Privatkamper mot Paraguay og Sør-Korea - adgangstegn selges nå

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vegar Hjermundrud
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 423

    Privatkamper mot Paraguay og Sør-Korea - adgangstegn selges nå

    Landskampsesongen på Ullevaal nærmer seg igjen og Norge skal i løpet av kort tid spille privatkamper mot de VM-klare nasjonene Paraguay og Sør-Korea på Ullevaal. Norsk Supporterallianse fortsetter samarbeidet med NFF og håper å bidra med noe som likner på stemning på Norges hjemmekamper på Ullevaal. Nytt av året er at vi har flyttet oss opp på midtre del av øvre cola for å høres bedre.

    Kampen mot Paraguay spilles onsdag 24. mai med kampstart kl. 19.00. Laget fra Sør-Amerika spiller i VM-gruppe B sammen med blant annet England og Sverige og ligger for tiden på en 33. plass på FIFA-rankingen (Norge er forøvrig nummer førti). Sør-Korea spiller i VM-gruppe G med blant andre Frankrike og ligger på 30. plass på FIFA-rankingen og kampstart er torsdag 1. juni kl. 19.00.

    Kanari-Fansen har fått en kvote på 55 billetter til hver av disse kampene og adgangstegn kan anskaffes ved å kontakte Vegar Hjermundrud på veghje@online.no eller ringe 90 68 07 94. Adgangstegnene koster 100,- og veksles i kampbilletter på NSAs stand utenfor inngang 8 på Ullevaal fra kl. 17 og fram til omkring 18.30 kampdagene. Billettene er tiltenkt stående, syngende supportere og ikke barn eller familiesegmentet.

    Som de fleste vet kommer Brasil til Oslo og spiller match på Ullevaal onsdag 16. august. Selv om billettene koster 350,- (det er dyrt å få Brasil på besøk…) er signalene at dette er meget attraktivt… KFL gjør det slik at billettene til Brasil-kampen kun selges blant dem som faktisk møter til kampene mot Paraguay og Sør-Korea, så om du er der vil jeg være skvær.
    Last edited by Vegar Hjermundrud; 29.05.2006, 18:35.
    Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    #2
    Forside mat kanskje?
    Kanarifugla flyr høyt i år!

    Kommentar

    • Vegar Hjermundrud
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 423

      #3
      Klubbkampene kommer tett som hagl i på denne tiden for sikkerhets skyld spilles det også to privatlandskamper i nærmeste framtid. Det er sikkert mange her som strengt tatt ikke føler behovet for å se Paraguay eller Sør-Korea på Ullevaal, men det er én ting som skiller disse landskampene seg fra hva vi er vant til. Det er 3 – tre – 3 Lillestrømspillere i troppen. Dersom det er noen i kategorien stående, syngende supportere som kan tenke seg å se kampene fra supporterfeltet midt på øvre cola tar de kontakt med Vegar Hjermundrud på veghje@online.no eller 90 68 07 94.
      Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

      Kommentar

      • iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

        #4
        Opprinnelig skrevet av Vegar Hjermundrud
        Klubbkampene kommer tett som hagl i på denne tiden for sikkerhets skyld spilles det også to privatlandskamper i nærmeste framtid. Det er sikkert mange her som strengt tatt ikke føler behovet for å se Paraguay eller Sør-Korea på Ullevaal, men det er én ting som skiller disse landskampene seg fra hva vi er vant til. Det er 3 – tre – 3 Lillestrømspillere i troppen. Dersom det er noen i kategorien stående, syngende supportere som kan tenke seg å se kampene fra supporterfeltet midt på øvre cola tar de kontakt med Vegar Hjermundrud på veghje@online.no eller 90 68 07 94.
        Jeg vil også nevne at de som er med på de 2 privatlandskampene også er garantert billett til Brasil matchen hvis jeg har skjønt det riktig. Så hiv dere på telefonen til Vegar.
        Kanarifugla flyr høyt i år!

        Kommentar

        • Vegar Hjermundrud
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2003
          • 423

          #5
          Jeg løfter denne opp igjen. Det er altså landskamp på torsdag mot Sør-Korea og kampen starter kl. 19. NSA står i år midt på øvre cola, en plassering som gjør at en faktisk ser kampen og som gjør at resten av Ullevaal faktisk hører når det synges. Frammøte vil gi gode odds for billetter til kampen mot Brasil i midten av august. Er dette kampen Rambekk og Riise debuterer? Ta kontakt med Vegar Hjermundrud på 90 68 07 94 eller veghje@online.no.
          Last edited by Vegar Hjermundrud; 29.05.2006, 18:36.
          Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

          Kommentar

          • JhnY
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2005
            • 975

            #6
            Jeg var på paraguy kampen faktisk(pga gratis billetter) aldri vært på en landskamp før eller noe så jeg var spent på hvordan det var. MAKAN så kjedelig dro etter 42min, aldri mer skal jeg sette mine bein på ullevåll når Norge spiller.

            Kommentar

            • iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

              #7
              Opprinnelig skrevet av JhnY
              Jeg var på paraguy kampen faktisk(pga gratis billetter) aldri vært på en landskamp før eller noe så jeg var spent på hvordan det var. MAKAN så kjedelig dro etter 42min, aldri mer skal jeg sette mine bein på ullevåll når Norge spiller.
              medgangs?
              Kanarifugla flyr høyt i år!

              Kommentar

              • sparwasser
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3185

                #8
                Stor mulighet for å se LSK-spillere på landslaget igjen.
                Ikke en dag for tidlig.


                Fra Aftenposten:


                LSK-duo kan få forsvarssjanse



                DUO FOR NORGE: LSKs Anders Rambekk (venstre) og Frode Kippe kan fort bli Norges midtstoppere mot Sør-Korea. ( Foto: Foto: Digitalsport )


                Frode Kippe og Anders Rambekk blir trolig Norges stopperpar i landskampen mot Sør-Korea. Skader og forfall plager Åge Hareide.


                - Det er veldig aktuelt med LSK-gutta, selv om jeg ikke pleier å ta ut laget tre dager før kamp. De har vært gode lenge, sier landslagssjefen til NTB.
                Tross smellen mot Sandefjord søndag har Lillestrøm-stopperne full tillit, og etter Erik Hagens mandagsforfall er det duket for et helt nytt stopperpar.
                - Jeg vet hva Brede Hangeland står for, derfor kan dette være en gyllen anledning til å se to nye, bekrefter Hareide.
                Det plager ham likevel at han ikke har flere stoppere å velge mellom i Norge.
                - Med Claus Lundekvam, Hagen og Kjetil Wæhler ute er det vanskelig å få den ønskede kontinuiteten på midtstopperplassene, men vi har i hvert fall erstattere som har erfaring på godt nivå, påpeker Hareide.

                resten:

                Kommentar

                Working...