Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det er litt uklart for meg hva du mener med dette. Mener du at LSK har en fair sjanse over to oppgjør borte og hjemme mot andre enn de 4-5 beste lagene, er jeg enig. Iallfall når kamptidspunktet tas i betraktning. Vi har stor fordel av å være midt i sesongen, mens de er i de tidlige stadier av pre-season. Dessuten har Newcastle 3 spillere i VM som antakelig er på ferie til etter at Intertoto er unnagjort. Men hvis du mener at de beste lagene i Tippeligaen kunne vært med og kjempet om femteplassen i Premier League, tror jeg engelskmennene med rette kunne bedt deg wake up and smell the coffee.
Ja...det jeg mener er at de 4-5 beste lagene der er et par hakk vassere enn oss...mens resten av røkla der borte ikke er noe å frykte
Se bare for eksempel hva "søpla" stelte i stand mot Blackburn borte...
Det bor vel rundt 250 000 mennesker i Newcastle, men regner du med de nærmeste forstedene, så får du kjapt nærmere en million.
Vil ikke akkurat påstå at byen har fryktelig mange severdigheter (men den har drøssevis av gode, billige puber), et bra uteliv og hyggelige innbyggere. Byen har en god T-bane, men sentrum er såpass lite at man som turist ikke har særlig stor nytte av den. Det er ikke så store avstander.
Jernbanestasjonen ligger på hovedlinja i England, så det er lett (men dyrt) å komme seg til mer spennende steder hvis man skal være turist (og ikke gidder å gå på Newcastle-Keflavik).
Kommentar