommentar

• Anders_Bakken
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2004
                                  • 542

Detta gleder jeg meg til..hvis vi takler Keflavik eller det irske laget vel å merke 4-5 av de beste engelske lagene er et par hakk bedre enn oss...men resten er overkommelige....totalt sett er engelsk fotball oppskrytt etter min mening.

Kommentar

• 10.09.50
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2005
                                    • 1410

Opprinnelig skrevet av Anders_Bakken
                                    4-5 av de beste engelske lagene er et par hakk bedre enn oss...men resten er overkommelige....totalt sett er engelsk fotball oppskrytt etter min mening.
                                    Det er litt uklart for meg hva du mener med dette. Mener du at LSK har en fair sjanse over to oppgjør borte og hjemme mot andre enn de 4-5 beste lagene, er jeg enig. Iallfall når kamptidspunktet tas i betraktning. Vi har stor fordel av å være midt i sesongen, mens de er i de tidlige stadier av pre-season. Dessuten har Newcastle 3 spillere i VM som antakelig er på ferie til etter at Intertoto er unnagjort. Men hvis du mener at de beste lagene i Tippeligaen kunne vært med og kjempet om femteplassen i Premier League, tror jeg engelskmennene med rette kunne bedt deg wake up and smell the coffee.

Kommentar

• veiron
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6267

Mye tror dere en tur med KFL til Newcastle vil komme til å koste? Noen formeninger? Hadde vært kult å dra om det blir aktuelt.

Men ikke pga. de billige damene som er nevnt tidligere i tråden her
                                      Bleikfeite engelske damer a gitt...
                                      Men ølen og opplevelsen derimot!

Kommentar

• Gale Isbre
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2005
                                        • 1164

Mye tror dere en tur med KFL til Newcastle vil komme til å koste? Noen formeninger?
                                        Med Ryanair fra Torp blir selve flyturen fort veldig billig. Betalte kr 1 tur/retur i månedsskiftet januar/februar, og med skatter og avgifter kom flyturen på rundt 300 kr. Vurderer seriøst å bestille meg en tur. Så får jeg heller brøsje opp islandsken om det skulle gå galt...

Kommentar

Working...