Intertoto: Evt. LSK - Newcastle

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Anders_Bakken
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 542

Opprinnelig skrevet av 10.09.50
    Det er litt uklart for meg hva du mener med dette. Mener du at LSK har en fair sjanse over to oppgjør borte og hjemme mot andre enn de 4-5 beste lagene, er jeg enig. Iallfall når kamptidspunktet tas i betraktning. Vi har stor fordel av å være midt i sesongen, mens de er i de tidlige stadier av pre-season. Dessuten har Newcastle 3 spillere i VM som antakelig er på ferie til etter at Intertoto er unnagjort. Men hvis du mener at de beste lagene i Tippeligaen kunne vært med og kjempet om femteplassen i Premier League, tror jeg engelskmennene med rette kunne bedt deg wake up and smell the coffee.
    Ja...det jeg mener er at de 4-5 beste lagene der er et par hakk vassere enn oss...mens resten av røkla der borte ikke er noe å frykte
    Se bare for eksempel hva "søpla" stelte i stand mot Blackburn borte...

Kommentar

• Tommasso
      Medlem
      Hoffnarr
      • May 2004
      • 46

Opprinnelig skrevet av sparwasser
      Hvilken kamp var det? Den jeg så endte 1 -1 etter scoringer av Bellamy (tror jeg) og Runar Normann. Spilt tidlig i 2004 februar el mars?
      ja, det blei 1-1 når jeg tenker meg om.. det er samme kamp vi snakker om..:oops:
      Norgesmester 2007

Kommentar

• fuglungen
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Sep 2004
        • 195

Noen som vet noe om Newcastle by?

Kommentar

• Gale Isbre
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2005
          • 1164

Opprinnelig skrevet av fuglungen
          Noen som vet noe om Newcastle by?
          Har bodd i området for noen år siden. Noe konkret du lurer på?

Kommentar

• fuglungen
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Sep 2004
            • 195

Nei, bare litt sånn generelt

Kommentar

• Gale Isbre
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2005
              • 1164

Det bor vel rundt 250 000 mennesker i Newcastle, men regner du med de nærmeste forstedene, så får du kjapt nærmere en million.
              Vil ikke akkurat påstå at byen har fryktelig mange severdigheter (men den har drøssevis av gode, billige puber), et bra uteliv og hyggelige innbyggere. Byen har en god T-bane, men sentrum er såpass lite at man som turist ikke har særlig stor nytte av den. Det er ikke så store avstander.
              Jernbanestasjonen ligger på hovedlinja i England, så det er lett (men dyrt) å komme seg til mer spennende steder hvis man skal være turist (og ikke gidder å gå på Newcastle-Keflavik).

Kommentar

Working...