Respekt for 1 min stillhet

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jeffers
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Aug 2005
    • 186

Varslet? Var det varslet i det hele tatt?

Hvis vi ser bort i fra støyen som ble forårsaket av at det gikk uuuutroooolig tregt å slippe inn folk den 16. så bør vel folk greie og ta et slikt stille minutt på strak arm?

--larsw
    Votis subscribunt fata secundis

Kommentar

• Marianne
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Sep 2005
      • 179

Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
      Det var adskillig bedre varslet at det skulle være en slik markering på Ullevaal enn på Åråsen.

Jeg trodde virkelig ikke noen trengte å forberede seg nevneverdig for å klare å holde kjeft ett jævla minutt...

Kommentar

• Zinke
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Mar 2006
        • 240

Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
        Det var adskillig bedre varslet at det skulle være en slik markering på Ullevaal enn på Åråsen.
        Om en trenger varsel en uke i forveien for å holde kjeft ett minutt er det noe alvorlig galt. Trodde virkelig jeg skulle klappe til en kar i nærheten av meg som lavt begynte å synge "vi er kanarifansen, holder aldri kjeft". Riktig nok ikke høyt, men ekstremt unødvendig. Det er snakk om normal folkeskikk og respekt for andre mennesker. Skjønner ikke hva som kan være så vanskelig.
        Zinke

Kommentar

• Jeffers
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Aug 2005
          • 186

Holdt på å gjøre det samme før matchen mot Enga; En kvapsete, obøs kanari-fans med uregelmessig skjeggvekst på raden bak var på vei til å trå til med "Bedre å være død enn å holde med Vålenga" - noe som resulterte i et klask i magen fra min side...

--larsw
          Last edited by Jeffers; 19.05.2006, 09:06.
          Votis subscribunt fata secundis

Kommentar

• Zinke
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Mar 2006
            • 240

Opprinnelig skrevet av Jeffers
            Holdt på å gjøre det samme før matchen mot Enga; En kvapsete obøs kanari-fans med uregelmessig skjeggvekst på raden bak var på vei til å trå til med "Bedre å være død enn å holde med Vålenga" - noe som resulterte i et klask i magen fra min side...

--larsw
            blir så sinnsykt irritert på slikt. hørte det selv og. skjønner ikke hva som går av folk. bra du ga klar beskjed i alle fall.
            Zinke

Kommentar

• ForZaFugLa
              Medlem
              Møteplager
              • Oct 2005
              • 78

Opprinnelig skrevet av Zinke
              blir så sinnsykt irritert på slikt. hørte det selv og. skjønner ikke hva som går av folk. bra du ga klar beskjed i alle fall.

næmmen så sint a pusen min :P
              * LSK 1917 *

* Gulsvarte Brødre *

-- Frihet for ultras --

Kommentar

• gj
                Seniormedlem
                • Nov 2003
                • 3360

Denne tråden stenges. Poenget med respekt for stillheten har kommet frem, og det er ingen grunn til å fortsette diskusjonen.

Kommentar

Working...