Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hvem faen er det som ikke klarer å vise respekt? Hvem faen er det som absolutt MÅ le, snakke og fnise under 1min stillhet?
Jeg er fortsatt forbanna!
Alltid noen latterlige idioter som ikke klarer å vise normal respekt. La spesielt merke til at det var fnisete fjortissjenter som var de værste der jeg sto. Drittunger, skjerp dere!
Enig, at ikke folk kan holde kjeft under slike stunder er jævla irriterende.
I det store og hele synes jeg dette aldri har vært noe problem på Åråsen - når det er så stille at jeg kan høre noen hviske på felt B er det akseptabelt. I en så stor menneskemasse, hvor det i tillegg er masse folk på vei inn, er det vanskelig å få det dørgende stille.
I det store og hele synes jeg dette aldri har vært noe problem på Åråsen - når det er så stille at jeg kan høre noen hviske på felt B er det akseptabelt. I en så stor menneskemasse, hvor det i tillegg er masse folk på vei inn, er det vanskelig å få det dørgende stille.
Skjønner poenget ditt, og kan også akseptere det, men der jeg stod var det folk som ikke hvisket, men pratet... men ok - skal vel mye til for å få 10010 stk til å holde kjeft samtidig.
Øverst på felt B, nærme Felt C sto en kar og babla i vei i telefon, og han var ikke lite høyrøstet heller. Samtidig snudde noen harrykarer ved siden av meg seg og skreik til han at han skulle holde kjeft. Sånt synes jeg er helt håpløst. Men skal jeg være ærlig er det akkurat like håpløst å hviske noe til kompisen sin, man kan HELT fint vente 1 minutt og si det etterpå, det er ingen ting som er SÅ viktig at man ikke kan respektere 1 minutts stillhet.
Øverst på felt B, nærme Felt C sto en kar og babla i vei i telefon, og han var ikke lite høyrøstet heller. Samtidig snudde noen harrykarer ved siden av meg seg og skreik til han at han skulle holde kjeft. Sånt synes jeg er helt håpløst. Men skal jeg være ærlig er det akkurat like håpløst å hviske noe til kompisen sin, man kan HELT fint vente 1 minutt og si det etterpå, det er ingen ting som er SÅ viktig at man ikke kan respektere 1 minutts stillhet.
jeg hørte også han som pratet i telefonen.noe så håpløst
I fare for å gjenta meg selv (fra en annen tråd): folk må faen meg lære å ta av seg lua/capsen/etc. samt greie å holde røyken vekk fra kjeften i det lille ene minuttet!
Dette er et tegn på folks respekt... Skulle nesten tro folk var tilbakestående, hadde kanskje vært annerledes med dems egne familier. Desverre er det alltid noen som skal være morsomme - tror de:evil:
I fare for å gjenta meg selv (fra en annen tråd): folk må faen meg lære å ta av seg lua/capsen/etc. samt greie å holde røyken vekk fra kjeften i det lille ene minuttet!
--larsw
Enig ! Jeg kan liksom ikke helt skjønne hvorfor dette er så forbanna vanskelig
Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
- ALT FOR FUGLA
Var på La Favorita (.. også kjent som Renzo Barbera) under Italia-Norge. I stedet for å minnes gjennom stillhet, klappet heller italienerne et helt minutt. Alle stående. Alle stille, men høflig klapping.
Var på La Favorita (.. også kjent som Renzo Barbera) under Italia-Norge. I stedet for å minnes gjennom stillhet, klappet heller italienerne et helt minutt. Alle stående. Alle stille, men høflig klapping.
Jeg ble rørt.
-okb!
De gjorde det samme på Old Trafford for George Best med den uttalte begrunnelse at stillhet er ingen måte å hedre George på. Classy.
Kommentar