Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
så på sportsxtra på webtv i stad. han nevner ikke målet til miffe en gang jo ! og heller ikke at riise ble skalla ned... han tenker bare på det "brasil" frisparket til stabæk på overtid. makan til ape katt han der.
så på sportsxtra på webtv i stad. han nevner ikke målet til miffe en gang jo ! og heller ikke at riise ble skalla ned... han tenker bare på det "brasil" frisparket til stabæk på overtid. makan til ape katt han der.
Pussig hvordan denne "eksperten" til enhver tid holder det laget som fører tabellen som favoritt til tittelen....og når det er delt på toppen, ja da er det to favoritter.
Pussig hvordan denne "eksperten" til enhver tid holder det laget som fører tabellen som favoritt til tittelen....og når det er delt på toppen, ja da er det to favoritter.
Trenger man en slik "ekspert"?
Det krever jo en viss fotballhjerne for å forstå at lederen av tabellen er en gull-kandidat. Det er ikke som om alle skjønner det, liksom...
Nå har jo jeg uttalt meg ganske krasst om Semb allerede i Stabæk-kamptråden (et innlegg som forøvrig ble referert til på stabæk-forumet), så jeg skal la mannen være i fred litt nå. Men generelt sett så synes jeg det er skremmende dårlig kvalitet på de såkalte "sidekommentatorene" og "fotballekspertene", og forsåvidt også på hovedkommentatorene. De forteller oss jo stort sett BARE det ALLE kan se med egne øyne. Hvor er den gode analysen og de originale kommentarene med litt snert i?
Vel, tror du skal høre litt bedre tter neste gang. Han nevner at målet til Miffe er ett stjerne mål, og at inkludert kryssløpet på 16 meteren, dempinga, og vendinga, + avslutninga, så er dette, tross i motstanderene - Ett mål som kvalifiserer til topp 3 i tippeligaen sålangt i sesongen.
Kommentar