Endelig! Gullprat i Bergen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

Endelig! Gullprat i Bergen

Nå kan endelig Brann avskrives:

De har jo ikke innfridd siden 1963 og da rykka de ned året etter.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

nå er det Semb som sier det da....
    Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Kef1r
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 730

så på sportsxtra på webtv i stad. han nevner ikke målet til miffe en gang jo ! og heller ikke at riise ble skalla ned... han tenker bare på det "brasil" frisparket til stabæk på overtid. makan til ape katt han der.

Kommentar

• Chessheim-kanaris
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2005
        • 1022

Opprinnelig skrevet av eLSKer`Kef1r
        så på sportsxtra på webtv i stad. han nevner ikke målet til miffe en gang jo ! og heller ikke at riise ble skalla ned... han tenker bare på det "brasil" frisparket til stabæk på overtid. makan til ape katt han der.
        ape OG katt?!? oi, han må være forvirret
        hehe
        mvh Lsk's nye fysioterapeut

Kommentar

• Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

Opprinnelig skrevet av iL
          nå er det Semb som sier det da....
          Pussig hvordan denne "eksperten" til enhver tid holder det laget som fører tabellen som favoritt til tittelen....og når det er delt på toppen, ja da er det to favoritter.

Trenger man en slik "ekspert"?
          LSK Norges beste lag

Kommentar

• Fugl1120
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 3528

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
            Pussig hvordan denne "eksperten" til enhver tid holder det laget som fører tabellen som favoritt til tittelen....og når det er delt på toppen, ja da er det to favoritter.

Trenger man en slik "ekspert"?
            Det krever jo en viss fotballhjerne for å forstå at lederen av tabellen er en gull-kandidat. Det er ikke som om alle skjønner det, liksom...
            Lauken er vår venn!

Kommentar

• pal
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2004
              • 422

Nå har jo jeg uttalt meg ganske krasst om Semb allerede i Stabæk-kamptråden (et innlegg som forøvrig ble referert til på stabæk-forumet), så jeg skal la mannen være i fred litt nå. Men generelt sett så synes jeg det er skremmende dårlig kvalitet på de såkalte "sidekommentatorene" og "fotballekspertene", og forsåvidt også på hovedkommentatorene. De forteller oss jo stort sett BARE det ALLE kan se med egne øyne. Hvor er den gode analysen og de originale kommentarene med litt snert i?
              hilsen pål

Kommentar

• Supermann
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 433

Opprinnelig skrevet av eLSKer`Kef1r
                Vel, tror du skal høre litt bedre tter neste gang. Han nevner at målet til Miffe er ett stjerne mål, og at inkludert kryssløpet på 16 meteren, dempinga, og vendinga, + avslutninga, så er dette, tross i motstanderene - Ett mål som kvalifiserer til topp 3 i tippeligaen sålangt i sesongen.

...Ører, de sitter på siden.
                Ultras Felt C
                www.ultrasfeltc.com

Kommentar

Working...